Heb je de OP gelezen? Daar staat het namelijk in de eerste zin...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef kutkabouter het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik heb zoals het hoort de hele dag zitten fokken.
Ga toch weg joh, een beetje m'n dure jas verneuken voor zo'n pauper.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef youdungoofd het volgende:
Ok, vrijwel iedereen heeft natuurlijk de al de beelden van de man die zichzelf in de brand stoek bij het paleis op de dam. Ik leef mee voor de famillie van die man en zou waarschijnlijk totaal verbijsterd zijn als iemand plotseling zichzelf in de hens zou steken voor mijn gezicht.
Een paar jongeren gaan dan ook meteen in actie om die arme man te helpen.
Maar wat valt mij nou op, aan het begin van het filmpje is er een jongeman van een jaar of 17-18 die plotseling begint te roepen:
"WAT EEN MONGOL JONGUH, WAT EEN PSYCHOPAAT". Terwijl hij rustig verder drinkt aan zijn biertje (Het is waarschijnlijk de jongen links aan het begin die hier loopt te schreeuwen).
Wat een tokkie zeg, ja het is natuurlijk ook de schuld van die man want hij deed het bij zichzelf, Maar er was duidelijk te merken dat die man niet helemaal honderd op dat moment was.
Maar dan ga je toch in ieder geval die man helpen/of gewoon niks doen, en toch niet zo'n achterlijke domme opmerking maken.
Voor de mensen die het filmpje nog niet gezien hebben, de link staat hier
http://www.zie.nl/video/a(...)-de-Dam/m1gz2iqfhofm
Ja, of gewoon in de TT.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Heb je de OP gelezen? Daar staat het namelijk in de eerste zin...
Ik hoop dat je sarcastisch bent andersquote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, een beetje m'n dure jas verneuken voor zo'n pauper.
Nee dat ben ik niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:56 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent anders
Medeleven pauper.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet.
Waarom zou je je druk maken om zo'n idioot?
De man was al een "gonner" op zich. Dus heeft niet zoveel zin meer om je jas op te offeren.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:56 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent anders
Nou dat ook weer niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou toekijken en 'm uitlachen.
Wat een psychopaat, wat een mongol, nee dat is een lekkere reactie op iemand die affikt wil je zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TS, vuile mongool, een kerel staat af te fikken, zijn hele lichaam is al naar de kanker, wat valt er nog te helpen?
Ik zou toekijken en 'm uitlachen.
Dat is gewoon een terechte reactie, want je bent ook gewoon een psychopaat en een mongool als je zoiets doet.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
Wat een psychopaat, wat een mongol, nee dat is een lekkere reactie op iemand die affikt wil je zeggen.
Ik bestel alvast 5 examplarenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef chroestjov het volgende:
Opgebrand op de Dam, de titel van mijn volgende boek.
Nee, maar als het recht in mijn gezicht zou gebeuren zou ik niet zo reageren als die pauper op die video.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:01 schreef Nuchterheid het volgende:
Maar TS maakt zich dus daadwerkelijk druk om dat figuur?
Gun je TS er ook eentje?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef chroestjov het volgende:
Opgebrand op de Dam, de titel van mijn volgende boek.
Wat zou je dan wel doen?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:02 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
Nee, maar als het recht in mijn gezicht zou gebeuren zou ik niet zo reageren als die pauper op die video.
Zit er een feitelijke onwaarheid in die opmerking?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
In ieder geval niet roepen, wat een mongol jonguh.
Dus jij vindt die Buddhist ook een mongool? Dus jij vindt die man uit Tunesie ook een mongool?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is gewoon een terechte reactie, want je bent ook gewoon een psychopaat en een mongool als je zoiets doet.
Het is een debiel, dat zeker, maar een verwarde man laat je dan of gewoon met rust of je gaat helpen lijkt me, niet zulke achterlijke acties zoals die sjonnie daar doet.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zit er een feitelijke onwaarheid in die opmerking?
Goede zaak.quote:
Voor 19,95 bij alle erkende boekhandels.quote:
Nee, maar jij blijkbaar wel, als je zulke kanker uit je toetsenbord weet te toveren. Hark.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus jij vindt die Buddhist ook een mongool? Dus jij vindt die man uit Tunesie ook een mongool?
Heb je kanker in je hersens ofzo. Oordelen zonder achtergrond informatie.. faalhaas.
Ze probeerden al falend die man te helpen door hem met jassen te slaan, die gasten waren te bang om de jas erop te gooien, zonde van hun nickelson zeker.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef Xebber het volgende:
De eerste keer dat ik 't filmpje zag dacht ik bij mezelf: "Zo, da's lekker dan. Steek je jezelf eerst in de fik, krijg je daarna nog flink wat trappen na"
:Squote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Repeating het volgende:
Zoon plastieken nickelson jas erop! Heerlijk. Schoeit zo heerlijk aan de huid...
Ik irriteerde me meer aan die debiel met zn blikje bier.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef pipojansen het volgende:
klacht: mensen die opnemen met hun mobieltje ipv hun jas uit te trekken en de man af te blussen
inderdaad. die zie ik nu ook. trechte klacht!!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
Ik irriteerde me meer aan die debiel met zn blikje bier.
Is alcohol is goed voor brandwonden?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef pipojansen het volgende:
[..]
inderdaad. die zie ik nu ook. trechte klacht!!
wat een kutpauper. ipv blikje bier op die man te gieten
ow ja. nee dan gaat ie harder fikken. oke oke, maar toch, die man zit daar maar een beetje alsof ie naar een videootje kijkt.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
Is alcohol is goed voor brandwonden?
En dat moet bepalen wie ons land gaat besturenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik verbaas me eerder over de 5 man die het vuur aanwakkeren! Allemaal wel de held willen uithangen, maar niet hun jas willen opofferen door hem op het vuur te leggen om het te doven.
Nee, in plaats daarvan gaan ze het vuur aanwakkeren! Hoe achterlijk kan je zijn...
Haha.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Repeating het volgende:
Zoon plastieken nickelson jas erop! Heerlijk. Schoeit zo heerlijk aan de huid...
Mensen die heel de dag op Fok zitten hebben daar inderdaad meer recht toe.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
En dat moet bepalen wie ons land gaat besturen
Jij staat ook mensen op te vangen die van een flat afspringen?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef pipojansen het volgende:
klacht: mensen die opnemen met hun mobieltje ipv hun jas uit te trekken en de man af te blussen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |