Leuk hoor! Maar tot 3 april?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
En de jury laten kiezen uit de nieuwe inzendingen en die dus niet laten kijken naar de oude?
Dus:
-Nu gaan er 3 direct door.
-Als je wilt kun je nu (tot 3 april 23:59) een extra inzending insturen en uit die inzendingen moet de jury 2 winnaars kiezen.
-Daarna moeten er liedjes gekozen worden voor de 5 overgebleven kandidaten
-Uit die 5 komen de (3) winnaars naar voren.
Dat doen?
Dat kan ook... is misschien wel het makkelijkst ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef missyB het volgende:
ik zou idd de top 3 bekend maken die sowieso door zijn en dan dmv jury welke 2 erbij komen en dan alle 5 nieuw nummer zingen
Nah, ik denk dat als het het beste is al het gewoon simpel wordt gehouden.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef Lesterr het volgende:
is het niet veel leuker om iedereen een nieuw filmpje in te laten zenden?
Dan kan iedereen wat doen met het commentaar, want anders kunnen we nu ook wel direct 5 door laten gaan ja?
De jury kan dan uit alle nieuwe inzendingen, behalve die van de 3 die al door zijn, 2 nieuwe finalisten kiezen en de oude inzendingen negeren.
iedereenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef Lesterr het volgende:
is het niet veel leuker om iedereen een nieuw filmpje in te laten zenden?
Dan kan iedereen wat doen met het commentaar, want anders kunnen we nu ook wel direct 5 door laten gaan ja?
De jury kan dan uit alle nieuwe inzendingen, behalve die van de 3 die al door zijn, 2 nieuwe finalisten kiezen en de oude inzendingen negeren.
Eensquote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef Lesterr het volgende:
jammer
maar dan snap ik eigenlijk ook niet het nut van de jury, want dan kunnen we net zo goed direct de top 5 naar de finale sturen ja..
Want het gaat om dezelfde inzendingen
Ja, of de tips gebruiken voor volgend jaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
Dan is het heel simpel... dan laten we het gewoon zo.
Hoor je niet bij de beste 3, dan kun je altijd nog wat van jezelf laten horen (in bijv. FMM)
Voel ik feedback aankomen?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Shiiiiiiiiiiit, daar zitten echt goede stemmen bij
ohw, ik neem het zeker mee. Vond het op zich wel een leuk idee en we staan natuurlijk altijd open voor feedback.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, of de tips gebruiken voor volgend jaar.Het is zo elke keer al leuk gegaan.
Bedoelde meer voor de kandidaten, om de feedback mee te nemen en volgend jaar weer mee te doen. Maar de feedback betreffende stemrondes voor de organisatie natuurlijk ook ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw, ik neem het zeker mee. Vond het op zich wel een leuk idee en we staan natuurlijk altijd open voor feedback.
Meh, is meer een factor tijd van weer extra inzendtermijn, extra dit en dat. Terwijl het nu zo goed als vast staat en duidelijk is voor iedereen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:58 schreef Lesterr het volgende:
dat kan.
Maar omdat het zo leuk is allemaal en er echt veel talent tussen zit, is het toch leuk om iedereen nog een nummer te laten doen?
Buiten dat is het ook maar 1 keer per jaar he.
En wat betreft het inzenden van een nieuw nummer; iedereen heeft feedback gehad, wat je immers ook niet vaak krijgt buiten een zangschool om, is het toch extra leuk om daar nog wat mee te doen?
Ik wil evt. Best helpen als het allemaal teveel werk is voor Benny. Bijvoorbeeld de gegeven feedbacks van elke kandidaat even bij mekaar pakken, zodat de stemmers of jury van de nieuwe inzendingen makkelijk kunnen zien wat er mee gedaan is.
Nee, ik maak een compliment naar de mensen die écht goed zingenquote:
Je móet.quote:
Ik moet zelf ook nog stemmen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef shiznuts het volgende:
Niet in slaap vallen mensen, stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |