Zit er een feitelijke onwaarheid in die opmerking?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
In ieder geval niet roepen, wat een mongol jonguh.
Dus jij vindt die Buddhist ook een mongool? Dus jij vindt die man uit Tunesie ook een mongool?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is gewoon een terechte reactie, want je bent ook gewoon een psychopaat en een mongool als je zoiets doet.
Het is een debiel, dat zeker, maar een verwarde man laat je dan of gewoon met rust of je gaat helpen lijkt me, niet zulke achterlijke acties zoals die sjonnie daar doet.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zit er een feitelijke onwaarheid in die opmerking?
Goede zaak.quote:
Voor 19,95 bij alle erkende boekhandels.quote:
Nee, maar jij blijkbaar wel, als je zulke kanker uit je toetsenbord weet te toveren. Hark.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus jij vindt die Buddhist ook een mongool? Dus jij vindt die man uit Tunesie ook een mongool?
Heb je kanker in je hersens ofzo. Oordelen zonder achtergrond informatie.. faalhaas.
Ze probeerden al falend die man te helpen door hem met jassen te slaan, die gasten waren te bang om de jas erop te gooien, zonde van hun nickelson zeker.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef Xebber het volgende:
De eerste keer dat ik 't filmpje zag dacht ik bij mezelf: "Zo, da's lekker dan. Steek je jezelf eerst in de fik, krijg je daarna nog flink wat trappen na"
:Squote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Repeating het volgende:
Zoon plastieken nickelson jas erop! Heerlijk. Schoeit zo heerlijk aan de huid...
Ik irriteerde me meer aan die debiel met zn blikje bier.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef pipojansen het volgende:
klacht: mensen die opnemen met hun mobieltje ipv hun jas uit te trekken en de man af te blussen
inderdaad. die zie ik nu ook. trechte klacht!!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
Ik irriteerde me meer aan die debiel met zn blikje bier.
Is alcohol is goed voor brandwonden?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef pipojansen het volgende:
[..]
inderdaad. die zie ik nu ook. trechte klacht!!
wat een kutpauper. ipv blikje bier op die man te gieten
ow ja. nee dan gaat ie harder fikken. oke oke, maar toch, die man zit daar maar een beetje alsof ie naar een videootje kijkt.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
Is alcohol is goed voor brandwonden?
En dat moet bepalen wie ons land gaat besturenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik verbaas me eerder over de 5 man die het vuur aanwakkeren! Allemaal wel de held willen uithangen, maar niet hun jas willen opofferen door hem op het vuur te leggen om het te doven.
Nee, in plaats daarvan gaan ze het vuur aanwakkeren! Hoe achterlijk kan je zijn...
Haha.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Repeating het volgende:
Zoon plastieken nickelson jas erop! Heerlijk. Schoeit zo heerlijk aan de huid...
Mensen die heel de dag op Fok zitten hebben daar inderdaad meer recht toe.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
En dat moet bepalen wie ons land gaat besturen
Jij staat ook mensen op te vangen die van een flat afspringen?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef pipojansen het volgende:
klacht: mensen die opnemen met hun mobieltje ipv hun jas uit te trekken en de man af te blussen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |