bijnaquote:
Wat heeft dat met deze discussie te maken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef kitao het volgende:
kijk, gaan ze weer.
Dode na schietincident op Britse onderzeeër
nu dus op kernsubs.
wat zei ik ?
allesquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze discussie te maken?
Dat heeft toch niks met de Nederlandse strijdkrachten te maken, of mis ik iets?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef kitao het volgende:
kijk, gaan ze weer.
Dode na schietincident op Britse onderzeeër
nu dus op kernsubs.
wat zei ik ?
preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
In de topictitel staat niet dat alleen Nederlands defensiepersoneel de weg kwijt is.
Het was eigenlijk ook voor nederland bedoeld en ik als TS weet dat zelf het best.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef sp3c het volgende:
niet veel andere landen gebruiken het woord defensiepersoneel
niks dienstplicht invoeren, als ik ergens van kots dan is het wel een systeem waar een elite miljoenen mensen dwingt om hun idealen en kapitalen met andermans leven te verdedigen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Maron het volgende:
Wellicht wordt het dan tijd om dan maar weer eens de dienstplicht in te voeren, dan leren de 'jochies' misschien weer eens een beetje respect en fatsoen..
En dat jouw opa het leger en de politie geen vergelijk vindt met die van vroeger, kan ik goed begrijpen, en dat valt ook niet te vergelijken..want dat was ook in een heel andere tijd, vooral in en na de oorlogstijd..maar bedenk wel dat de meeste ouderen zeggen dat vroeger alles beter was..
Is voor jou nog geen reden om te generaliseren, en laten we niet hopen dat wij het leger écht nodig
krijgen, want ik gok zo dat jij dan een van diegenen bent die het hardste roept om Defensie..
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar die soldaten moeten eens niet zo agressief reageren hier. Er wordt overal in gesneden.. kunst, cultuur, zorg, onderwijs. Nu er een paar tanks verdwijnen is het land opeens te klein. Ik hoop dat ze zich IRL wel koest houden en niet hun arsenalen leeg gaan schieten op onschuldige burgers (er draait nog wel eens zo'n malloot door).
Hoe weet je dat het een militair betreft?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:12 schreef DrDentz het volgende:
Schietparij in Alphen a/d Rijn door een militair. Ik was er al bang voor.
[..]
Whaaaaat ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een militair betreft?
Ja, want elke man met een camo broek en een bomber jack is militair.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:12 schreef DrDentz het volgende:
Schietparij in Alphen a/d Rijn door een militair. Ik was er al bang voor.
[..]
Whut? Dat is echt geen raketwetenschap hoor...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Burgers kunnen niet zo goed met automatische wapens omgaan.
Nou, dat is heel simpel hoor, daar hoef je niet voor afgestudeerd te zijn. Op 300 m afstand staand vrije hand een rompschijf treffen, dat vergt oefening. Maar op 10 m afstand op volautomatisch op mensen schieten kan iedereen. Daar hoef je niet 'goed' voor te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo verbazingwekkend goed overweg kon? In een overvol winkelcentrum met een mitraileur 20 minuten schieten en maar 10 doden? Als het een militair was dan verdiende hij een douw wegens munitieverspilling!! Hij heeft 90% van zijn patronen op korte afstand gemist!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:28 schreef DrDentz het volgende:
Nou goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen, voorlopig was het een man met militaire kledij die verbazingwekkend goed overweg kon met een wapen.
Denk je dat omgaan met wapens moeilijk is?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef DrDentz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |