Ben het met het eerste eens! Maar dat is alleen zo als Mo niet in de buurt is! Alhoewel, toen Mo er achter kwam dat Maik ook met heren leuke dingen doet, bleef ie ook rustig en vertelde haar het hele verhaal. Zij was juist degene die maar riep: hoe denk je dat het voor mij is en zo..quote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef Day het volgende:
Mag ik hier even een statement maken? Ik vind Maik absoluut niet dom!
Ok, hij kan suf uit zijn ogen kijken en suf overkomen, doet bijna nooit z'n mond open. Maar als hij het doet, komt er tenminste wel iets zinnigs uit. En volgens mij is hij heel erg lief.
OK, komt u maar!![]()
OT: Sharon doet het wel goed. Ondanks haar leeftijd gaat ze moeilijke dingen niet uit de weg.
eens..maar sharon gaat met de dag minder worden voor mij..misschien is de druk te hoog van de vrouwen..maar in haar plaats zou ik nooit vergeten wat die botox heeft geflikt..het siert haar wel...maar gisteren..net voor het slapen gaan ..zie je haar de slaapkamer ingaan:fakking...ik ga hier morgen toch echt wel fakking schoon maken...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef Day het volgende:
Mag ik hier even een statement maken? Ik vind Maik absoluut niet dom!
Ok, hij kan suf uit zijn ogen kijken en suf overkomen, doet bijna nooit z'n mond open. Maar als hij het doet, komt er tenminste wel iets zinnigs uit. En volgens mij is hij heel erg lief.
OK, komt u maar!![]()
OT: Sharon doet het wel goed. Ondanks haar leeftijd gaat ze moeilijke dingen niet uit de weg.
Hebben jullie niet gezien dat zij de hoofdredactrice is? Ik heb net effe kvdw-filmpje op de SST-site gekeken. Gerard is de fotograaf.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:08 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik was tijdens de persconferentie ook positief verrast!
Gahaha Gatver! Kan me voorstellen al die ongedierte..quote:Op woensdag 6 april 2011 17:09 schreef Enyma het volgende:
[..]
Die kwam uit de kut van Mo gekropen, na 5 dagen niet douchen.
Vergeet niet, daar in het huis kan je niet om elkaar heen.. Je kan elkaar niet zomaar uit de weg gaan zoals wij hier kunnen!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:10 schreef trollie67 het volgende:
[..]
eens..maar sharon gaat met de dag minder worden voor mij..misschien is de druk te hoog van de vrouwen..maar in haar plaats zou ik nooit vergeten wat die botox heeft geflikt..het siert haar wel...maar gisteren..net voor het slapen gaan ..zie je haar de slaapkamer ingaan:fakking...ik ga hier morgen toch echt wel fakking schoon maken...
Die turbotaal wordt door meerderen gebruikt, maar dat leert ze nog wel af. Ze is pas 20 dus er is nog hoopquote:Op woensdag 6 april 2011 17:10 schreef trollie67 het volgende:
[..]
eens..maar sharon gaat met de dag minder worden voor mij..misschien is de druk te hoog van de vrouwen..maar in haar plaats zou ik nooit vergeten wat die botox heeft geflikt..het siert haar wel...maar gisteren..net voor het slapen gaan ..zie je haar de slaapkamer ingaan:fakking...ik ga hier morgen toch echt wel fakking schoon maken...
Dat er een complete rolverdeling is gegeven, ben ik niet van op de hoogte, maar kan dan alleen maar zeggen dat ik vind dat Sharon het niet verkeerd doet.....quote:Op woensdag 6 april 2011 17:11 schreef Day het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gezien dat zij de hoofdredactrice is? Ik heb net effe kvdw-filmpje op de SST-site gekeken. Gerard is de fotograaf.
nee klopt..maar ik heb het vieze vermoeden..dat ze dan juist misbruikt word door die heksen..omdat ze goed kan opschieten met gerard en karim...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vergeet niet, daar in het huis kan je niet om elkaar heen.. Je kan elkaar niet zomaar uit de weg gaan zoals wij hier kunnen!
En hij heeft bij mij punten gescoord door lekker zelf uit te maken wie hij nomineerde!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben het met het eerste eens! Maar dat is alleen zo als Mo niet in de buurt is! Alhoewel, toen Mo er achter kwam dat Maik ook met heren leuke dingen doet, bleef ie ook rustig en vertelde haar het hele verhaal. Zij was juist degene die maar riep: hoe denk je dat het voor mij is en zo..
Urbie et Orbie!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:14 schreef Urb het volgende:
Hallo.
Is de KvdW al open?
Mogen ze al drukken??
Is Maik's geheim al geraden?!
Nou nou? Zal weer weer niet he, lijkt wel een potje voetbal zonder dat er gescoort mag worden! Klote programma Pff pff !!![]()
[/ragemeneertje mode off]![]()
Goeiemiddag Stre-amers.![]()
Effe bijlezen eerst maar es.
goedemiddag urbquote:Op woensdag 6 april 2011 17:14 schreef Urb het volgende:
Hallo.
Is de KvdW al open?
Mogen ze al drukken??
Nou nou? Zal weer weer niet he, lijkt wel een potje voetbal zonder dat er gescoort mag worden! Klote programma Pff pff !!![]()
Ben jij het broertje van meneertje?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:14 schreef Urb het volgende:
Hallo.
Is de KvdW al open?
Mogen ze al drukken??
Daar is moniek toch nu mee bezig: sharon buiten spel zetten door haar te nomineren. Let deze week maar op. Bij Maik is ze vanmiddag al begonnen, later deze week volgt Flip, Laura (die op haar beurt voor Alex bepaalt dat hij Sharon moet nomineren) en Jo zal ze ook nog proberen over te halen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:14 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee klopt..maar ik heb het vieze vermoeden..dat ze dan juist misbruikt word door die heksen..omdat ze goed kan opschieten met gerard en karim...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |