abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95131046
Hallo,

Ik heb een een vraagje:
Kan een jongen ongesteld worden? Is zaadlozing ook hetzelfde als ongesteld zijn? Alvast bedankt voor uw antwoord!

Groet,
  Forum Admin woensdag 6 april 2011 @ 19:04:27 #2
35723 crew  GGMM
pi_95131063
Goed topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 6 april 2011 @ 19:05:03 #3
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_95131088
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_95131121
Kon je dat niet op google vinden ?
  woensdag 6 april 2011 @ 19:06:03 #5
297335 ElectraPlectra
I am Electra Plectra.
pi_95131138
Vertel me alsjeblieft dat dit geen serieus topic is. :{
Chill Out by The KLF and Adventures Beyond The Ultraworld by The Orb, on an early summer night, alone, stoned. Best experience ever.
pi_95131143
Het kan wel zijn dat er inderdaad bloed bij je urine zit, of dat je soms een uitscheiding hebt.
Als dit maandelijks gebeurt ziet het er echter niet goed voor je uit :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_95131211
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:05 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
nope kon het niet vinden
pi_95131254
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef GGMM het volgende:
Goed topic.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_95131269
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef zaishen het volgende:

[..]

nope kon het niet vinden
En vanwaar je vraag dan ?
pi_95131312
Mannen kunnen ook ongesteld worden.
Het is zeg maar net als bij vrouwen alleen bij ons gaan dan het sperma wat over de datum is eruit en komt er een beetje bloed mee.
Er zijn hier speciale inleg kruisjes en tampons voor mannen te koop bij de drogist om de hoek. Moet je daar maar eens naar vragen bij de kassiėre. ^O^
  Forum Admin woensdag 6 april 2011 @ 19:10:14 #11
35723 crew  GGMM
pi_95131347
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
Het is zeg maar net als bij vrouwen alleen bij ons gaan dan het sperma wat over de datum is eruit en komt er een beetje bloed mee.
Er zijn hier speciale inleg kruisjes en tampons voor mannen te koop bij de drogist om de hoek. Moet je daar maar eens naar vragen bij de kassiėre. ^O^
Eindelijk iemand die gewoon normaal reageert. Triest dat niet iedereen dit kan.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95131526
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die gewoon normaal reageert. Triest dat niet iedereen dit kan.
Ik ben er vergeten bij te zeggen dat dit vaak alleen bij mannen die rijp zijn gebeuren, meestal ontstaat het rond je 18e jaar en gebeurd het als je veel sekst/masturbeert.
Het is ook iets waar mannen niet graag over praten omdat veel mannen zich hiervoor schamen, vandaar ook de lachende reacties in je topic. Men praat er gewoon niet graag over.
  Forum Admin woensdag 6 april 2011 @ 19:15:56 #13
35723 crew  GGMM
pi_95131610
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik ben er vergeten bij te zeggen dat dit vaak alleen bij mannen die rijp zijn gebeuren, meestal ontstaat het rond je 18e jaar en gebeurd het als je veel sekst/masturbeert.
Het is ook iets waar mannen niet graag over praten omdat veel mannen zich hiervoor schamen, vandaar ook de lachende reacties in je topic. Men praat er gewoon niet graag over.
Mja, begrijpelijk ja.
Bedankt dat je hier zo openhartig over bent. Hier kunnen we tenminste wat mee.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95131661
quote:

[..]

Je begrijpt dat je dat niet tegen TS zei ?
pi_95131740
ja
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_95131834
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mja, begrijpelijk ja.
Bedankt dat je hier zo openhartig over bent. Hier kunnen we tenminste wat mee.
Ik help graag de jonge generatie mannen, ze weten gewoon niet wat ze te wachten staat als niemand dit verteld. Ik heb het nu al vaker verteld en de schaamte is bij mij nu verdwenen, ik durf er helemaal open over te praten.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:16 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Je begrijpt dat je dat niet tegen TS zei ?
Dit was inderdaad de bedoeling, het was dan ook een aanvulling van wat ik eerder zei.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 19:20:18 ]
pi_95131981
quote:

[..]

Gek he, moet zeggen dat ik me ook kapot schrok de eerste keer :(
pi_95132375
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:22 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Gek he, moet zeggen dat ik me ook kapot schrok de eerste keer :(
Typisch zo'n gevalletje die er niet van wist, zo jammer dat niemand hem dit ooit verteld heeft.
Ik kan mij mijn eerste keer nog wel herinneren, ik was toen bij mijn vriendin en we waren een beetje aan het knuffelen toen het gebeurde. Gelukkig wist zij wel wat het was omdat ze het al ooit eens had mee gemaakt met haar oudere broer die huilend de kamer in kwam rennen met zijn broek naar beneden. Toen had haar moeder alles verteld en dat had mijn vriendin dit onthouden. Zo jammer dat ze dit niet bespreken op school tijdens Biologie, waarom wel ongesteldheid bij vrouwen maar dat bij mannen wordt gewoon verzwegen. :N
  woensdag 6 april 2011 @ 20:13:57 #19
302777 bernieboy
friend of bernacleboy
pi_95135048
Het is heel ernstig de eerste keer. Gelukkig heb ik een oudere broer dus wist ik er ook alles al van.

Dus TS net als inlegkruisjes/maandverband/tampons voor vrouwen, kun jij nu ook naar de drogist. Staat er wel ergens in de schappen bij. Anders moet je even aan de kassičre vragen.

Succes TS
pi_95139933
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
quote:

[..]

_O- _O-
Who motivates the motivator?
pi_95143307
_O- _O- _O-
S. 2014
J. 2016
  woensdag 6 april 2011 @ 22:22:44 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_95143439
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:29 schreef Dimens het volgende:

[..]

Zo jammer dat ze dit niet bespreken op school tijdens Biologie, waarom wel ongesteldheid bij vrouwen maar dat bij mannen wordt gewoon verzwegen. :N
Sorry dat ik het zeg maar dit is gekomen door de invloed van het feminisme op ons onderwijsstelsel...wij mannen en onze probleempjes waren opeens niet meer belangrijk.

Ik kan me nog goed herinnneren dat mijn betovergrootvader mij vertelde dat het bij hem op school toen een heel normaal onderwerp was en dat hij het vaak als excuus gebruikte om niet mee te hoeven doen met gym.
Hij heeft me zelfs eens een oud proefwerk (op een lei) laten zien over dit onderwerp.
kortom, gelukkig geen taboe in onze familie maar ik kan me voorstellen dat als je komt uit een familie waar de pittige korte kapsels de (tuin)broek aan hebben dit geen onderwerp is wat openhartig besproken wordt.

Ik zal even een modje vragen of ze hierover een centraal topic willen starten in bijv LIF, hier moeten we anno 2011 toch over kunnen praten?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 6 april 2011 @ 22:27:41 #23
255486 ukker
Jezweetzelf
pi_95143793
Ik weet mijn eerste keer ook nog, het was niet echt prettig. Ik was een jaar of 15 en tijdens een schoolreisje naar de efteling kreeg ik in de wachtrij mijn eerste :( Ik zag dat er bloed door me broek kwam en ben toen snel weggerend naar de wc maar wist niet wat te doen toen ben ik in het water gesprongen en gelukkig zag je toen bijna niet meer maar de leraar was echt heel boos
pi_95143937
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:05 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
je kan ook niet op google vinden of je een stofzuiger als trui kunt gebruiken....
juistja
  woensdag 6 april 2011 @ 22:59:36 #25
302777 bernieboy
friend of bernacleboy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')