Ik mis m ook, alleen dat in ze bed liggen elke keer pffffquote:Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ik mis guido wel hoor. Zeker toen bekend werd dat er een berekeningsfout was gemaakt tussen hem en Servio. Schele teringbende.
smakelijk, ik pak een bak koffiequote:Op woensdag 6 april 2011 18:43 schreef Lauzer het volgende:
Goed, ik ga de kip uit braadzak maar is naar binnen werken. Tot zo mensjes, have fun!
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:43 schreef Lauzer het volgende:
Goed, ik ga de kip uit braadzak maar is naar binnen werken. Tot zo mensjes, have fun!
Dat heb ik gemist....quote:1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ik mis guido wel hoor. Zeker toen bekend werd dat er een berekeningsfout was gemaakt tussen hem en Servio. Schele teringbende.
excuus is niet nodig Day. Heb hetzelfde probleem tot de tweede machtquote:Op woensdag 6 april 2011 18:44 schreef Day het volgende:
Alex werkt zoooooo op m'n zenuwen!
Ik kan er niks aan doen, sorry.
Haha beleggen bij Falexquote:Op woensdag 6 april 2011 18:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb nu reclame van Alex onderaan dit scherm.. Echt tijd om weg te gaan dus!!
en stomkop die ik ben wil volgen waar ze t over heeft maar ze praat weer eens in halve zinnenquote:
ja ik denk t inddquote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
Jo wil een SL veroorzaken zodat ze vrij met Flip kan praten?
denk dat Jo gister goed op haar falie heeft gehad,quote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
Jo wil een SL veroorzaken zodat ze vrij met Flip kan praten?
eine udderziliaquote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef Mita het volgende:
Alex mag van mij gerust naar huis relaxen. Wat unne zeikzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |