Zij heeft een privé-stream. Je weet toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef henkvandetillaart het volgende:
Maar alle niet genomineerden moesten naar de slaapkamer, waarom ligt jo dan buiten?
Of is dit wishfull thinking?
ohh..je was het vanmiddag nog eens met mij...las ikquote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga de moeite niet nemen om te kijken hoe vaak je het hier hebt over mensen die ongewassen streams kijken, hun hond tijdens een streamlock uitlaten of hier tot 5 uur posten. Ik heb een uitstekend geheugen en lees je gezwam niet voor de eerste keer.
Ja je hebt ook gewoon gelijk. Maar gelukkig zitten hier op fok tientallen/honderd, en maximaal maar 1000 mensen die zich ermee bemoeien. Die worden boos als mensen op bed liggen of in hun neus peuteren. Dat heb je nou eenmaal. Gelukkig wonen er ruim 15 miljoen mensen hier en zullen de meesten denken zoals jij. Maak je niet te druk daarover en kijk zoals ik ook kijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef trollie67 het volgende:
[..]
waar heb je het over??ik poste het maar een keer..hier wordt toch ook 20 keer gezegt dat faalex een smicht is??en mijn kommentaar gaat over de streams...
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat meneertje zich een beetje boel met Faalex vereenzelvigt?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Dan zouden alle cossers hier op hun kop staan. Nu is het gewoon normaal.![]()
erm hypocriet beetje soms?
Volgens mij is de tekst gekopieerd en wordt het 1 keer per dag in de COS geknald.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga de moeite niet nemen om te kijken hoe vaak je het hier hebt over mensen die ongewassen streams kijken, hun hond tijdens een streamlock uitlaten of hier tot 5 uur posten. Ik heb een uitstekend geheugen en lees je gezwam niet voor de eerste keer.
natuurlijk meid..ik neem na het werken wel de moeite om ff terug te lezen om te kijken wat er gebeurt is..na het werken en na het douchenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Dan heb je ook alles gelezen, de pot verwijt de ketel
Mee eens. Trollie: take a chillpill. Het is idd COS en geen COA (commentaar op anderen)quote:Op woensdag 6 april 2011 16:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe vaak ga dit geleuter nog posten, dit is COS COMMENTAAR OP STREAMS.
In elke COS een keerquote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is de tekst gekopieerd en wordt het 1 keer per dag in de COS geknald.
we hangen ons Fikkie snel uit het raam net als bij de Ziggo reclame en hopen dat het op iemands hoofd terecht komt. Wat is het toch vervelend dat ik begane grond woon, Van de vloer kan je hier eten en mijn hond heeft dolle pret heeft een mergpijp gekregen . Ouderwetse echte soep gekookt. Gaat niet ongewassen de hond uitlaten.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
we hangen ons Fikkie snel uit het raam net als bij de Ziggo reclame en hopen dat het op iemands hoofd terecht komt. Wat is het toch vervelend dat ik begane grond woon, Van de vloer kan je hier eten en mijn hond heeft dolle pret heeft een mergpijp gekregen . Ouderwetse echte soep gekookt. Gaat niet ongewassen de hond uitlaten.
Dus je statement is: Ik douche wèl!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef trollie67 het volgende:
[..]
natuurlijk meid..ik neem na het werken wel de moeite om ff terug te lezen om te kijken wat er gebeurt is..na het werken en na het douchen
dan zijn er misschien nog meerdere met die opvatting...maar gelukkig heb ik een real life..en na 2 uur lezen hier was het wel erg leuk..maar ook genoegquote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is de tekst gekopieerd en wordt het 1 keer per dag in de COS geknald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |