Ik mis m ook, alleen dat in ze bed liggen elke keer pffffquote:Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ik mis guido wel hoor. Zeker toen bekend werd dat er een berekeningsfout was gemaakt tussen hem en Servio. Schele teringbende.
smakelijk, ik pak een bak koffiequote:Op woensdag 6 april 2011 18:43 schreef Lauzer het volgende:
Goed, ik ga de kip uit braadzak maar is naar binnen werken. Tot zo mensjes, have fun!
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:43 schreef Lauzer het volgende:
Goed, ik ga de kip uit braadzak maar is naar binnen werken. Tot zo mensjes, have fun!
Dat heb ik gemist....quote:1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ik mis guido wel hoor. Zeker toen bekend werd dat er een berekeningsfout was gemaakt tussen hem en Servio. Schele teringbende.
excuus is niet nodig Day. Heb hetzelfde probleem tot de tweede machtquote:Op woensdag 6 april 2011 18:44 schreef Day het volgende:
Alex werkt zoooooo op m'n zenuwen!
Ik kan er niks aan doen, sorry.
Haha beleggen bij Falexquote:Op woensdag 6 april 2011 18:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb nu reclame van Alex onderaan dit scherm.. Echt tijd om weg te gaan dus!!
en stomkop die ik ben wil volgen waar ze t over heeft maar ze praat weer eens in halve zinnenquote:
ja ik denk t inddquote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
Jo wil een SL veroorzaken zodat ze vrij met Flip kan praten?
denk dat Jo gister goed op haar falie heeft gehad,quote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
Jo wil een SL veroorzaken zodat ze vrij met Flip kan praten?
eine udderziliaquote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef Mita het volgende:
Alex mag van mij gerust naar huis relaxen. Wat unne zeikzak
kheb je plaatje ff opgeslagen heb ideetje voor straksquote:
Denk je? Ik geloof er geen moer van. Ze doet en laat wat ze wil.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef MargrietV het volgende:
denk dat Jo gister goed op haar falie heeft gehad,
http://tvtime.nl/?p=3901quote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist....
Hebben ze echt geroepen dat ze een rekenfout hebben gemaakt?
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb je plaatje ff opgeslagen heb ideetje voor straks
upc staat standaart ingestelt op stream 3quote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef SIRA het volgende:
Toch jammer dat het UPC kanaal standaard staat op dat gebrabbel van Jo en Flip.
Ik kijk alleen nog maar voor Geer, Karim en Sharon; de rest kan me echt gestolen worden nl.
Me tooquote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef SIRA het volgende:
Toch jammer dat het UPC kanaal standaard staat op dat gebrabbel van Jo en Flip.
Ik kijk alleen nog maar voor Geer, Karim en Sharon; de rest kan me echt gestolen worden nl.
Wie???quote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef Mita het volgende:
Nou Maik heeft ook af en toe droge humor, mag ook nog even blijven, als Mo weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig hč, als je regelmatig kijkt valt alles op zijn plaats.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg het photoshoppen ook aardig onder de knie....
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]Het hart van Joanne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed schatje
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt he, scherp van je trouwens.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grappig hč, als je regelmatig kijkt valt alles op zijn plaats.
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]humorrrrrrrrrrr hahahahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
Is er eigenlijk al een suske en wiske voorblad gemaakt met alex met de titel De falende ridder?
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]En precies zoals ik hem graag zie. NIET DUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
En precies zoals ik hem graag zie. NIET DUS
Nou, niet zozeer Jo maar eerder de Stem, eh baas, eh mamajo.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef Blackprinces het volgende:
Echt he, scherp van je trouwens.
Jij hebt haar helemaal door
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef Fikkert2 het volgende:
En die lul kruipt ook van de éne stream in de andere, denk ikeindelijk relaxt naar stream naar Karim en Gerard te kijken![]()
volgens mij ligt ie even lekker te rustenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:00 schreef SIRA het volgende:
Wat is er aan de hand met ons Geer of niets en ligt ie lekker te maffen buiten?
Ach, hij neemt even een rustmomentje na allle intervieuws.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
Genialex heeft Geer gehypnotiseerd om zijn masterplan bij Geer te implementeren !![]()
PowerNapquote:Op woensdag 6 april 2011 19:00 schreef SIRA het volgende:
Wat is er aan de hand met ons Geer of niets en ligt ie lekker te maffen buiten?
Die man moet af en toe toch gillend gek worden van een aantal van z'n medebewoners.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, hij neemt even een rustmomentje na allle intervieuws.
quote:Dit word de fakking blockbuster van het jaar, een film vol backstackerij en ander gekonkel met uiteraard uit-ste-kend acteer werk van de pas ondekte geweldige jonge, mooie en ook nog een zeer getalenteerde Joanna V.
" ***** Vijf sterren, deze film moet U simpelweg gezien hebben. -FOK! movie-magazine "
Niet geschikte voor kinderen onder de 16 in verband met grof taalgebruik en ander geweld zoals ontploffende botox en siliconen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:03 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Mijn creatie dan maar..
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef Day het volgende:
Ik houd niet van fruit bij mijn warme eten, maar is het niet de bedoeling dat je eerst het vlees bakt en daarna pas het fruit eraan toevoegt?
volgens mij wel, doen ze het andersom??quote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef Day het volgende:
Ik houd niet van fruit bij mijn warme eten, maar is het niet de bedoeling dat je eerst het vlees bakt en daarna pas het fruit eraan toevoegt?
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:03 schreef Urb het volgende:
Mijn creatie dan maar..
[..]
[ link | afbeelding ]
alles tegelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 19:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij wel, doen ze het andersom??
Alweer?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:02 schreef Blackprinces het volgende:
oh ja straks in de uitzending de zus van maik he
Dus dat en hij trekt voor het grootste gedeelte de kar als het om leuke momenten gaat.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:03 schreef Day het volgende:
Die man moet af en toe toch gillend gek worden van een aantal van z'n medebewoners.
Sowieso hoor, ik moet er niet aan denken om met zoveel mensen in 1 huis te wonen. En ik heb 7 broers en zussen.
Ik zat net aan hetzelfde te denken. Het met zijn allen in zo'n huis wonen zou ik nog wel kunnen trekken maar die domme mokkels... Daar zou ik 't dus geen 24 uur mee volhouden. Misschien ook wel mijn leeftijd ofzo maar pff. Petje af voor Gerard dat ie niet gillend het huis uit loopt hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:03 schreef Day het volgende:
[..]
Die man moet af en toe toch gillend gek worden van een aantal van z'n medebewoners.
Sowieso hoor, ik moet er niet aan denken om met zoveel mensen in 1 huis te wonen. En ik heb 7 broers en zussen.
Yep! Ze mot Mo niet als schoonzus!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef bamby het volgende:
Hoi allemaal, kan echt die schelvis stem van moniek niet meer uitstaan en ook laura komt me de strot uit en over joanna en alex typ ik maar niets, ben ik over een uur nog bezigMaar verder gaat het goed
Oh als het maar niet die zelfde zus weer is dan, want die was de vorige keer echt dodelijk saai in de uitzendingquote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
stond vandaag balk in beeld dat ze kwam en ze wil mo niet als schoonzus
Tweelingzus van het lijk ?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh als het maar niet die zelfde zus weer is dan, want die was de vorige keer echt dodelijk saai in de uitzending
ik weet niet hoeveel zussen hij heeft, maar indd die was slaapverwekkendquote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh als het maar niet die zelfde zus weer is dan, want die was de vorige keer echt dodelijk saai in de uitzending
Wie zou dat wel willenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
stond vandaag balk in beeld dat ze kwam en ze wil mo niet als schoonzus
nou zo zie je maar dat net 5 van alles verzint dusquote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik SST Maik
De mededeling over mij op 24/7 kanaal klopt niet. Heb dit nooit gezegd. Dit is na mijn belletje dan ook gauw verwijderd!
2 hours ago Favorite Retweet Reply
SST_Maik SST Maik
@
@jolanda035 ja dit heeft net5 gepubliceerd terwijl ik die woorden nooit in mijn mond heb gehad..
Rarara wat is dit?
![]()
Oh? Ik zat net ook te denken dat het misschien alleen voor het effect was. Het stond er nl. alleen tijdens de persconferentie (toen deed ik tenminste de tv aan). Misschien dat ze de bbc-channel na wilde doen? Met die nieuwsblokken aan de onderkant?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef afca_oc het volgende:
[..]
was niet waar volgens Maik's twitterbuddy (de zus dus)
Alleen zogenaamde persconferentie met de "roddelpers" + foto"s nemen ivm exitquote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef versabommie het volgende:
Zoooooooo weer een streamloze dag.. Buiten de naaierij tegen Alex van de stem( update topic) niets gebeurt vandaag ?
Echt hč, ze pakken alles aan om een uitzending te maken. Goedkoop zeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
nou zo zie je maar dat net 5 van alles verzint dus
Welke mededeling ging dat over?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik SST Maik
De mededeling over mij op 24/7 kanaal klopt niet. Heb dit nooit gezegd. Dit is na mijn belletje dan ook gauw verwijderd!
2 hours ago Favorite Retweet Reply
SST_Maik SST Maik
@
@jolanda035 ja dit heeft net5 gepubliceerd terwijl ik die woorden nooit in mijn mond heb gehad..
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:12 schreef SIRA het volgende:
Als die Laura wat zegt, begin ik spontaan te schreeuwen tegen mijn tv. Mijn katten lopen trouwens ook al de deur uit van die kudtstem van d'r.
Dat de zus van Maik Mo niet moet als eventuele schoonzus.quote:
de zus van mo toch ?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat de zus van Maik Mo niet moest als eventuele schoonzus.
Oh, dus ze zit er ook nog voor Jan Lul vanavond in die show?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat de zus van Maik Mo niet moest als eventuele schoonzus.
Maik's zul wil Monique niet als schoonzus. Kijkt straks naar SST dailyshow om 19:30 uur. Zoiets.quote:
nou gaat leuk worden dan met Bart die gaat zitten stamelen en naar ze papiertje kijktquote:Op woensdag 6 april 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dus ze zit er ook nog voor Jan Lul vanavond in die show?![]()
Nope , de zus van Maik is vanavond in de daily.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dus ze zit er ook nog voor Jan Lul vanavond in die show?![]()
Erg he ook zo lekker snauwerigquote:Op woensdag 6 april 2011 19:12 schreef SIRA het volgende:
Als die Laura wat zegt, begin ik spontaan te schreeuwen tegen mijn tv. Mijn katten lopen trouwens ook al de deur uit van die kudtstem van d'r.
je weetquote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Jo zou toch ook koken? Oh wacht.........
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef SIRA het volgende:
Ik snap dat nooit dat mensen niet kunnen koken. Dat je geen 5-gangen diner kan maken dat is tot daar aan toe, maar die muppets hiero kunnen nog geen pannekoek bakken. Dat krijg je toch wel van huis mee ofzo?
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
Even zonder dollen.. Alex, mag er van mij best uit, maar niet op zo'n kudtmanier door die vieze kudtzlotty.......
Waarschijnlijk heeft ze nog expres gefaald ook , dikke kluis , alex eruit en zij weer dagen op haar nest liggen tot het volgende kado..
TYFUS!!!!
Hele dag niets gelezen en gekeken en nu binnen 5 minuten alweer pissed!
EN GA MET JE VIEZE HAREN WEG BIJ DIE PAN, ZLOTTYHOER!
Ik kan er niet meer tegen, wat een tokkie volk..![]()
![]()
Zelfs die dikke kotsende Jaap stond vele treden hoger op de evolutieladder![]()
En ja 2008 belde net maar het zal me jeuken, dit is geen streams, geen rls dit is een poppenkast met de armen van hummie diep in hun aars!
Dat snap ik dus ook niet moniek is 30 en lauw 25 dan neem ik mijn petje af voor sharon die flikt het allemaal wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef SIRA het volgende:
Ik snap dat nooit dat mensen niet kunnen koken. Dat je geen 5-gangen diner kan maken dat is tot daar aan toe, maar die muppets hiero kunnen nog geen pannekoek bakken. Dat krijg je toch wel van huis mee ofzo?
Het komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
Even zonder dollen.. Alex, mag er van mij best uit, maar niet op zo'n kudtmanier door die vieze kudtzlotty.......
Waarschijnlijk heeft ze nog expres gefaald ook , dikke kluis , alex eruit en zij weer dagen op haar nest liggen tot het volgende kado..
TYFUS!!!!
![]()
En ja 2008 belde net maar het zal me jeuken, dit is geen streams, geen rls dit is een poppenkast met de armen van hummie diep in hun aars!
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
TYFUS!!!!
![]()
Net zo maf als roeren met een houten gevalletje door de kipquote:Op woensdag 6 april 2011 19:16 schreef sjampoeh het volgende:
maura roert trouwens met een metalen opscheplepel in een tefalpan![]()
en: doe je haaaaaaaaaaar vast !!
en dan die draakjo, die deed toch fakkin tering alles voor dennis? Wat at die gozer dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet moniek is 30 en lauw 25 dan neem ik mijn petje af voor sharon die flikt het allemaal wel.
ja dat lijkt me wel wat allemaal in de rij voor die ene pleequote:Op woensdag 6 april 2011 19:19 schreef K_L het volgende:
[..]
Net zo maf als roeren met een houten gevalletje door de kip![]()
Vanavond allemaal aan de schijt
Verder alles goedquote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
TYFUS!!!!
![]()
hoe danquote:
goedesamenvattingquote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
TYFUS!!!!
![]()
Het kan mij niet schelen hoe Alex eruit vliegt... als-ie er maar uit vliegtquote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
-Dat verhaal wat 20x gequote zal worden-
Denk aan je bloedruk bommie. Die faalnicht moet er uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
TYFUS!!!!
![]()
ahhhhhhhquote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe dan![]()
Hoe in fakking godnaams dan
![]()
* versabommie enterd in Joanna mode
WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUHUHU..HUHUH...HUHU...HUHUHUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Kalmte kan je redden.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
TYFUS!!!!
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe dan![]()
![]()
WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUHUHU..HUHUH...HUHU...HUHUHUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
een beetje oeba kanoeba olie er op en gaan als de brandweer...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe dan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |