nope kon het niet vindenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:05 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Kon je dat niet op google vinden ?
quote:
Eindelijk iemand die gewoon normaal reageert. Triest dat niet iedereen dit kan.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
Mannen kunnen ook ongesteld worden.
Het is zeg maar net als bij vrouwen alleen bij ons gaan dan het sperma wat over de datum is eruit en komt er een beetje bloed mee.
Er zijn hier speciale inleg kruisjes en tampons voor mannen te koop bij de drogist om de hoek. Moet je daar maar eens naar vragen bij de kassiėre.
Ik ben er vergeten bij te zeggen dat dit vaak alleen bij mannen die rijp zijn gebeuren, meestal ontstaat het rond je 18e jaar en gebeurd het als je veel sekst/masturbeert.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die gewoon normaal reageert. Triest dat niet iedereen dit kan.
Mja, begrijpelijk ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben er vergeten bij te zeggen dat dit vaak alleen bij mannen die rijp zijn gebeuren, meestal ontstaat het rond je 18e jaar en gebeurd het als je veel sekst/masturbeert.
Het is ook iets waar mannen niet graag over praten omdat veel mannen zich hiervoor schamen, vandaar ook de lachende reacties in je topic. Men praat er gewoon niet graag over.
Je begrijpt dat je dat niet tegen TS zei ?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben er vergeten bij te zeggen dat dit vaak alleen bij mannen die rijp zijn gebeuren, meestal ontstaat het rond je 18e jaar en gebeurd het als je veel sekst/masturbeert.
Het is ook iets waar mannen niet graag over praten omdat veel mannen zich hiervoor schamen, vandaar ook de lachende reacties in je topic. Men praat er gewoon niet graag over.
Ik help graag de jonge generatie mannen, ze weten gewoon niet wat ze te wachten staat als niemand dit verteld. Ik heb het nu al vaker verteld en de schaamte is bij mij nu verdwenen, ik durf er helemaal open over te praten.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, begrijpelijk ja.
Bedankt dat je hier zo openhartig over bent. Hier kunnen we tenminste wat mee.
Dit was inderdaad de bedoeling, het was dan ook een aanvulling van wat ik eerder zei.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:16 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je dat niet tegen TS zei ?
Gek he, moet zeggen dat ik me ook kapot schrok de eerste keerquote:Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Typisch zo'n gevalletje die er niet van wist, zo jammer dat niemand hem dit ooit verteld heeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:22 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Gek he, moet zeggen dat ik me ook kapot schrok de eerste keer
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
Mannen kunnen ook ongesteld worden.
Het is zeg maar net als bij vrouwen alleen bij ons gaan dan het sperma wat over de datum is eruit en komt er een beetje bloed mee.
Er zijn hier speciale inleg kruisjes en tampons voor mannen te koop bij de drogist om de hoek. Moet je daar maar eens naar vragen bij de kassiėre.
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar dit is gekomen door de invloed van het feminisme op ons onderwijsstelsel...wij mannen en onze probleempjes waren opeens niet meer belangrijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze dit niet bespreken op school tijdens Biologie, waarom wel ongesteldheid bij vrouwen maar dat bij mannen wordt gewoon verzwegen.
je kan ook niet op google vinden of je een stofzuiger als trui kunt gebruiken....quote:Op woensdag 6 april 2011 19:05 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Kon je dat niet op google vinden ?
Misschien moet je trui veranderen in pijpmaatje.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
je kan ook niet op google vinden of je een stofzuiger als trui kunt gebruiken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |