abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 15:36:23 #26
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95170721
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Blind is ook een faalhaas. Als je per se je eigen zoontje in het elftal wil frommelen terwijl hij zuigt, dan ben je niet in het belang van de club bezig.
Dat heeft Cruijff met z'n eigen zoontje EN z'n kleinzoontje geprobeerd ;-)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_95170934
anita doet ook al niet mee dit weekend. Nu kan de boer toch niet anders dan boilesen een basisplek geven?
pi_95170961
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
anita doet ook al niet mee dit weekend. Nu kan de boer toch niet anders dan boilesen een basisplek geven?
Hij kan zelf nog het veld in.
pi_95171332
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Het zal wel moeten.
pi_95172941
quote:
Commissie ledenraad in Barcelona

De ledenraadscommissie die het ontstane spanningsveld na de gebeurtenissen rondom de klankbordgroep technische zaken en de clubleiding onderzoekt heeft donderdag een gesprek met Johan Cruijff in Barcelona gehad. Bij het gesprek was ook erevoorzitter Michael van Praag aanwezig.
Afgelopen zondag benoemde de ledenraad van Ajax een commissie die het ontstane spanningsveld na de gebeurtenissen rondom de klankbordgroep technische zaken en de clubleiding zou gaan onderzoeken.

Hiertoe zou deze commissie, die bestaat uit de ereleden Hennie Henrichs en Arie van Os, ledenraadslid Cees van Oevelen en de voorzitter van de ledenraad, Rob Been jr., informerende gesprekken gaan voeren met de betrokkenen en andere belanghebbenden die Ajax een warm hart toedragen.

Donderdag heeft de commissie met Johan Cruijff in Barcelona gesproken. Bij het gesprek was ook erevoorzitter Michael van Praag aanwezig. Erelid Cruijff laat weten dat de bespreking in een zeer prettige sfeer plaatvond. Rob Been jr. deelt namens de commissie mee dat ze in de openhartige en coöperatieve houding van Cruijff aanknopingspunten zien om uit de gerezen impasse te geraken.

Allen hebben afgesproken geen nadere informatie te verstrekken over de inhoud van deze eerste bespreking.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:01:43 #31
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_95176793
Als het zo doorgaat met geblesseerde verdedigers dan mag Stam van mij zelf ook nog wel invallen. :7
  donderdag 7 april 2011 @ 19:03:28 #32
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_95179391
quote:
prima toch
.
pi_95211514
Datum Wedstrijd
10 april FC Twente-Roda JC Kerkrade 3
17 april De Graafschap-FC Twente 3
22 april ADO Den Haag-FC Twente 0
1 mei FC Twente-Willem II 3
15 mei Ajax-FC Twente 0

Datum Wedstrijd
10 april PSV-SC Heerenveen 3
17 april Heracles Almelo-PSV 1
24 april Feyenoord-PSV 1
1 mei PSV-Vitesse 3
15 mei FC Groningen-PSV 0

Datum Wedstrijd
10 april Ajax-FC Groningen 3
17 april NEC-Ajax 3
24 april Ajax-Excelsior 3
1 mei SC Heerenveen-Ajax 3
15 mei Ajax-FC Twente 3

Alvast gefeliciteerd!
pi_95212023
Feliciteren met plek 2 kan nog, maar met het kampioenschap is nog te vroeg :P

Denk dat het over is met PSV, maar we zullen zien.
★★★
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:08:12 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_95212054
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Feliciteren met plek 2 kan nog, maar met het kampioenschap is nog te vroeg :P

Denk dat het over is met PSV, maar we zullen zien.
Misschien, maar ik zie Ajax niet opeens uit het niets de sterren van de hemel voetballen helaas. Zeker niet met al deze blessures.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_95212073
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien, maar ik zie Ajax niet opeens uit het niets de sterren van de hemel voetballen helaas. Zeker niet met al deze blessures.
Maar gelukkig zie jij het niet altijd even goed. ^O^
★★★
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:09:19 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_95212094
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Maar gelukkig zie jij het niet altijd even goed. ^O^
Ik zie het altijd goed, en dat mag je 10 jaar lang teruglezen hier, succes :).
Get woke, go broke!
pi_95212130
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zie het altijd goed, en dat mag je 10 jaar lang teruglezen hier, succes :).
Eriksen kan er niks van.
★★★
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:14:22 #39
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_95212294
Denken dat we nog kampioen worden :')
#FreeHat
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:17:28 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_95212421
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Eriksen kan er niks van.
Eriksen kan er NOG niets van, technisch zal het op de training allemaal wel, in een fysieke wedstrijd issie zo nuttig als een cornervlag.
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:43:37 #41
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_95213402
Na gisteren weet ik het zo net nog niet of Ajax geen kans meer heeft. Heb toch het gevoel dat Twente en PSV een beetje instorten nu :@
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_95213745
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef Smoofie het volgende:
Na gisteren weet ik het zo net nog niet of Ajax geen kans meer heeft. Heb toch het gevoel dat Twente en PSV een beetje instorten nu :@
Ja zo speculeert iedereen over elke club elke week, als ze dan weer een brakke eerste helft (zoals tegen heracles) spelen tegen Groningen draait iedereen weer 180 graden..
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:10:53 #43
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_95214479
Als ik realistisch naar de resterende wedstrijden kijk wordt Twente kampioen (dan ga ik er vanuit dat Twente tegen ADO punten morst = 3 punten en PSV tegen Heracles uit).

Twente heeft verder geluk dat een week voordat ze naar Den Haag gaan, ADO uit tegen AZ moet spelen. Dat gaat om de vierde plek dus kan het schorsingen of blessures opleveren voor ADO.

Ajax moet sowieso alles winnen (duh) anders moet het wel héél raar lopen wil je nog kampioen worden. Tjah: Heerenveen uit en Twente thuis zit daar tussen....

Ben het verder met Smoofie oneens, 5-1 verliezen tegen Villareal is normaal. Dat is een team met spelers van wereldklasse. Benfica niet naar toch veel betere spelers dan PSV. Dat zou dus geen negatieve uitwerking moeten hebben op de spelers. Maar wie weet, spelers redeneren vaak op een hele vreemde manier.

En voor hetzelfde geld loopt het helemaal anders en lach ik me kapot om hoe het heeft gelopen ;)
AFC AJAX
pi_95214658
Groningen is normaal een ingelast gelijkspel, nog maar even rustig aan allemaal.
En ADO presteert heus niet zo goed tegen Twente als tegen Ajax, gewoon omdat het geen Ajax is.
pi_95214711
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:10 schreef msnk het volgende:
Als ik realistisch naar de resterende wedstrijden kijk wordt Twente kampioen (dan ga ik er vanuit dat Twente tegen ADO punten morst = 3 punten en PSV tegen Heracles uit).

Twente heeft verder geluk dat een week voordat ze naar Den Haag gaan, ADO uit tegen AZ moet spelen. Dat gaat om de vierde plek dus kan het schorsingen of blessures opleveren voor ADO.

Ajax moet sowieso alles winnen (duh) anders moet het wel héél raar lopen wil je nog kampioen worden. Tjah: Heerenveen uit en Twente thuis zit daar tussen....

Ben het verder met Smoofie oneens, 5-1 verliezen tegen Villareal is normaal. Dat is een team met spelers van wereldklasse. Benfica niet naar toch veel betere spelers dan PSV. Dat zou dus geen negatieve uitwerking moeten hebben op de spelers. Maar wie weet, spelers redeneren vaak op een hele vreemde manier.

En voor hetzelfde geld loopt het helemaal anders en lach ik me kapot om hoe het heeft gelopen ;)
Voor het zelfde geld laat ajax punten liggen tegen Groningen.. het kan allemaal. We zullen zien :) Bij iedereen staat er grote druk op.
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:09:54 #46
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_95216820
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:16 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Voor het zelfde geld laat ajax punten liggen tegen Groningen.. het kan allemaal. We zullen zien :) Bij iedereen staat er grote druk op.
Klopt en momenteel spelen ze allemaal kut. Dat maakt het zo spannend :P

Toch wel sympathiek dat een supporter van utreg ons alvast feliciteerd. :D
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95218231
quote:
AMSTERDAM - Nicolai Boilesen start zondagmiddag als basisspeler aan de thuiswedstrijd van Ajax tegen FC Groningen.

De aanvoerder van het hoogste juniorenelftal van de Amsterdamse club vervangt de geblesseerde Daley Blind.

Hij debuteerde vorige week in de hoofdmacht tijdens de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo.

Boilesen krijgt de voorkeur boven Anita, die trainer Frank de Boer liever op het middenveld ziet spelen. Gregory van der Wiel (bovenbeen) en Lorenzo Ebecilio (hamstring) zijn vermoedelijk ook op tijd fit voor het duel met FC Groningen.

Alderweireld

Voor Toby Alderweireld komt die wedstrijd nog te vroeg. De Belg herstelt echter wel zo voorspoedig van een hamstringblessure dat hij volgende week de training kan hervatten.

Doelman Maarten Stekelenburg (gebroken duim) komt volgens coach De Boer dit seizoen niet meer in actie voor Ajax.
pi_95223874
Was te verwachten. Hopen dat hij tegen Groningen ook zo goed speelt.

Jammer dat de het zo moet aflopen voor Steek bij Ajax. :(
★★★
pi_95226623
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Was te verwachten. Hopen dat hij tegen Groningen ook zo goed speelt.

Jammer dat de het zo moet aflopen voor Steek bij Ajax. :(
Bij suarez ging het ookal op zo`n kut manier.
pi_95230348
even een trucje van eriksen tussendoor

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')