Zo te zien is ie een weinig aan het stunten vandaagquote:
Mo denkt dat ze door haar luide stem de baas is. Kan ik me wel voorstellen want als die begint te gillen laat ik zelfs van alles vallen!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan toch niet echt zeggen dat Moody Mo nou veel leiderscapaciteiten heeft laten zien....
Sharon is de jongste, maar die zie ik wel af en toe de leiding nemen, en de anderen doen niet echt moeilijk op dat moment.....
wist niet dat ze een dunschiller hadden, de rest daar doet dat met de kaasschaafquote:Op woensdag 6 april 2011 17:05 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ze pelt die aardappelen met n dunschiller, dus zal zich niet snel snijden. Maarja, she's here to surprise us
Mee eensquote:Op woensdag 6 april 2011 17:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tijdens de persconferentie vond ik sharon, maar toch ook mo best het leuk doen
Mo heeft heel sneaky marionetjes om zich heen verzameld en wil die laten stemmen zoals zij dat wil, Shar doet dat niet die blijft daarin 't spel eerlijk spelen. Qua activiteiten in t huis heeft Sharon idd meer leiderschap in zich dan mo.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan toch niet echt zeggen dat Moody Mo nou veel leiderscapaciteiten heeft laten zien....
Sharon is de jongste, maar die zie ik wel af en toe de leiding nemen, en de anderen doen niet echt moeilijk op dat moment.....
NIET VAN DIE MOEILEIKE VRAGEN AAN MIJ STELLEN AUBquote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef trollie67 het volgende:
[..]
het eerste woord is karim...is dat haar boek of schrijft er iedereen in??
Maik is ook best slim, lief zou best kunnen ik ken hem niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef Day het volgende:
Mag ik hier even een statement maken? Ik vind Maik absoluut niet dom!
Ok, hij kan suf uit zijn ogen kijken en suf overkomen, doet bijna nooit z'n mond open. Maar als hij het doet, komt er tenminste wel iets zinnigs uit. En volgens mij is hij heel erg lief.
OK, komt u maar!![]()
OT: Sharon doet het wel goed. Ondanks haar leeftijd gaat ze moeilijke dingen niet uit de weg.
Ik was tijdens de persconferentie ook positief verrast!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef Day het volgende:
Ok, hij kan suf uit zijn ogen kijken en suf overkomen, doet bijna nooit z'n mond open. Maar als hij het doet, komt er tenminste wel iets zinnigs uit. En volgens mij is hij heel erg lief.
OK, komt u maar!![]()
OT: Sharon doet het wel goed. Ondanks haar leeftijd gaat ze moeilijke dingen niet uit de weg.
Oh! Hebben ze een huisdier?quote:
als maik in gesprek is zoals met gerard laatst komt hij ook helemaal niet dom over, maar vaak hangt hij er maar een beetje bij, oefent op dom kijken en trekt zijn mond niet open..quote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef Day het volgende:
OK, komt u maar!![]()
Die kwam uit de kut van Mo gekropen, na 5 dagen niet douchen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:08 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Oh! Hebben ze een huisdier?
Ik dacht dat die gisteren was verdronken.. Of eergisteren!
Nou hij hoeft niet zo groot in beeld dan krijg ik de kriebels!Brr..
Eensch en eensch.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef Day het volgende:
OK, komt u maar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |