Dat is voor de handbal, 19 uur voor de Champions Leaguequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben bij L'Amuse dus ook een stukje Andijker Venegriek meegenomen. Dit keer niet van schaap, maar van geit.
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is voor de handbal, 19 uur voor de Champions League
Hangt er natuurlijk vanaf wat er in die tacoschelpen zit hequote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Fiorellino het volgende:
Even snel een vraag, weet iemand wat gezonder is om te eten (minder vet)? 2 opscheplepels spaghetti met tomatensaus (en stukjes champignons, paprika en gehakt erin) met geraspte kaas erover of 2 gevulde tacoschelpen? Beetje een vreemde vraag misschien maar ben benieuwd naar het antwoord.
Hoe oud is je zus?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
@ P. Goed idee maar ze wil niet vet eten en uit eten met haar wordt gauw pizza of Griek. @ Golfer, ook goed idee maar helaas. Ze moet trainen en dus op tijd eten. Pff en dat is 1 iemand. Je zou maar 4 kinderen met wensen hebben
Je hebt helegaar geen kinderen. Het is je zussie en die moet gewoon maar lekker haar eigen kostje bij elkaar scharrelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer, ook goed idee maar helaas. Ze moet trainen en dus op tijd eten. Pff en dat is 1 iemand. Je zou maar 4 kinderen met wensen hebben
Dat was dus ook mijn ideequote:Op woensdag 6 april 2011 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helegaar geen kinderen. Het is je zussie en die moet gewoon maar lekker haar eigen kostje bij elkaar scharrelen.
Kan jij ook je eigen ding doen.
- Minder vet betekent niet gezonderquote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Fiorellino het volgende:
Even snel een vraag, weet iemand wat gezonder is om te eten (minder vet)? 2 opscheplepels spaghetti met tomatensaus (en stukjes champignons, paprika en gehakt erin) met geraspte kaas erover of 2 gevulde tacoschelpen? Beetje een vreemde vraag misschien maar ben benieuwd naar het antwoord.
wat gaat er in die schelpen?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Fiorellino het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef borisz het volgende:
Nu mijn broertje op de basis van Woensdrecht te vinden is, liggen er in de koelkast opeens weer champignons, aubergine en een courgette.
Mooi! Doe dr de groetenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Onze roessien smst net terug dat het goed met haar gaat
ik echoooo hooo oooquote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat er in die tacoschelpen zit he
Komt omdat je zo hol bent.quote:
hmmmmzquote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
@ P. Goed idee maar ze wil niet vet eten en uit eten met haar wordt gauw pizza of Griek.
tis wel zo gezellig en makkelijk om samen te etenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helegaar geen kinderen. Het is je zussie en die moet gewoon maar lekker haar eigen kostje bij elkaar scharrelen.
Kan jij ook je eigen ding doen.
Waar is ze hol danquote:
Als ze 18 is, zal ze vast heel goed in staat zijn om haar eigen ding te doen en als ze dan gebakken aardappelen wil eten is dat toch haar probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis wel zo gezellig en makkelijk om samen te etenals zij moet koken eet ze weer gebakken aardappels. Ach, de zon schijnt vast vaker dit jaar
Pee, ze is 18
Die tietjes van haar bevatten weinig inhoud hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
Waar is ze hol danIk begreep vanmiddag nog dat haar borsten iig gegroeid waren dus daar moet IETS inzitten
Oja gezellig zo'n gezin waarin iedereen op een ander tijdstip zit te etenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ze 18 is, zal ze vast heel goed in staat zijn om haar eigen ding te doen en als ze dan gebakken aardappelen wil eten is dat toch haar probleem![]()
Volg je eigen ding toch eens joh
Ik zat het net op Teletekst te lezen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef borisz het volgende:
Trouwens de coalitie in Brabant is best Hilarisch. Heeft Wiegel mooi voor elkaar gekregen.
VVD + CDA + SP
nee niet wil, ze kan dat alleenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ze 18 is, zal ze vast heel goed in staat zijn om haar eigen ding te doen en als ze dan gebakken aardappelen wil eten is dat toch haar probleem![]()
Volg je eigen ding toch eens joh
Nou, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja gezellig zo'n gezin waarin iedereen op een ander tijdstip zit te eten
hallo! Als je erin prikt knalt het niet de lucht in hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die tietjes van haar bevatten weinig inhoud hoor.
Dat kanquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik zie het probleem nietZe is alleen met haar zus thuis. Ze kan toch wel een avondje uit eten op het strand of zo
En dus? ga jij gewoon wat leuks doen en laat haar lekker voor zichzelf zorgenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee niet wil, ze kan dat alleenen tis mn zussie
* Den_Haag op zoek gaat naar een naaldquote:Op woensdag 6 april 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo! Als je erin prikt knalt het niet de lucht in hoor
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee niet wil, ze kan dat alleenen tis mn zussie
Leuk om even te horen. Is zij een week in roesland? of langer.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Onze roessien smst net terug dat het goed met haar gaat
Waarom zou ik er in willen prikken.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
hallo! Als je erin prikt knalt het niet de lucht in hoor
heb al gebbq'd toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik zie het probleem nietZe is alleen met haar zus thuis. Ze kan toch wel een avondje uit eten op het strand of zo
Ook goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
't Is fenegriek! En ik ga zo nog even terug de stad in, nog niet geslaagd.
moet je doen, dan prik ik jou ook ergensquote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag op zoek gaat naar een naald
yep en toen konden wij de grote verpakking niet laten liggen !quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
yep en toen konden wij de grote verpakking niet laten liggen !
Oh is dat een visje ? die maak ik bovenhands open !quote:Op woensdag 6 april 2011 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die sojasaus in de vorm van een visje is ook leuk
Extra pak gerookte noorse zalm kopen? Sashimi achtigquote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waarmee zal ik het aanvullen ? ik kan nog naar een winkel.
zo hoog kom je nietquote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je doen, dan prik ik jou ook ergens
Jazekerquote:Op woensdag 6 april 2011 16:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh is dat een visje ? die maak ik bovenhands open !
heb je mijn comment gelzen op de pincet foto?
extra vis, gebakken met sojasaus? En ben jij ook -AnneX-? Die user zag ik laatst ergensquote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waarmee zal ik het aanvullen ? ik kan nog naar een winkel.
Neuh, vond ik zelf oók verwarrend toen zij in hetzelfde topic postte met tegengestelde opmerkingen ! Ha.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
extra vis, gebakken met sojasaus? En ben jij ook -AnneX-? Die user zag ik laatst ergens
RIjst leeft nog in de zweeffora op fok!.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neuh, vond ik zelf oók verwarrend toen zij in hetzelfde topic postte met tegengestelde opmerkingen ! Ha.
Doet mij plots denken... is Braamyo nog in het land ? op Fok? en Rijsttafel?
Welke sport ga je vanavond doen?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff buhhhh... duf wordt ik er van..geen zin om eten te koken maar moet toch echt op tijd eten en zo..
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke sport ga je vanavond doen?
Doe je nog steeds Xco?
Cool, succes!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
das dus vanaaf.. ben 2 weken niet geweest, dus wordt weer ff wennen en volgens mij hebben we vanaf deze week ook een nieuwe cd (dus ook nieuwe routines) dus ben benieuwd
Rijst zweeft nog in de leeffora op fok.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:54 schreef borisz het volgende:
[..]
RIjst leeft nog in de zweeffora op fok!.
'quote:Op woensdag 6 april 2011 16:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Rijst zweeft nog in de leeffora op fok.
Hehe dat trekt me minder, zumba. Wil wel een keer kijken bij poweryoga. Alleen geven ze dat voor mij niet op een heel handige dag, maar ok..quote:Op woensdag 6 april 2011 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool, succes!
Mocht ik tijd en geld vinden wil ik dat ook gaan proberen (+ weer zumba/bodystep etc)
is mij allemaal veels te aangekleed.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:58 schreef Sarabi het volgende:
Maar voorlopig blijft het hierbij:
[ afbeelding ]
Alleen al voor de outfits ben ik blij dat ik weer begonnen ben hahaha
Hmm yoga lijkt mij juist te ingewikkeldquote:Op woensdag 6 april 2011 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hehe dat trekt me minder, zumba. Wil wel een keer kijken bij poweryoga. Alleen geven ze dat voor mij niet op een heel handige dag, maar ok..
Boefjequote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
Net gesnacked uit de automaatMergpijpje en een snickers
![]()
ik heb vanmorgen gerend en snack een rode paprikaquote:Op woensdag 6 april 2011 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boefjeik zit aan de zwartwitjes MAAR IK GA ZO RENNEN, JAH
Ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boefjeik zit aan de zwartwitjes MAAR IK GA ZO RENNEN, JAH
Jaaaajaquote:Op woensdag 6 april 2011 17:09 schreef DarkElf het volgende:
ik heb vanmorgen gerend en snack een rode paprika
Hoe ging het aquadingessen weer?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:10 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren aquadingest en straks fietsen naar koor, ook mijn beweging wel gehad en niet gesnoept o.i.d.
Alleen gisteravond
paprika is lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jaaaajaheilig boontje
Pee, ik pas! Ga zondag nog bij een vriendin langs in Delft.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, ik pas! Ga zondag nog bij een vriendin langs in Delft.
Bij een aantal oefeningen, vooral het omhoog schoppen van je benen opzij voelde ik het weer steken in m'n heup, dus dat heb ik gewoon niet of heel rustig gedaan. Rest ging goed, we deden veel arm dingen met zo'n lange schuimrubber koker, dat was wel leuk (en lekker zwaar).quote:
Goed op jezelf gelet dus?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij een aantal oefeningen, vooral het omhoog schoppen van je benen opzij voelde ik het weer steken in m'n heup, dus dat heb ik gewoon niet of heel rustig gedaan. Rest ging goed, we deden veel arm dingen met zo'n lange schuimrubber koker, dat was wel leuk (en lekker zwaar).
Elke week verzinnen ze toch weer andere attributen, ik heb nog niet 1 keer dezelfde gehad. Toch leuk!
En jij met je buikdansen (mijn collega doet het ook, zelf op haar huwelijk) ?
Er staan nu haakjesquote:Op woensdag 6 april 2011 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Dat is leuk Saar
Boor, waarom heeft ze hem teruggekocht
Kan je niet met bril op dansen dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, maaltijd en snickers op
Wilde direct van zkh naar dansen maar ben mijn contactlenzen vergeten gvd dus moet ff langs huus.
Ja, verwarrend : jouw naked chef is nooit weggeweest !quote:Op woensdag 6 april 2011 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Dat is leuk Saar
Boor, waarom heeft ze hem teruggekocht
Met name tijdens lessen hebben de vrouwen wel eens rondvliegende ellebogen.quote:
Dus je loopt regelmatig een blauw oog op?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Met name tijdens lessen hebben de vrouwen wel eens rondvliegende ellebogen.
Op de een of andere manier wordt m'n neus het vaakst geraakt.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je loopt regelmatig een blauw oog op?
't Is weer eens wat anders dan een blauwtjequote:Op woensdag 6 april 2011 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je loopt regelmatig een blauw oog op?
Gevaarlijks sport hoor, dat dansen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Op de een of andere manier wordt m'n neus het vaakst geraakt.
quote:
Mooie leeftijd toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....zit net te bedenken: over iets meer dan maand ben ik 35![]()
fysiek dan he
Bonuskaart of Airmails? Tasje kost 35 cent Houdoequote:Op woensdag 6 april 2011 17:44 schreef Sarabi het volgende:
Na een dag echt absoluut niets nuttigs gedaan te hebben, ga ik nu maar eens even kassameisje spelen
Spaart u ook zegeltjes?
Mwjah...vind het weer zo'n deprimerend mooi getal zeg maarquote:
Mooie leeftijd man!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah...vind het weer zo'n deprimerend mooi getal zeg maarDe helft van je leven zo ongeveer.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Bonuskaart of Airmails? Tasje kost 35 cent Houdoe.
Inderdaad Pquote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef DarkElf het volgende:
de helft van je leven ongeveer? nah P das wel heel deprimerend zo denken
Vorige week voor de tweede en laatste keer in mijn leven het tuinhek geschilderd.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...vind het weer zo'n deprimerend mooi getal zeg maarDe helft van je leven zo ongeveer.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef DarkElf het volgende:
de helft van je leven ongeveer? nah P das wel heel deprimerend zo denken
Mag ik hopenquote:
Doe eens niet zo deprimerend zegquote:Op woensdag 6 april 2011 17:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vorige week voor de tweede en laatste keer in mijn leven het tuinhek geschilderd.![]()
Hoe vind je die ?
Ik ben een perfectionistische luie IT-er. Het moet snel en kaarsrechtquote:Jouw levenspad is nog lang en vol kronkels !
Nou idd, dat je 's ochtends nog opstaat manquote:Op woensdag 6 april 2011 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het kan erger hoor"Damn....ik ben alweer bijna 9 jaar single en ik moet WEER een verjaardag alleen vieren. Ik kom nooit meer aan de vrouw. Wat moet er van mij komen? "
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou idd, dat je 's ochtends nog opstaat man
quote:
Ik snap het ook niet iddquote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou idd, dat je 's ochtends nog opstaat man
Nou, de eerste keer was 20 jaar geleden en vervolgens schrok mn.X zélf toen hijquote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe eens niet zo deprimerend zegJe bent nog hartstikke jong en zo.
[..]
Ik ben een perfectionistische luie IT-er. Het moet snel en kaarsrecht
Bidons smaken naar rubber/plastic tochquote:Op woensdag 6 april 2011 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een banaan gesnacktEn daarna een uur gefietst. En tijdens het fietsen heb ik extra calorieën verbrand omdat ik zo aan het chagrijnen en schelden was. Wat is het toch goed dat een fiets een stuk staal is en niet spreken kan
En wat ben ik blij dat ik weer thuis ben
En WAAROM smaken bidons naar
dreft
?
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
En tijdens het fietsen heb ik extra calorieën verbrand omdat ik zo aan het chagrijnen en schelden was.
Die heb ik al 9 jaar jaquote:
there there leintjequote:Op woensdag 6 april 2011 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een banaan gesnacktEn daarna een uur gefietst. En tijdens het fietsen heb ik extra calorieën verbrand omdat ik zo aan het chagrijnen en schelden was. Wat is het toch goed dat een fiets een stuk staal is en niet spreken kan
dreft
?
tijd voor een ander afwas merkquote:Op woensdag 6 april 2011 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
dreft
?
Dus eigenlijk ben je pas 20 jaar extreem gelukkig met Mr. Xquote:Op woensdag 6 april 2011 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, de eerste keer was 20 jaar geleden en vervolgens schrok mn.X zélf toen hij
dit opmerkte.
Deze nietquote:Op woensdag 6 april 2011 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Bidons smaken naar rubber/plastic toch
Heb je hem ooit al schoongemaakt met afwasmiddel?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Deze niethij smaakt naar afwasmiddel.
quote:
Ik heb een (onverdundquote:Op woensdag 6 april 2011 17:55 schreef DarkElf het volgende:
there there leintje
even lekker zitten met wat te drinken (in t zonnetje nog?)
Oh, die hebben m'n ouders ookquote:Op woensdag 6 april 2011 17:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een (onverdund) sapje en (jaja, zeurkous) een van de buren heeft zo'n katten afschrik ultrahoog piepje in de achtertuin en daar kan ik niet zo goed tegen
Ik zit liever binnen. En kaas hoort dat piepje niet dus die heeft nergens last van
Hou nou eens op ! joh over je verkering.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je pas 20 jaar extreem gelukkig met Mr. X![]()
Was ik ook bijna geweest met mijn ex als het niet uit was gegaan
Op mijn 16e verkering gekregen
Ja, maandag voordat we gingen fietsen. Drupje dreft, half vullen met heet water, dop dicht, schudden, dop open, fles leegspuiten, vullen met water, schudden, legen, vullen, schudden legen. Water erin, vieze iso-poeder van Kaas erbij en tijdens het fietsen had ik al zoiets vanquote:Op woensdag 6 april 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je hem ooit al schoongemaakt met afwasmiddel?
nog erger : collega's op dezelfde afdeling.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Bedrijfsfeestje in het ziekenhuis de mr. ontmoet, Anne?
Ja, vooral omdat kaas het niet hoorde. Ik dacht dat ik maf aan het worden was. Gelukkig hoorde Isa het ook toen ze op bezoek wasquote:Op woensdag 6 april 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, die hebben m'n ouders ook![]()
![]()
Knettergek word ik ervan.
Die piep is echt niet leuk.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat kaas het niet hoorde. Ik dacht dat ik maf aan het worden was. Gelukkig hoorde Isa het ook toen ze op bezoek wasen wist ik dat het niet aan mij lag
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Die piep is echt niet leuk.
En moet kaas z'n gehoor niet eens laten testen? Vaak iPod's op onder het fietsen zeker? Cumulatieve gehoorschade begint bij hoge frequenties.
Hij rook zo lekker, Steer. écht waar. ( wasmiddel van van zijn moeder in de overhemden.)quote:Op woensdag 6 april 2011 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meer oog voor de omloop dan de patiënt he, Anne
over een paar jaar hoor je de piep niet meer.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die piep is echt niet leuk.
En moet kaas z'n gehoor niet eens laten testen? Vaak iPod's op onder het fietsen zeker? Cumulatieve gehoorschade begint bij hoge frequenties.
Kaas is niet zó oudquote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef z80 het volgende:
[..]
over een paar jaar hoor je de piep niet meer.
of in ieder geval een stuk minder.
Nee. Maar tis zo'n leuke smiley.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij passen we niet zo bij elkaar, Lein
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hou nou eens op ! joh over je verkering.
Ik deed een aanname met zoveel jaar. Misschien een ietwat overdreven uitspraak, maar toch best langquote:Met mn.X heb ik 34 jaar pas en ik was bijna 30.
[/quote]
34![]()
[quote]
En extreem gelukkig ? heb ik noooooit gezegd.
Geurtjesquote:Op woensdag 6 april 2011 18:03 schreef AnneX het volgende:
Hij rook zo lekker, Steer. écht waar. ( wasmiddel van van zijn moeder in de overhemden.)
Heb in Barcelona in een taxi voor het eerst van m'n leven in een hybride gereden. Vond het wel wat.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Maar tis zo'n leuke smiley.
Oh steer, ik stond in de file vanmiddag en ik zag een Aziaat in een Prius rijden. Wil jij me alsjeblieft beloven dat je van je never-nooit-niet een Prius koopt?
Eet je wel je groentjes knul?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Conversie draait. Tijd om wat te eten te gaan scoren thuis![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maar er is dus niks mis met een Prius of een Aziaat maar een Prius met een Aziaat erin is fout
Ik snap niet waarom de combi fout isquote:Op woensdag 6 april 2011 18:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en een prius is een lelijke auto.. neem dan een lexus hybride suv ofzo
De Prius vind ik een spuuglelijke auto, maakt niet uit wie erin rijdt. Jij bent gewoon te leuk om in een Prius te rijden. En een Aziaat in een milieuvriendelijke Aziatische auto is een stom stereotypequote:Op woensdag 6 april 2011 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maar er is dus niks mis met een Prius of een Aziaat maar een Prius met een Aziaat erin is fout
Mijn ego, Lein wat doe je.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Jij bent gewoon te leuk om in een Prius te rijden.
en hoe ken jij die?quote:
ja, je moet wel lekker ruiken en schoon zijn voor als je mannetje thuis komt.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga lekker een poosje onder de douche staan. Hele dag gewerkt én een uur gevloekt gefietst. Welverdiend, al zeg ik het zelf.
Die was vroeg thuis, voor zijn doen. Hij is de kaasmobiel ophalen bij de garage, er zat een ster in de ruit en een scheur in een band. Dat laatste wegens een over het hoofd gezien blok beton. Niet mijn foutquote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
ja, je moet wel lekker ruiken en schoon zijn voor als je mannetje thuis komt.
dat het nooooooit meer goed zou komen?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, Thijs dacht op zijn 29e ook dat het nooooooit meer goed zou komen met hem en TADAAA daar was ik dan!!!![]()
![]()
en toen wist hij het zéker![]()
ik ga hier dinsdag naartoe als het goed isquote:Op woensdag 6 april 2011 19:11 schreef DarkElf het volgende:
Binnenkort weer naar de sauna met een vriendin, was erg gezellig 3 weken terug en ze heeft nog een kortingsbon, die moeten we niet verloren laten gaan toch?
Ik voel me al ontspannen als ik die foto's ziequote:Op woensdag 6 april 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga hier dinsdag naartoe als het goed is
http://www.carolus-thermen.de/
oeh nice!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga hier dinsdag naartoe als het goed is
http://www.carolus-thermen.de/
Jouw keuken?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef DarkElf het volgende:
Zo net een reservatie gedaan bij 'Mijn keuken' (jaja) voor volgende maand, gaan we gezellig met schone zus en haar lief heen
iddquote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jouw keuken?
Leuk met schzus.. nu het nog kan
Niet in Vlaanderenquote:en is het geen reservering doen?
succes!!quote:Ik heb jumping jack flash nog even geoefend, ik ga dat vanavond eens proberen
we eindigen allemaal op de een of andere manier met iemand die op onze ouders lijkt zeggen zequote:Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn vriend lijkt op mijn vader. Er staat een aangebroken wijnfles naast de computer
Nu werkt mijn vader op zijn laptop aan de huiskamertafel, maar toch!
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, Thijs dacht op zijn 29e ook dat het nooooooit meer goed zou komen met hem en TADAAA daar was ik dan!!!![]()
![]()
en toen wist hij het zéker![]()
Je hebt koorts! Een heftige griep met buikverschijnselen! Daar kan je zaterdag al van hersteld zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 19:35 schreef TAV74 het volgende:
Gatverdamme, ledenvergaderingIk haat die Jiskefet bijeenkomsten met bestuursleden die slecht lopende zinnen uitbraken en leden die 26 punten hebben voor de rondvraag
Hmm, goede ideeën komen ook altijd te laatquote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt koorts! Een heftige griep met buikverschijnselen! Daar kan je zaterdag al van hersteld zijn
Ik heb in korte broek en shirt korte mouw gefietst. Pimpen met de blauwe plekkenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Fail: in winterjas naar huis fietsen terwijl mensen in korte mouwen en rokjes aan het picknicken zijn langs de Maas.
Tssskpffftquote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, goede ideeën komen ook altijd te laat
Nee. Wel nasi van de chineesquote:
Dat is een motto wat ik wel eens voor de grap roep, maar wat ik nooit en te nimmer uit zal voerenquote:
Nu ben je moe?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
poeh hey! Nieuwe routine spreekt erg de conditie aan
nice
Dat klinkt toch zo verkeerd, die Brabantse term 'afwerken'.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is een motto wat ik wel eens voor de grap roep, maar wat ik nooit en te nimmer uit zal voeren
quote:
In het wit??quote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb hier de vinyl van geregeld
Genummerd en gesigneerd
Ja. In het wit. En ik heb ze een paar keer live gezien. Het is op een podium tijdens een festival echt een te gekke bandquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In het wit??
Maar serieus.. zolang hij zijn mond houdt kan ik hem goed hebben.. dus denk niet dat ik fan ga worden van The Deafen hij zong erg lelijk live, afknapper..
Ja, de muziekstijl is wel ok, al is het niet iets wat ik thuis zou draaien, meer op een festival leuk of zo.. Beetje té simpel..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. In het wit. En ik heb ze een paar keer live gezien. Het is op een podium tijdens een festival echt een te gekke bandHet is hard en het is gaaf!
Gewoon rechttoe, rechtaan knallen
Nou, dat ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, de muziekstijl is wel ok, al is het niet iets wat ik thuis zou draaien, meer op een festival leuk of zo.. Beetje té simpel..
Maar ja: Spike![]()
Wat ik mij laatst afvroeg golfer: zit jij ook wel eens op de hometrainer van BlueXX ?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef golfer het volgende:
Lekker tukkie gedaan.
Verder vanavond bankhangen en voetjebal kijken.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef DarkElf het volgende:
ons eten was ook lekker maar had ook nog trek, heb nu dubbele koekjes met vanille ertussen
Oh ja, mag ook wel, maar daar vond ik het dan toch net ff niet interessant genoeg voor wat ik heb gehoord.. kan nog komen natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet met je eensMuziek mag ook wel eens simpel zijn. Het moet niet continue intelligent zijn. Beetje ragwerk is best lekker op zijn tijd.
En wat is het probleem met Spike eigenlijk
Ik zeg het ook expresquote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klinkt toch zo verkeerd, die Brabantse term 'afwerken'.
Werk je op een afwerkplaats?
Wel eerst laten reinigen dan en het vet eraf laten halen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
ik krijg misschien een heel vet rood leren jasje van mijn moeder wat ze niet meer draagt
Leukquote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
ik krijg misschien een heel vet rood leren jasje van mijn moeder wat ze niet meer draagt
Spoelen en gorgelen met zout water?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
mn keel doet pijn, slikken doet echt pijn, iemand tips? morgen werken en callcenter met keelpijn is geen goed plan, ik wil nu niet eens praten
Klinkt coolquote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn het dezelfde regels als Dungeons & Dragons?
Niks mis meequote:
Mits je de juiste skill hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
1x gooien met de d8 om de cijfertjes op orde te krijgen
Nee. Ik doe de laatste tijd bijzonder weinig lichamelijks meer.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef AnneX het volgende:
Wat ik mij laatst afvroeg golfer: zit jij ook wel eens op de hometrainer van BlueXX ?
RA accountants zijn net als die stuurlui die altijd aan de wal staanquote:
En vergeet bovendien al dat voetbal en wielgeren nietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik doe de laatste tijd bijzonder weinig lichamelijks meer.
Maar ik kijk nog wel regelmatig naar mijn roeitrainer, telt dat ook?
t lijkt me ook geen bal aan, forensische accountancy maar de andere optie was ene vak dat ik in Utrecht al heb gehadquote:
Wij kijken of jullie het goed doen en sturen daarna de rekening.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RA accountants zijn net als die stuurlui die altijd aan de wal staanAA's werken tenminste actief mee aan de verbetering van het MKB.
Die sturen jullie ook als wij het slecht doenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij kijken of jullie het goed doen en sturen daarna de rekening.
Dan vind ik AA toch interessanter werk doenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij kijken of jullie het goed doen en sturen daarna de rekening.
Dat is standaard bij accountantskantoren. Dat hele No Cure, No Pay zit er nog niet in daarquote:Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die sturen jullie ook als wij het slecht doen.
Ik had het ook bloedheet in mijn winterjas op de fietsquote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Fail: in winterjas naar huis fietsen terwijl mensen in korte mouwen en rokjes aan het picknicken zijn langs de Maas.
Nou het was al jaren stuk, dat huwelijk. Moest alleen nog dé stap zetten.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is een motto wat ik wel eens voor de grap roep, maar wat ik nooit en te nimmer uit zal voeren
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef DarkElf het volgende:
de mr en ik gingen net nog even weg, 22 graden! gewoon een jurkje aan en op slipperslente
zomer
idem.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef DarkElf het volgende:
tof Bzo leuk dat je dat durft en er zoveel plezier aan beleeft.
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef DarkElf het volgende:
de mr en ik gingen net nog even weg, 22 graden! gewoon een jurkje aan en op slipperslente
zomer
Ben heel benieuwd in Juniquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou het was al jaren stuk, dat huwelijk. Moest alleen nog dé stap zetten.
[..]
![]()
![]()
Het ging zo goeoeoeoeoed, kreeg allemaal complimenten. Dit is écht mijn nrNu maar hopen dat ik de audities ook haal!
/voice of haarlem
Hometrainer zit ik nog wel eens over na te denken, maar volgens mij gebruik ik die 1x en dan niet meerquote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Annezz we hebben hier intussen een hometrainer staan, een crosstrainer en een roeidinges.
En we doen er helemaal niks (meer) mee. Of we vinden het niet leuk of we kunnen het niet qua lijfjes.
Gewoon zwemmen, wandelen of fietsen lukt wel en is eigenlijk veel leuker vind ik.
snap ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Het is zo'n uitlaatklep voor me! Je denkt aan niks anders dan aan die nrs, lekker eruit gooien en dan al helemaal als ik kan fietsen
Leukquote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ben heel benieuwd in JuniIk kom weer kijken
26juni staat al stiekem genoteerd jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaLEkker he
[..]
Ben heel benieuwd in JuniIk kom weer kijken
Muziekje helpt bij mij ook nog wel goed, maar wil binnenkort ook een tv neer gaan zetten in onze 'sport'kamerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Als je hem voor de tv zet gaat het wel, maar het is zo saai omdat je binnen zit en niet vooruit komt
Ja zo tofquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef DarkElf het volgende:
tof Bzo leuk dat je dat durft en er zoveel plezier aan beleeft.
wat staat er zoal in jullie sportkamer?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Muziekje helpt bij mij ook nog wel goed, maar wil binnenkort ook een tv neer gaan zetten in onze 'sport'kamer
waarom zou dat raar zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja zo tof
Wil ook graag komen kijken! (of is dat raar?)
Hometrainer, crosstrainer en loopbadquote:Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat staat er zoal in jullie sportkamer?
Hoogste tijd dus om elkaar dan een keer IRL te leren kennen.quote:
Ja. Wat golfer zegtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik jullie alleen maar online ken
In die donkere kleine kelder waarin ze (helaas) weer moeten optreden zal dat best nog een probleem op kunnen leveren.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
En ik ben er ookWel verstopt achter een grote witte lens, maar goed...je vind me wel
Nou wanneer is de volgende BBQ?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoogste tijd dus om elkaar dan een keer IRL te leren kennen.
En het is een openbaar optreden dus iedereen kan daar naartoe.
4 juni bij ons.quote:
Maar er kan nog wat tussenkomen, hoor.quote:
Om de dag een 15 minuten en evt. het verzet wat zwaarder - muziekje erbij of een film?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Als je hem voor de tv zet gaat het wel, maar het is zo saai omdat je binnen zit en niet vooruit komt
dan is iedereen hier raarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik jullie alleen maar online ken
ik ook al sinds half 9 maar de buren zijn nog steeds aan het boren. tot hoe laat mag het? 22u toch?quote:
Zit geen tijd op als je een eensgezinswoning hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook al sinds half 9 maar de buren zijn nog steeds aan het boren. tot hoe laat mag het? 22u toch?
-quote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan is iedereen hier raar
is ook zo natuurlijk
nou ja dan is het wel sociaal als ze stoppen in dit rijtjeshuis. ze boren boven onze kamers binnen lijkt welquote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit geen tijd op als je een eensgezinswoning hebtHier in de flat tot max 20:00uur
Moet je even aanbellen en vragen of ze stoppenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja dan is het wel sociaal als ze stoppen in dit rijtjeshuis. ze boren boven onze kamers binnen lijkt wel
kan ik me best voorstellen. tis toch anders... als je het goed wilt uitleggen. ja forum... ja praten over alles.. en dan maar ontmoeten..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
-
De omgeving lacht zich rot als ik vertel dat wij - zelfs mn.X - naar de cul meet bij Isa waren.
dat is ook niet sociaalquote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je even aanbellen en vragen of ze stoppen
het is hier hard afgekoeld. nu nog maar amper 15 graden.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
het is echt nog lekker zacht buitenmoest net ff mijn avondeten voor morgen uit de vriezer halen, maar het is nog behoorlijk lauw buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |