quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Is het huis al op orde?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:55 schreef Mita het volgende:
Net even heerlijk gedoucht, ga eten maken en daarna met de hond
Het heeft zo zijn voordelen.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:55 schreef Mita het volgende:
Net even heerlijk gedoucht, ga eten maken en daarna met de hond
quote:
FB chat naast de stream op sst sitequote:Op woensdag 6 april 2011 16:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
wtf waar komt dat vandaan hahaha!
Trouwens dat heet multitasking. I rest my casequote:Op woensdag 6 april 2011 16:57 schreef Mita het volgende:
[..]
[..]
Eerst m'n boekhouding afmaken, en gisteren m'n huis gedaan. Trollie zo goed?
Eeeeh....zo valt meneertje ineens heel erg mee!quote:
Juistquote:Op woensdag 6 april 2011 16:59 schreef beequeen het volgende:
Jo naar de KvdW. Daar maken ze wrs haar verhaaltje af.
mag ze er wel om denken dat mo niet jaloers wordt!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:00 schreef Capt1caveman het volgende:
Wel grappig om te zien....
Sharon neemt de leiding, is zo'n beetje redactrice nu
Ze heeft de verkeerde zender om. Een zender MET batterijen.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft de verkeerde zender om. Een zender MET batterijen.
Maakt niet uit, dat kreng nomineert haar toch wel volgende week. En tot aan maandag gaat ze de anderen manipuleren om sharon ook op de stoel te zetten.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mag ze er wel om denken dat mo niet jaloers wordt!
Ze is dyslectisch hč?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:02 schreef Day het volgende:
Laura heeft het schrijven van een stukje maar opgegeven? Of is ze al klaar?
dyslexie hequote:Op woensdag 6 april 2011 17:02 schreef Day het volgende:
Laura heeft het schrijven van een stukje maar opgegeven? Of is ze al klaar?
Kan toch niet echt zeggen dat Moody Mo nou veel leiderscapaciteiten heeft laten zien....quote:Op woensdag 6 april 2011 17:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mag ze er wel om denken dat mo niet jaloers wordt!
ik ben niet je loopjongen..hehehequote:Op woensdag 6 april 2011 17:04 schreef MargrietV het volgende:
Mag lijden dat Laura in haar vingers snijdt en Alex zegt stel je niet aan, ga zelf maar pleister halen
Ze pelt die aardappelen met n dunschiller, dus zal zich niet snel snijden. Maarja, she's here to surprise usquote:Op woensdag 6 april 2011 17:04 schreef MargrietV het volgende:
Mag lijden dat Laura in haar vingers snijdt en Alex zegt stel je niet aan, ga zelf maar pleister halen
Tijdens de persconferentie vond ik sharon, maar toch ook mo best het leuk doenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan toch niet echt zeggen dat Moody Mo nou veel leiderscapaciteiten heeft laten zien....
Sharon is de jongste, maar die zie ik wel af en toe de leiding nemen, en de anderen doen niet echt moeilijk op dat moment.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |