Nee, voor buitengewone inspanningen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:24 schreef _The_General_ het volgende:
Kreeg hij deze onderscheiding voor het redden van een leven ?
Geen idee, ik zal m vandaag eens overhoren.quote:Is hij ook gerechtigd tot het dragen van de Libanonmedaille ( HVN.1 met gesp LIBANON 1979) en de Nobelprijs voor de vrede ? ( De laatste mag van Nederland niet gedragen worden, maar veel veteranen doen dat wel.. )
Die ouwe van mij heb ook een lintje van de koningin, omdat ie een jaar of 18 ofzo in de gemeenteraad heeft gezeten hier (je kent hem vast welquote:
Hij wist niet meer of hij die Libanon medaille heeft gehad. Heeft blijkbaar niet veel indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:24 schreef _The_General_ het volgende:
Is hij ook gerechtigd tot het dragen van de Libanonmedaille ( HVN.1 met gesp LIBANON 1979) en de Nobelprijs voor de vrede ? ( De laatste mag van Nederland niet gedragen worden, maar veel veteranen doen dat wel.. )
Hij is idd een Indianhead en heeft ook jarenlang in het bestuur van de VOKS gezeten. Thuis werd er echter niet zoveel over gesproken, dus mijn kennis is beperkt.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:22 schreef _The_General_ het volgende:
Dus je vader is ook nog een Indianhead , Interessant,
Dit vind je misschien wel interessant:
http://assoc.wanadoo.fr/france-coree/eurokorvet/neth/ndvn.htm
Dat zal ik nog eens na moeten gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:59 schreef _The_General_ het volgende:
Interessant, is het een Nederlandse medaille?
Ik ken er twee met 1815 erop,
Belooningspenning van Brussel 1815
Belooningspenning van de Kompagnie Vrijwillige Jagers der Utrechtsche Studenten, 1815
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |