quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Hij miste toch die penal op het wk?
Bedoel je het huidig rendement van Berg? Hij heeft er bij Benfica iets van 60 inliggen uit 80.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n Koevermans type met het rendement van Berg?
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef Sportex het volgende:
[..]
Bedoel je het huidig rendement van Berg? Hij heeft er bij Benfinca iets van 60 inliggen uit 80.
Een echte spits, staat altijd op de juiste plek en heeft een heel goed schot/vrije trap.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ [url=http://stuwww.uvt.nl/fabras/wp/wp-c(...)owers.jpg]afbeelding[/url] ]
I hope soquote:Op donderdag 7 april 2011 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EUROPE LEAGUE FINALE PSV TWENTE EN DAN KEI HARD REVANCHE NEMEN JAAA IK ZIE HET GEBEUREN!!!
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef Sportex het volgende:
[..]
Even klikken op de smiley voor de duidelijkheid.
Cardoso had spanje kunnen uitschakelenquote:
En toen werd je wakker?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EUROPE LEAGUE FINALE PSV TWENTE EN DAN KEI HARD REVANCHE NEMEN JAAA IK ZIE HET GEBEUREN!!!
Ja want doedelzak maakt iedere wedstrijd het verschil voor PSV. Is in iedere topwedstrijd totaal onzichtbaar, matige speler.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:39 schreef Doublepain het volgende:
0-3
Afellay
Afellay
Afellay
O wacht....
Reis
Reis
Reis
Kutzooi
Toivonen
Toivonen
Toivonen
A jammer
Dzudszak
Dzudszak
Dzudszak
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hutchinson- Engelaar
![]()
Lens- Bakkal
- Dszudszak
Toivonen
Een stuk minder sterk dan Gaitan, Carlos Martins, Coentrăo, Salvio, Saviola en Cardozo.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals jij?
Hutchinson - Engelaar
Lens - Bakkal - Dszudszak
Toivonen
Neeeeee, nu zie ik het somber inquote:
Bij mevrouw Berg, jaquote:
Het is 11 tegen 11, de bal is rondquote:Op donderdag 7 april 2011 12:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een stuk minder sterk dan Gaitan, Carlos Martins, Coentrăo, Salvio, Saviola en Cardozo.
En dan hebben ze nog Aimar achter de hand.
Maar goed, een balletje kan raar rollen.
Kan gebeuren. Tevens mag je daar blij mee zijn, Paraguay zou ons hebben vernederd in de finale met Cardozo.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Cardoso had spanje kunnen uitschakelen
en voor 1 ploeg is het na 2 wedstrijden over en uit!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:40 schreef Mark het volgende:
Voor 1 ploeg is het uit, en voor 1 ploeg is het thuis.
Je weet nog steeds niet dat er een RTL7 stream is tijdens wedstrijdenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:40 schreef Baalhaar het volgende:
Is er nog ergens zo'n stream online waar je de wedstrijd op kunt volgen?
Gevondenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet nog steeds niet dat er een RTL7 stream is tijdens wedstrijden
Yeahquote:Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef 3M1N3M het volgende:
(Dit is in totaal van de 2e wedstrijd ook,eindhovuuhh de geakste)
Bergquote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson, Marcelo, Berg, Engelaar, Lens, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák, Manolev en Bakkal.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Maza, Vukovic, Wuytens, Nijland, Labyad en Zeefuik.
Hhahahahah hoeveel staat Benfica 5e ofzo?? hahah,portugese competitie is makkelijker dan de franse,en van die nummer 1 winnen we ook..quote:
2e. En jullie hebben ook nog maar net van Lille gewonnen omdat ze een B team opstelden.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hhahahahah hoeveel staat Benfica 5e ofzo?? hahah,portugese competitie is makkelijker dan de franse,en van die nummer 1 winnen we ook..
Volgens mij was zijn post niet voor dit topic bedoeld.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn post niet voor dit topic bedoeld.
Lees je welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef 3M1N3M het volgende:
Jij schrijft Verkeerde TOPIC hoe bedoel je man?
Huh? ik snap je niet,wat moet ik lezen?quote:
Mijn post daarna?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Huh? ik snap je niet,wat moet ik lezen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha het is afgelopen. Nu kan ik zappen
True. Fijn dat de Nederlandse competitie iig wel spannend is.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuke titelstrijd in PortugalLijkt jong PSV wel...
Wie nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV speelde Feyenoord ook kleurenblind...
We moeten nog naar ze toe uit hequote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV speelde Feyenoord ook kleurenblind...
Nee idd, minst favoriete wedstrijd van de laatste 5quote:Op donderdag 7 april 2011 20:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
We moeten nog naar ze toe uit heIk zie er tegen op.
Porto zou in Nederland met bijna hetzelfde gemak kampioen worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuke titelstrijd in PortugalLijkt jong PSV wel...
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Porto zou in Nederland met bijna hetzelfde gemak kampioen worden.
Mja, misschien niet met zoveel punten voorsprong aangezien de middenmoot van Nederland over de breedte ietsjes beter is maar voor de rest scheelt het niet veel.quote:
Bedankt. Zal m'n best doenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Succes, maak die failliete Portugese bende gek van verdriet vanavond!
Kwam afgelopen zaterdag voor de wedstrijd tegen Twente een gozer tegen op het station met een PSV-shirt. Zei ik ook, vanavond winnen he! Hij zo, ik doe m'n best!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]Laat de elf van Rutten dat maar doen
Hahahahaha ok aniek.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Einthovuh het volgende:
Haha jongens doe eens rustig. Het is geen ladies night.
In de rust als hij op de reservekeeper mag schieten?quote:
Okquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Beetje vertrouwen mag wel.. Hup berg hup..!!
Vast de speaker?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef Einthovuh het volgende:
Wat zitten ze daar te schreeuwen in het stadion trouwens? Lijkt wel de moskee hier een paar straten verder.
De ministerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef Einthovuh het volgende:
Wat zitten ze daar te schreeuwen in het stadion trouwens? Lijkt wel de moskee hier een paar straten verder.
Dat ligt niet aan het lawaai...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Irritant is het. Versta niks wat Rutten zegt.
Versta je hem anders wel dan ??quote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Irritant is het. Versta niks wat Rutten zegt.
zendt.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:55 schreef Einthovuh het volgende:
Waarom zend RTL 7 geen MotoGP meer uit maar wel Formule1?
Wat wil je ook met een trainer die Jezus heetquote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
geef ze eens ongelijk. benfica heeft tig keer betere papieren
quote:
Jullie zijn grappig.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat alle 3 Berg goals van asists voorzien...
Gisteravond laten zettenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sinds wanneer heeft Engelaar zn armen zo getattoeerd?
Hij probeerde Engelaar uit de wedstrijd te slaan.quote:
Eindhoven.quote:
000-0?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Eenskijken het volgende:
dit wordt een nulletje of 3 voor benfica.. ik zie het nu al gebeuren.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef Eenskijken het volgende:
check hoe makkelijk ze voorbij de verdediging lopen dan..
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef Eenskijken het volgende:
waarom Boudewijn Zenden ze twente niet uit
Meer mensen willen PSV zien dan Twente, kijkcijfers.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, belachelijk eigenlijk. De landskampioen + de huidige nummer 1.
Zoveel zal dat niet schelen toch? Dat Ajax voorkeur krijgt snap ik nog, dan zijn de verschillen gewoon te groot.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer mensen willen PSV zien dan Twente, kijkcijfers.
Om heel eerlijk te zijn betwijfel ik dat..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer mensen willen PSV zien dan Twente, kijkcijfers.
Serieus? Thnx.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Op het Belgische kanaal zenden ze deze uit.
Nou en, Canvas heb je niet op Canal Digitaal.. Ik iig niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ga allemaal huilenIs gewoon op canvas...
Berg en scoren past niet in 1 zin.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Kijk berg gaan dan, die gaat scoren!!
iedereen heeft canvas...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nou en, Canvas heb je niet op Canal Digitaal.. Ik iig niet.
betalen om voetbal te zienquote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Allemaal voetballiefhebbers maar geen eredivisie live hebben
Nee, Canal Digitaal heeft geen Canvas tenzij je een duur abo kiest..quote:
Ach het seizoen is toch al verloren.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Hypermotion het volgende:
Hij stond helemaal vrij.. Nogmaals dit gaat zeer pijnlijk worden ben ik bang
Ik heb wel EL. Daar gaat de discussie helemaal niet over.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ach het seizoen is toch al verloren.
Messi scoort een berg.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Berg en scoren past niet in 1 zin.
Wat huil je dan??quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel EL. Daar gaat de discussie helemaal niet over.
Ga er niet ruim 20 euro per maand voor betalen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Messi scoort een berg.
Hoezo niet?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Messi scoort een berg.
Hoezo niet?
14.95.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Ga er niet ruim 20 euro per maand voor betalen.
Verpest het nou niet lulquote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Berg is een naam en namen beginnen met een hoofdletter.
Messi in een zin past nietquote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Messi scoort een berg.
Hoezo niet?
Omdat je in Nederland zit.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
Livestream twente bij Canvas : Connection failed
Die andere is op Canvas.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef Stokstaart het volgende:
Echt kut dat ze niet gewoon een wedstrijd om 19:00 spelen en de andere om 21:00
Ik wil ze allebei gewoon zien
quote:
Ja maar als je Canvas niet hebt heb je pech want de nederlandse stream doet het nietquote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is live te volgen op Canvas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ook.quote:
Schildkamp toch? Droeftoeterquote:Op donderdag 7 april 2011 21:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
*stadion fluit*
"geweldige sfeer hier!"
-_- kneus
"Weet niet of jullie het thuis mee krijgen"quote:Op donderdag 7 april 2011 21:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
*stadion fluit*
"geweldige sfeer hier!"
-_- kneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |