Hoe laat was die kamer in beeld, misschien dat flashbox hem nog terug kan halenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
Iedereen in de keuken en Faalex slaapt buiten. Wat mij betreft een dikke doei.![]()
Maar ik verwacht dat hij in de geheime kamer terecht komt die ik vanmiddag gezien heb.
Jaaaaa heb ik ook 2 tellen gezien streams rechtsonderquote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoe laat was die kamer in beeld, misschien dat flashbox hem nog terug kan halen
Na de afgelopen dagen vind ik Mo, maik, Flip en Joan duidelijk samen 1 "team", Monique zei zelfs hardop " Er moet gewoon zomin mogelijk geld naar "de andere kant" toen ze met z'n vieren zaten te overleggen. Ze zijn duidelijk al bezig om het geld onder elkaar te verdelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:26 schreef Enyma het volgende:
En het is nu gewoon team Geer tegen Team Mo. En ookal zouden Flip en Jo niet in team Mo zitten, ze zijn wel anti Geer, dus dan krijg je nog steeds dezelfde nominaties.
Yep helaas, ik had gehoopt dat ze gister door Gerard toch echt eindelijk het licht gezien had.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dit doet Monique bij na elke nominatie, hoor. Zich goed praten bij degene die ze genomineerd heeft, zielig doen en kijken, soms zelfs janken. Zo wil ze ermee voorkomen dat ze een stem terugkrijgt. En dat is haar tot nu toe ook heel goed gelukt.
quote:
2 maanden in huis, 4 keer in de keuken zegt ze net zelf.. volgens mij kan ze het zelf nu ook niet geloven en zou ze wensen dat ze buiten lag..quote:
Wel een sneaky manier om eventueel hints over geheimen los te peuteren.....quote:
Ja, ik hoop dat ze Maik een kans willen geven zonder Mo.. Die jongen laat zich echt helemaal temmen daar!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef Urb het volgende:
Damn het blijft me serieus verbazen hoe goed Maik te verteren is zonder Monique.![]()
Vooral met Gerard uiteraard, maar dan nog.
Dat zeg ik iedere keer. Maik en Geer zijn tof samen. Maar wie is dat niet met Geer behalve Jo.quote:
Achja ze zullen wel moeten als die slangenkuil hun zin blijft krijgen met de nominaties. Oh well, ze kunnen altijd nog elke avond aan de *kuch* Wagner *kuch* Pizza's.quote:
Hij heeft tot nu toe nog niets over Maik's geheim gevraagd.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wel een sneaky manier om eventueel hints over geheimen los te peuteren.....
De intervieuws met de anderen doet ie dan een beetje voor de vorm, denk ik....
Ik heb liever dat Geer t licht ziet en zorgt dat dat kreng op de stoel komt.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Urb het volgende:
Yep helaas, ik had gehoopt dat ze gister door Gerard toch echt eindelijk het licht gezien had.
Dat hoeft niet persee, volgens mij, maar geen gerichte vragen richting geheim iddquote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe nog niets over Maik's geheim gevraagd.
Zelfs Jo was geweldig met Geer ( al dan niet gewild van haar kant ) Toen ze geboeid waren, op een andere manier natuurlijk maar ik heb me kapot gelachen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik iedere keer. Maik en Geer zijn tof samen. Maar wie is dat niet met Geer behalve Jo.
Witches of Eastwickquote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef trollie67 het volgende:
ik blijf het nog steeds karim gunnen..gerard heeft al geld en raad misschien met opzet fout..want het is toch wel een man die dingen doorheeft..zo als het voorlezen van de bvrief van de moeder aan jo..ik zag hem ongelovig kijken en iets sarcastisch zijn mondwinkels vertrekken...ik weet ook niet wat karim met het geld wil doen..maar gun het hem gewoon voor een nieuwe india reis..hoop dat ik er ook ooit naar toe kan..sharon gunde ik het ook..maar sinds zij blijkbaar is aangestoken door de witches of eastwick...heb ik het vermoeden dat ze het geld ook niet meer aan bested aan dat wat ze wou...dus karim...tot nu aan...vanaf het begin had ik karim,gerard,sharon,aafke,dus er is nog hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |