quote:
Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:[..]
ohw, ik neem het zeker mee. Vond het op zich wel een leuk idee en we staan natuurlijk altijd open voor feedback.

Bedoelde meer voor de kandidaten, om de feedback mee te nemen en volgend jaar weer mee te doen. Maar de feedback betreffende stemrondes voor de organisatie natuurlijk ook ja.

quote:
Op woensdag 6 april 2011 22:58 schreef Lesterr het volgende:dat kan.
Maar omdat het zo leuk is allemaal en er echt veel talent tussen zit, is het toch leuk om iedereen nog een nummer te laten doen?
Buiten dat is het ook maar 1 keer per jaar he.
En wat betreft het inzenden van een nieuw nummer; iedereen heeft feedback gehad, wat je immers ook niet vaak krijgt buiten een zangschool om, is het toch extra leuk om daar nog wat mee te doen?
Ik wil evt. Best helpen als het allemaal teveel werk is voor Benny. Bijvoorbeeld de gegeven feedbacks van elke kandidaat even bij mekaar pakken, zodat de stemmers of jury van de nieuwe inzendingen makkelijk kunnen zien wat er mee gedaan is.
Meh, is meer een factor tijd van weer extra inzendtermijn, extra dit en dat. Terwijl het nu zo goed als vast staat en duidelijk is voor iedereen.

En al die feedback kan zeker meegenomen worden naar een volgende keer. Maar mensen hebben misschien helemaal de tijd en inspiratie niet om zo vaak mee te doen, iets waar ze van tevoren niets van afwisten. Om dat halverwege opeens om te gooien...

Is meer een principekwestie.
(srry onder me, editte verkeerde bericht

)
[ Bericht 51% gewijzigd door shiz op 06-04-2011 23:07:42 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz