Hhahahahah hoeveel staat Benfica 5e ofzo?? hahah,portugese competitie is makkelijker dan de franse,en van die nummer 1 winnen we ook..quote:
2e. En jullie hebben ook nog maar net van Lille gewonnen omdat ze een B team opstelden.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hhahahahah hoeveel staat Benfica 5e ofzo?? hahah,portugese competitie is makkelijker dan de franse,en van die nummer 1 winnen we ook..
Volgens mij was zijn post niet voor dit topic bedoeld.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn post niet voor dit topic bedoeld.
Lees je welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef 3M1N3M het volgende:
Jij schrijft Verkeerde TOPIC hoe bedoel je man?
Huh? ik snap je niet,wat moet ik lezen?quote:
Mijn post daarna?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Huh? ik snap je niet,wat moet ik lezen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha het is afgelopen. Nu kan ik zappen
True. Fijn dat de Nederlandse competitie iig wel spannend is.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuke titelstrijd in PortugalLijkt jong PSV wel...
Wie nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV speelde Feyenoord ook kleurenblind...
We moeten nog naar ze toe uit hequote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV speelde Feyenoord ook kleurenblind...
Nee idd, minst favoriete wedstrijd van de laatste 5quote:Op donderdag 7 april 2011 20:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
We moeten nog naar ze toe uit heIk zie er tegen op.
Porto zou in Nederland met bijna hetzelfde gemak kampioen worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuke titelstrijd in PortugalLijkt jong PSV wel...
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Porto zou in Nederland met bijna hetzelfde gemak kampioen worden.
Mja, misschien niet met zoveel punten voorsprong aangezien de middenmoot van Nederland over de breedte ietsjes beter is maar voor de rest scheelt het niet veel.quote:
Bedankt. Zal m'n best doenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Succes, maak die failliete Portugese bende gek van verdriet vanavond!
Kwam afgelopen zaterdag voor de wedstrijd tegen Twente een gozer tegen op het station met een PSV-shirt. Zei ik ook, vanavond winnen he! Hij zo, ik doe m'n best!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]Laat de elf van Rutten dat maar doen
Hahahahaha ok aniek.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Einthovuh het volgende:
Haha jongens doe eens rustig. Het is geen ladies night.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |