Volg scholing!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef Nicksanders het volgende:
TS die man is toch ook gewoon een mongol?
Ik had gezegd:
Zonne grote vuurbal jonguh, bam!
Maar, dan valt diegene op jou. dan ben jij en die andere doodquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij staat ook mensen op te vangen die van een flat afspringen?
En als je deze man helpt is je jas naar de tyfus.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:24 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
Maar, dan valt diegene op jou. dan ben jij en die andere dood
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik verbaas me eerder over de 5 man die het vuur aanwakkeren! Allemaal wel de held willen uithangen, maar niet hun jas willen opofferen door hem op het vuur te leggen om het te doven.
Nee, in plaats daarvan gaan ze het vuur aanwakkeren! Hoe achterlijk kan je zijn...
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef youdungoofd het volgende:
Ok, vrijwel iedereen heeft natuurlijk al de beelden van de man die zichzelf in de brand stoek bij het paleis op de dam.
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef pipojansen het volgende:
klacht: mensen die opnemen met hun mobieltje ipv hun jas uit te trekken en de man af te blussen
klinkt gezelligquote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou ik ook doen
Leuk voor zaterdag in de kroeg
Is dit in NL of in Marrakesh?quote:
Hij staat tenminste voor zijn principes, waarbij het niet uitmaakt of je het met hem eens bent of niet. Kan je niet zeggen van iemand die anoniem op het internet haattopics opent.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:20 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Is dit in NL of in Marrakesh?
Beetje onduidelijke foto.
Verder: lekker laten uitfikken die handel.
Wat die man deed zouden meer mensen moeten doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 01:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hij staat tenminste voor zijn principes, waarbij het niet uitmaakt of je het met hem eens bent of niet. Kan je niet zeggen van iemand die anoniem op het internet haattopics opent.
Welke principes zijn dat dan? Is er überhaupt al iets bekend over z'n motieven?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hij staat tenminste voor zijn principes, waarbij het niet uitmaakt of je het met hem eens bent of niet. Kan je niet zeggen van iemand die anoniem op het internet haattopics opent.
Alsof jij ooit in een kroeg komt.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou ik ook doen
Leuk voor zaterdag in de kroeg
Nouja dat is ook weer wat radicaal, maar een beetje stoer vanaf je bureaustoeltje zeggen wat er allemaal wel niet had moeten gebeuren is echt stoer. Nee, écht stoer.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:34 schreef DrDentz het volgende:
Daarom, verstijfd aan de grond blijven staan is het beste dat je kunt doen. Wie zijn wij om zijn laatste wens (verbranden) wel eventjes te verstoren en hem aan bed te kluisteren in een verminkt lichaam.
Respectloos tuig ben jij, meer niet. Ik hoop dat ooit een linkse rakker zichzelf in de fik zet en op je afrent, zodat jij ook in de hens vliegt.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat die man deed zouden meer mensen moeten doen!
(hoef ik geen haattopics meer te openen)
Ik heb het nieuwsbericht over hem niet helemaal gevolgd, maar het lijkt me logisch dat hij het niet voor de lol doet. Als het een schizofreen is die zich in de fik zet, is het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:10 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Welke principes zijn dat dan? Is er überhaupt al iets bekend over z'n motieven?
Vriend, dan kan je niet meer rennen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef Twiitch het volgende:
Hij wilde duidelijk gered worden, anders was hij wel weggerend voor alle "blussers".
Maar nee, meneer steekt zichzelf aan en gaat dan op de grond liggen rollen.
Wel sympathiek dat ze vooraf melden dat het camerawerk niet al te best isquote:
Nou schijn ik nogal een gevoelig tiepje te zijn, maar jij bent de meester.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Respectloos tuig ben jij, meer niet. Ik hoop dat ooit een linkse rakker zichzelf in de fik zet en op je afrent, zodat jij ook in de hens vliegt.
Die gaat garandeert de fik in. Tegenwoordig is een uitvaart van staatswege altijd crematie. Graven zijn te duur.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat ze vooraf melden dat het camerawerk niet al te best is.
Las net dat hij dood is en nu vraag ik me af of ze hem gaan cremeren of begraven.
Een koffertje? Met wat erin?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef Transport_Ink het volgende:
Iedereen moet ophouden met die dramatiek.
Het is niet alsof iemand een koffertje heeft laten vallen tijdens de dodenherdenking ofzo.
blote tieten nou goedquote:
Of iemand die zich als jood verkleed en keihard gaat schreeuwen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef Transport_Ink het volgende:
Iedereen moet ophouden met die dramatiek.
Het is niet alsof iemand een koffertje heeft laten vallen tijdens de dodenherdenking ofzo.
Die monnik in Vietnamquote:Op donderdag 7 april 2011 13:49 schreef 720Flip het volgende:
Mensen die zichzelf op openbare plekken in brand steken
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:07 schreef 720Flip het volgende:
Mensen die zichzelf op openbare plekken in brand steken met uitzondering van Thích Qung dingetje Thich Quang Duc.
Zo klopt ie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |