Hoe laat was die kamer in beeld, misschien dat flashbox hem nog terug kan halenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
Iedereen in de keuken en Faalex slaapt buiten. Wat mij betreft een dikke doei.![]()
Maar ik verwacht dat hij in de geheime kamer terecht komt die ik vanmiddag gezien heb.
Jaaaaa heb ik ook 2 tellen gezien streams rechtsonderquote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoe laat was die kamer in beeld, misschien dat flashbox hem nog terug kan halen
Na de afgelopen dagen vind ik Mo, maik, Flip en Joan duidelijk samen 1 "team", Monique zei zelfs hardop " Er moet gewoon zomin mogelijk geld naar "de andere kant" toen ze met z'n vieren zaten te overleggen. Ze zijn duidelijk al bezig om het geld onder elkaar te verdelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:26 schreef Enyma het volgende:
En het is nu gewoon team Geer tegen Team Mo. En ookal zouden Flip en Jo niet in team Mo zitten, ze zijn wel anti Geer, dus dan krijg je nog steeds dezelfde nominaties.
Yep helaas, ik had gehoopt dat ze gister door Gerard toch echt eindelijk het licht gezien had.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dit doet Monique bij na elke nominatie, hoor. Zich goed praten bij degene die ze genomineerd heeft, zielig doen en kijken, soms zelfs janken. Zo wil ze ermee voorkomen dat ze een stem terugkrijgt. En dat is haar tot nu toe ook heel goed gelukt.
quote:
2 maanden in huis, 4 keer in de keuken zegt ze net zelf.. volgens mij kan ze het zelf nu ook niet geloven en zou ze wensen dat ze buiten lag..quote:
Wel een sneaky manier om eventueel hints over geheimen los te peuteren.....quote:
Ja, ik hoop dat ze Maik een kans willen geven zonder Mo.. Die jongen laat zich echt helemaal temmen daar!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef Urb het volgende:
Damn het blijft me serieus verbazen hoe goed Maik te verteren is zonder Monique.![]()
Vooral met Gerard uiteraard, maar dan nog.
Dat zeg ik iedere keer. Maik en Geer zijn tof samen. Maar wie is dat niet met Geer behalve Jo.quote:
Achja ze zullen wel moeten als die slangenkuil hun zin blijft krijgen met de nominaties. Oh well, ze kunnen altijd nog elke avond aan de *kuch* Wagner *kuch* Pizza's.quote:
Hij heeft tot nu toe nog niets over Maik's geheim gevraagd.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wel een sneaky manier om eventueel hints over geheimen los te peuteren.....
De intervieuws met de anderen doet ie dan een beetje voor de vorm, denk ik....
Ik heb liever dat Geer t licht ziet en zorgt dat dat kreng op de stoel komt.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Urb het volgende:
Yep helaas, ik had gehoopt dat ze gister door Gerard toch echt eindelijk het licht gezien had.
Dat hoeft niet persee, volgens mij, maar geen gerichte vragen richting geheim iddquote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe nog niets over Maik's geheim gevraagd.
Zelfs Jo was geweldig met Geer ( al dan niet gewild van haar kant ) Toen ze geboeid waren, op een andere manier natuurlijk maar ik heb me kapot gelachen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik iedere keer. Maik en Geer zijn tof samen. Maar wie is dat niet met Geer behalve Jo.
Witches of Eastwickquote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef trollie67 het volgende:
ik blijf het nog steeds karim gunnen..gerard heeft al geld en raad misschien met opzet fout..want het is toch wel een man die dingen doorheeft..zo als het voorlezen van de bvrief van de moeder aan jo..ik zag hem ongelovig kijken en iets sarcastisch zijn mondwinkels vertrekken...ik weet ook niet wat karim met het geld wil doen..maar gun het hem gewoon voor een nieuwe india reis..hoop dat ik er ook ooit naar toe kan..sharon gunde ik het ook..maar sinds zij blijkbaar is aangestoken door de witches of eastwick...heb ik het vermoeden dat ze het geld ook niet meer aan bested aan dat wat ze wou...dus karim...tot nu aan...vanaf het begin had ik karim,gerard,sharon,aafke,dus er is nog hoop
Gerard mag niet afgerekend worden op zijn status, ik gun het Geer net zoveel als Karim. Oke hij heeft het geld niet nodig, maar daaris het hem ook niet om te doen Miljonair of niet hij heeft net zoveel recht op de overwinning als iedereen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef trollie67 het volgende:
ik blijf het nog steeds karim gunnen..gerard heeft al geld en raad misschien met opzet fout..want het is toch wel een man die dingen doorheeft..zo als het voorlezen van de bvrief van de moeder aan jo..ik zag hem ongelovig kijken en iets sarcastisch zijn mondwinkels vertrekken...ik weet ook niet wat karim met het geld wil doen..maar gun het hem gewoon voor een nieuwe india reis..hoop dat ik er ook ooit naar toe kan..sharon gunde ik het ook..maar sinds zij blijkbaar is aangestoken door de witches of eastwick...heb ik het vermoeden dat ze het geld ook niet meer aan bested aan dat wat ze wou...dus karim...tot nu aan...vanaf het begin had ik karim,gerard,sharon,aafke,dus er is nog hoop
Tsja maar dan nog zijn daar toch nog wat meer stemmen voor nodig helaas.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Geer t licht ziet en zorgt dat dat kreng op de stoel komt.
quote:
Dus dat...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gerard mag niet afgerekend worden op zijn status, ik gun het Geer net zoveel als Karim. Oke hij heeft het geld niet nodig, maar daaris het hem ook niet om te doen Miljonair of niet hij heeft net zoveel recht op de overwinning als iedereen.
zakt af omdat ze geen tieten heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
zit dat topje niet een beetje laag?
Wat zijn we het vaak eens he?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus dat...
Hij zal echt wel een ander(en) er blij mee maken. Het gaat hem om het spel, waar hij van geniet en zo ver mogelijk in wil komen.
Laat Gerard maar schuiven met die ton als hij wel wint.
Al vreet ie het op! Ik vind em echt super! En ik gun hem de overwinning van harte!!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus dat...
Hij zal echt wel een ander(en) er blij mee maken. Het gaat hem om het spel, waar hij van geniet en zo ver mogelijk in wil komen.
Laat Gerard maar schuiven met die ton als hij wel wint.
klopt eigentlijk niet...tieten zijn vetcellen..en aangezien zij die niet heeft..heeft ze wel nog mooie tieten....ook al bij majo geweest???quote:
Haha oke, refrase: zakt af omdat dr tieten niet dik genoeg zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 17:50 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt eigentlijk niet...tieten zijn vetcellen..en aangezien zij die niet heeft..heeft ze wel nog mooie tieten....ook al bij majo geweest???
Ja ik snap echt niet psies waarom ze zich zo druk maken, ik neem aan dat hij gewoon gedaan heeft wat hij zelf wil, net als Maik maar daar hoor je niemand over?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef bull1966 het volgende:
welke foute aktie heeft alex gedaan na de nominatie ?
sharon had het daar net over
Haacp???????quote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat zijn dat dan buiten handen wassen
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:54 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Niet mijn schuld hoor, ze zoemen er op in
dat is voor professionals, en zelfs die zijn voor 60 % in de praktijk niet te handhavenquote:
Gaat dat niet om Alex' stem op Jo?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet psies waarom ze zich zo druk maken, ik neem aan dat hij gewoon gedaan heeft wat hij zelf wil, net als Maik maar daar hoor je niemand over?![]()
Wellicht hebben ze het erover dat hij niet gezegt ( of zelfs gelogen heeft ) over zijn stem op Sharon vorige week. Ook dat is zwak maar om hem daar nou allemaal om te gaan bashen..?
Bij de TU Delft zijn ze daar heel streng in !quote:Op woensdag 6 april 2011 17:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is voor professionals, en zelfs die zijn voor 60 % in de praktijk niet te handhaven
Ik vertrouw Geer op zijn woord. Hij zegt regelmatig dat hij het niet doet voor het geld maar om de ervaring. Geer.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:56 schreef Chanel5 het volgende:
Fenneke heeft al gezegd in een uitzending dat mocht Geer winnen hij aan zijn maatjes denkt en misschien ook een bedrag naar de Dierenbescherming.
ast doe dat mor eem deur hestquote:Op woensdag 6 april 2011 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doar binn'n wie ook nuchtere Grunninger veur.
Ja wss wel maar ik snap het probleem erover niet zo erg. Wss hadden gewwoon verwacht dat hij klakkeloos had meegedaan met hun *kuch* stem-afspraken *kuch*quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:58 schreef markvanrinsum het volgende:
ik moest van flaura aardappels snijden sharon dat vindt ik helemaaal niet leuk
[ afbeelding ]
Iets met de beste stuurlui.. die op De Wallen staan ?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bij de TU Delft zijn ze daar heel streng in !
waarschijlijk de basis regels.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bij de TU Delft zijn ze daar heel streng in !
Nee uit de praktijkquote:Op woensdag 6 april 2011 18:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Iets met de beste stuurlui.. die op De Wallen staan ?
Iets met de beste stuurlui.. die op De Wallen staan ?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
Ja Jo, waarom werk je zelf niet mee dan? Salade en aardappelen snijden is toch niks?
Wat een commentaar.
Ik vind ze nu wel grappig hoor, met Shar!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef Day het volgende:
Het geflirt tussen Flip en Jo neemt met de dag toe.
Ik vind Flip en Jo een heel leuk stel samen. Maar dan alleen de buitenkant.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind ze nu wel grappig hoor, met Shar!
Ik hoorde het ook!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoor net dat Jo vandaag drie keer per ongeluk haar tieten en één keer haar peos heeft laten zien. In het 'Scanman'-topic heb ik echter niets kunnen vinden.
Heeft iemand misschien caps?
Yep zal het dan toch eindelijk tijd zijn voor dit script, drie weken later?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef Day het volgende:
Alles voor de stemmenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef Day het volgende:
Nee Pb, dat interesseert namelijk niemand, alleen de cameramannen achter de spiegels. De fapcrew.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoor net dat Jo vandaag drie keer per ongeluk haar tieten en één keer haar peos heeft laten zien. In het 'Scanman'-topic heb ik echter niets kunnen vinden.
nee mijn streams springen elke keer uit vandaag, ik denk dat het gebeurt als jo het beeld in looptquote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach om Eva Jinek te citeren: If you have it, flawnt it..quote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef beequeen het volgende:
Je ziet het goed Sharon, Jo flawnt waar ze kan. Vooral voor de spiegels.
Je hebt ook fapstreamers hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee Pb, dat interesseert namelijk niemand, alleen de cameramannen achter de spiegels. De fapcrew.
Hoorde Joan gisteravond trouwens nog iets zeggen in de trant van " Nee Flip mag nog niet weg want IK heb hem nodig voor mijn verhaal-lijn " en toen gaf ze een knipoog in de camera/spiegel. Geen idee voor wie die knipoog was.quote:
LOL, die hadden we ook nog. Zo kun je zien hoe ze alles scripten.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:08 schreef Urb het volgende:
Yep zal het dan toch eindelijk tijd zijn voor dit script, drie weken later?![]()
![]()
Of zullen ze die voor de volgende keer dat Joan of Flip genomineerd staat bewaren?![]()
[ link | afbeelding ]
Als Maik volgende week op het bankje zit, zal Mo ook zoiets zeggen: Hoe kunnen jullie dat MIJ aan doen!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoorde Joan gisteravond trouwens nog iets zeggen in de trant van " Nee Flip mag nog niet weg want IK heb hem nodig voor mijn verhaal-lijn " en toen gaf ze een knipoog in de camera/spiegel.
De bewoners hebben het steeds over verhaallijnen, dat komt door Mo die daar over begonnen is, de attentoinwhore....quote:Op woensdag 6 april 2011 18:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoorde Joan gisteravond trouwens nog iets zeggen in de trant van " Nee Flip mag nog niet weg want IK heb hem nodig voor mijn verhaal-lijn " en toen gaf ze een knipoog in de camera/spiegel.
Ken er nog iemand die heel vaak moet plassen!! En ja, daar heeft ie bij geslapen!!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:11 schreef Lauzer het volgende:
Volgens mij heeft Alex een soa. Hij gaat super vaak naar het toilet, slaapt in een zwembroek en heeft zijn Giraffe nog steeds niet geneukt.
Nee lijkt maar zo hoor! Vooral omdat dit een uur of 5-6 voordat de lijnen gesloten werden en Flip toen ( met Guido en Servio ) op de schop-stoel zat.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, die hadden we ook nog. Zo kun je zien hoe ze alles scripten.
Onderschrift: nog 1 dag, dan ben ik eindelijk van 'm af!quote:
wie dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ken er nog iemand die heel vaak moet plassen!! En ja, daar heeft ie bij geslapen!!
Dat hebben ze vannacht toch afgesproken om dat meer te doen. Komt hun beide ook wel heel goed uit natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef Day het volgende:
lijkt wel insgelijks.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:13 schreef Day het volgende:
[..]
Onderschrift: nog 1 dag, dan ben ik eindelijk van 'm af!
Ik had begrepen dat ze daar allemaal op getest zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:11 schreef Lauzer het volgende:
Volgens mij heeft Alex een soa. Hij gaat super vaak naar het toilet, slaapt in een zwembroek en heeft zijn Giraffe nog steeds niet geneukt.
Ik snap sowieso niet hoe mensen zo lang zonder seks kunnen. Ze zitten er nu bijna acht weken en de meesten staan al die tijd al droog? Krijgen ze soms chemische castratiepillen en libidoremmers van de Stem?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:14 schreef Urb het volgende:
[..]
IK had begrepen dat ze daar allemaal op getest zijn.![]()
Heb geen bron though dus kan het niet 109% zeker bevestigen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:14 schreef Urb het volgende:Mo kweekt het waar iedereen bij is!
[..]
IK had begrepen dat ze daar allemaal op getest zijn.![]()
Heb geen bron though dus kan het niet 109% zeker bevestigen.
Nou met die mokkels in dat huis zou het mij prima lukken hoor, zou er niet aan moeten denken om er een te moeten doenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe mensen zo lang zonder seks kunnen. Ze zitten er nu bijna acht weken en de meesten staan al die tijd al droog? Krijgen ze soms chemische castratiepillen en libidoremmers van de Stem?
Yup veel vriendjes....quote:Op woensdag 6 april 2011 18:15 schreef Candyfreak het volgende:
Alex zegt dat hij goede netwerken heeft
Joan wel, een van de bijwerkingen van die pilletjes van d'r huis-arts was een lager libido, dat leek niet echt het geval, ze lag haast naakt ( alles string geloof ik ) en had het nog steeds heet.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe mensen zo lang zonder seks kunnen. Ze zitten er nu bijna acht weken en de meesten staan al die tijd al droog? Krijgen ze soms chemische castratiepillen en libidoremmers van de Stem?
gerard toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:15 schreef Candyfreak het volgende:
Alex zegt dat hij goede netwerken heeft
vanavond na 20.30 pasquote:Op woensdag 6 april 2011 18:15 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de nominatie fake is.
Op de net 5 site staat Alex niet bij de genomineerden.
[ afbeelding ]
Ik verwacht nog wel een speciale voorwaarde er bij, anders is het wel heel krom...quote:
Dat speelt hij om Laura te bespelen!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:18 schreef Candyfreak het volgende:
Alex denkt volgens mij echt dat hij en Laura voor altijd bij elkaar blijven
wat denk je van een ass kick voor alex?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
Oei Laura antwoordt niet op zijn vraag voor na het huis, ze houdt de boot af
Duh, de meeste mannen douwen 'm desnoods nog in een stopcontact als ze een drankje ophebben, dus dit klinkt niet erg geloofwaardig..quote:Op woensdag 6 april 2011 18:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nou met die mokkels in dat huis zou het mij prima lukken hoor, zou er niet aan moeten denken om er een te moeten doen
Alle stemmen die Alex haalt zijn voor Laura.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een speciale voorwaarde er bij, anders is het wel heel krom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |