Ik mis m ook, alleen dat in ze bed liggen elke keer pffffquote:Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ik mis guido wel hoor. Zeker toen bekend werd dat er een berekeningsfout was gemaakt tussen hem en Servio. Schele teringbende.
smakelijk, ik pak een bak koffiequote:Op woensdag 6 april 2011 18:43 schreef Lauzer het volgende:
Goed, ik ga de kip uit braadzak maar is naar binnen werken. Tot zo mensjes, have fun!
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:43 schreef Lauzer het volgende:
Goed, ik ga de kip uit braadzak maar is naar binnen werken. Tot zo mensjes, have fun!
Dat heb ik gemist....quote:1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ik mis guido wel hoor. Zeker toen bekend werd dat er een berekeningsfout was gemaakt tussen hem en Servio. Schele teringbende.
excuus is niet nodig Day. Heb hetzelfde probleem tot de tweede machtquote:Op woensdag 6 april 2011 18:44 schreef Day het volgende:
Alex werkt zoooooo op m'n zenuwen!
Ik kan er niks aan doen, sorry.
Haha beleggen bij Falexquote:Op woensdag 6 april 2011 18:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb nu reclame van Alex onderaan dit scherm.. Echt tijd om weg te gaan dus!!
en stomkop die ik ben wil volgen waar ze t over heeft maar ze praat weer eens in halve zinnenquote:
ja ik denk t inddquote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
Jo wil een SL veroorzaken zodat ze vrij met Flip kan praten?
denk dat Jo gister goed op haar falie heeft gehad,quote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
Jo wil een SL veroorzaken zodat ze vrij met Flip kan praten?
eine udderziliaquote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef Mita het volgende:
Alex mag van mij gerust naar huis relaxen. Wat unne zeikzak
kheb je plaatje ff opgeslagen heb ideetje voor straksquote:
Denk je? Ik geloof er geen moer van. Ze doet en laat wat ze wil.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef MargrietV het volgende:
denk dat Jo gister goed op haar falie heeft gehad,
http://tvtime.nl/?p=3901quote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist....
Hebben ze echt geroepen dat ze een rekenfout hebben gemaakt?
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb je plaatje ff opgeslagen heb ideetje voor straks
upc staat standaart ingestelt op stream 3quote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef SIRA het volgende:
Toch jammer dat het UPC kanaal standaard staat op dat gebrabbel van Jo en Flip.
Ik kijk alleen nog maar voor Geer, Karim en Sharon; de rest kan me echt gestolen worden nl.
Me tooquote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef SIRA het volgende:
Toch jammer dat het UPC kanaal standaard staat op dat gebrabbel van Jo en Flip.
Ik kijk alleen nog maar voor Geer, Karim en Sharon; de rest kan me echt gestolen worden nl.
Wie???quote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef Mita het volgende:
Nou Maik heeft ook af en toe droge humor, mag ook nog even blijven, als Mo weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig hč, als je regelmatig kijkt valt alles op zijn plaats.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg het photoshoppen ook aardig onder de knie....
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]Het hart van Joanne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed schatje
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt he, scherp van je trouwens.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grappig hč, als je regelmatig kijkt valt alles op zijn plaats.
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]humorrrrrrrrrrr hahahahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
Is er eigenlijk al een suske en wiske voorblad gemaakt met alex met de titel De falende ridder?
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Rarara wat is dit?
[ afbeelding ]En precies zoals ik hem graag zie. NIET DUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
En precies zoals ik hem graag zie. NIET DUS
Nou, niet zozeer Jo maar eerder de Stem, eh baas, eh mamajo.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef Blackprinces het volgende:
Echt he, scherp van je trouwens.
Jij hebt haar helemaal door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |