Dat is voor de handbal, 19 uur voor de Champions Leaguequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben bij L'Amuse dus ook een stukje Andijker Venegriek meegenomen. Dit keer niet van schaap, maar van geit.
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is voor de handbal, 19 uur voor de Champions League
Hangt er natuurlijk vanaf wat er in die tacoschelpen zit hequote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Fiorellino het volgende:
Even snel een vraag, weet iemand wat gezonder is om te eten (minder vet)? 2 opscheplepels spaghetti met tomatensaus (en stukjes champignons, paprika en gehakt erin) met geraspte kaas erover of 2 gevulde tacoschelpen? Beetje een vreemde vraag misschien maar ben benieuwd naar het antwoord.
Hoe oud is je zus?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
@ P. Goed idee maar ze wil niet vet eten en uit eten met haar wordt gauw pizza of Griek. @ Golfer, ook goed idee maar helaas. Ze moet trainen en dus op tijd eten. Pff en dat is 1 iemand. Je zou maar 4 kinderen met wensen hebben
Je hebt helegaar geen kinderen. Het is je zussie en die moet gewoon maar lekker haar eigen kostje bij elkaar scharrelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer, ook goed idee maar helaas. Ze moet trainen en dus op tijd eten. Pff en dat is 1 iemand. Je zou maar 4 kinderen met wensen hebben
Dat was dus ook mijn ideequote:Op woensdag 6 april 2011 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helegaar geen kinderen. Het is je zussie en die moet gewoon maar lekker haar eigen kostje bij elkaar scharrelen.
Kan jij ook je eigen ding doen.
- Minder vet betekent niet gezonderquote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Fiorellino het volgende:
Even snel een vraag, weet iemand wat gezonder is om te eten (minder vet)? 2 opscheplepels spaghetti met tomatensaus (en stukjes champignons, paprika en gehakt erin) met geraspte kaas erover of 2 gevulde tacoschelpen? Beetje een vreemde vraag misschien maar ben benieuwd naar het antwoord.
wat gaat er in die schelpen?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Fiorellino het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef borisz het volgende:
Nu mijn broertje op de basis van Woensdrecht te vinden is, liggen er in de koelkast opeens weer champignons, aubergine en een courgette.
Mooi! Doe dr de groetenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Onze roessien smst net terug dat het goed met haar gaat
ik echoooo hooo oooquote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat er in die tacoschelpen zit he
Komt omdat je zo hol bent.quote:
hmmmmzquote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
@ P. Goed idee maar ze wil niet vet eten en uit eten met haar wordt gauw pizza of Griek.
tis wel zo gezellig en makkelijk om samen te etenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helegaar geen kinderen. Het is je zussie en die moet gewoon maar lekker haar eigen kostje bij elkaar scharrelen.
Kan jij ook je eigen ding doen.
Waar is ze hol danquote:
Als ze 18 is, zal ze vast heel goed in staat zijn om haar eigen ding te doen en als ze dan gebakken aardappelen wil eten is dat toch haar probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis wel zo gezellig en makkelijk om samen te etenals zij moet koken eet ze weer gebakken aardappels. Ach, de zon schijnt vast vaker dit jaar
Pee, ze is 18
Die tietjes van haar bevatten weinig inhoud hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
Waar is ze hol danIk begreep vanmiddag nog dat haar borsten iig gegroeid waren dus daar moet IETS inzitten
Oja gezellig zo'n gezin waarin iedereen op een ander tijdstip zit te etenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ze 18 is, zal ze vast heel goed in staat zijn om haar eigen ding te doen en als ze dan gebakken aardappelen wil eten is dat toch haar probleem![]()
Volg je eigen ding toch eens joh
Ik zat het net op Teletekst te lezen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef borisz het volgende:
Trouwens de coalitie in Brabant is best Hilarisch. Heeft Wiegel mooi voor elkaar gekregen.
VVD + CDA + SP
nee niet wil, ze kan dat alleenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ze 18 is, zal ze vast heel goed in staat zijn om haar eigen ding te doen en als ze dan gebakken aardappelen wil eten is dat toch haar probleem![]()
Volg je eigen ding toch eens joh
Nou, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja gezellig zo'n gezin waarin iedereen op een ander tijdstip zit te eten
hallo! Als je erin prikt knalt het niet de lucht in hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die tietjes van haar bevatten weinig inhoud hoor.
Dat kanquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik zie het probleem nietZe is alleen met haar zus thuis. Ze kan toch wel een avondje uit eten op het strand of zo
En dus? ga jij gewoon wat leuks doen en laat haar lekker voor zichzelf zorgenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee niet wil, ze kan dat alleenen tis mn zussie
* Den_Haag op zoek gaat naar een naaldquote:Op woensdag 6 april 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo! Als je erin prikt knalt het niet de lucht in hoor
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee niet wil, ze kan dat alleenen tis mn zussie
Leuk om even te horen. Is zij een week in roesland? of langer.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Onze roessien smst net terug dat het goed met haar gaat
Waarom zou ik er in willen prikken.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
hallo! Als je erin prikt knalt het niet de lucht in hoor
heb al gebbq'd toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik zie het probleem nietZe is alleen met haar zus thuis. Ze kan toch wel een avondje uit eten op het strand of zo
Ook goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
't Is fenegriek! En ik ga zo nog even terug de stad in, nog niet geslaagd.
moet je doen, dan prik ik jou ook ergensquote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag op zoek gaat naar een naald
yep en toen konden wij de grote verpakking niet laten liggen !quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
yep en toen konden wij de grote verpakking niet laten liggen !
Oh is dat een visje ? die maak ik bovenhands open !quote:Op woensdag 6 april 2011 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die sojasaus in de vorm van een visje is ook leuk
Extra pak gerookte noorse zalm kopen? Sashimi achtigquote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waarmee zal ik het aanvullen ? ik kan nog naar een winkel.
zo hoog kom je nietquote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je doen, dan prik ik jou ook ergens
Jazekerquote:Op woensdag 6 april 2011 16:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh is dat een visje ? die maak ik bovenhands open !
heb je mijn comment gelzen op de pincet foto?
extra vis, gebakken met sojasaus? En ben jij ook -AnneX-? Die user zag ik laatst ergensquote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waarmee zal ik het aanvullen ? ik kan nog naar een winkel.
Neuh, vond ik zelf oók verwarrend toen zij in hetzelfde topic postte met tegengestelde opmerkingen ! Ha.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
extra vis, gebakken met sojasaus? En ben jij ook -AnneX-? Die user zag ik laatst ergens
RIjst leeft nog in de zweeffora op fok!.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neuh, vond ik zelf oók verwarrend toen zij in hetzelfde topic postte met tegengestelde opmerkingen ! Ha.
Doet mij plots denken... is Braamyo nog in het land ? op Fok? en Rijsttafel?
Welke sport ga je vanavond doen?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff buhhhh... duf wordt ik er van..geen zin om eten te koken maar moet toch echt op tijd eten en zo..
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke sport ga je vanavond doen?
Doe je nog steeds Xco?
Cool, succes!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
das dus vanaaf.. ben 2 weken niet geweest, dus wordt weer ff wennen en volgens mij hebben we vanaf deze week ook een nieuwe cd (dus ook nieuwe routines) dus ben benieuwd
Rijst zweeft nog in de leeffora op fok.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:54 schreef borisz het volgende:
[..]
RIjst leeft nog in de zweeffora op fok!.
'quote:Op woensdag 6 april 2011 16:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Rijst zweeft nog in de leeffora op fok.
Hehe dat trekt me minder, zumba. Wil wel een keer kijken bij poweryoga. Alleen geven ze dat voor mij niet op een heel handige dag, maar ok..quote:Op woensdag 6 april 2011 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool, succes!
Mocht ik tijd en geld vinden wil ik dat ook gaan proberen (+ weer zumba/bodystep etc)
is mij allemaal veels te aangekleed.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:58 schreef Sarabi het volgende:
Maar voorlopig blijft het hierbij:
[ afbeelding ]
Alleen al voor de outfits ben ik blij dat ik weer begonnen ben hahaha
Hmm yoga lijkt mij juist te ingewikkeldquote:Op woensdag 6 april 2011 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hehe dat trekt me minder, zumba. Wil wel een keer kijken bij poweryoga. Alleen geven ze dat voor mij niet op een heel handige dag, maar ok..
Boefjequote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
Net gesnacked uit de automaatMergpijpje en een snickers
![]()
ik heb vanmorgen gerend en snack een rode paprikaquote:Op woensdag 6 april 2011 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boefjeik zit aan de zwartwitjes MAAR IK GA ZO RENNEN, JAH
Ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boefjeik zit aan de zwartwitjes MAAR IK GA ZO RENNEN, JAH
Jaaaajaquote:Op woensdag 6 april 2011 17:09 schreef DarkElf het volgende:
ik heb vanmorgen gerend en snack een rode paprika
Hoe ging het aquadingessen weer?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:10 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren aquadingest en straks fietsen naar koor, ook mijn beweging wel gehad en niet gesnoept o.i.d.
Alleen gisteravond
paprika is lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jaaaajaheilig boontje
Pee, ik pas! Ga zondag nog bij een vriendin langs in Delft.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, ik pas! Ga zondag nog bij een vriendin langs in Delft.
Bij een aantal oefeningen, vooral het omhoog schoppen van je benen opzij voelde ik het weer steken in m'n heup, dus dat heb ik gewoon niet of heel rustig gedaan. Rest ging goed, we deden veel arm dingen met zo'n lange schuimrubber koker, dat was wel leuk (en lekker zwaar).quote:
Goed op jezelf gelet dus?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij een aantal oefeningen, vooral het omhoog schoppen van je benen opzij voelde ik het weer steken in m'n heup, dus dat heb ik gewoon niet of heel rustig gedaan. Rest ging goed, we deden veel arm dingen met zo'n lange schuimrubber koker, dat was wel leuk (en lekker zwaar).
Elke week verzinnen ze toch weer andere attributen, ik heb nog niet 1 keer dezelfde gehad. Toch leuk!
En jij met je buikdansen (mijn collega doet het ook, zelf op haar huwelijk) ?
Er staan nu haakjesquote:Op woensdag 6 april 2011 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Dat is leuk Saar
Boor, waarom heeft ze hem teruggekocht
Kan je niet met bril op dansen dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, maaltijd en snickers op
Wilde direct van zkh naar dansen maar ben mijn contactlenzen vergeten gvd dus moet ff langs huus.
Ja, verwarrend : jouw naked chef is nooit weggeweest !quote:Op woensdag 6 april 2011 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Dat is leuk Saar
Boor, waarom heeft ze hem teruggekocht
Met name tijdens lessen hebben de vrouwen wel eens rondvliegende ellebogen.quote:
Dus je loopt regelmatig een blauw oog op?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Met name tijdens lessen hebben de vrouwen wel eens rondvliegende ellebogen.
Op de een of andere manier wordt m'n neus het vaakst geraakt.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je loopt regelmatig een blauw oog op?
't Is weer eens wat anders dan een blauwtjequote:Op woensdag 6 april 2011 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je loopt regelmatig een blauw oog op?
Gevaarlijks sport hoor, dat dansen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Op de een of andere manier wordt m'n neus het vaakst geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |