Dat is voor de handbal, 19 uur voor de Champions Leaguequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben bij L'Amuse dus ook een stukje Andijker Venegriek meegenomen. Dit keer niet van schaap, maar van geit.
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is voor de handbal, 19 uur voor de Champions League
Hangt er natuurlijk vanaf wat er in die tacoschelpen zit hequote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Fiorellino het volgende:
Even snel een vraag, weet iemand wat gezonder is om te eten (minder vet)? 2 opscheplepels spaghetti met tomatensaus (en stukjes champignons, paprika en gehakt erin) met geraspte kaas erover of 2 gevulde tacoschelpen? Beetje een vreemde vraag misschien maar ben benieuwd naar het antwoord.
Hoe oud is je zus?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
@ P. Goed idee maar ze wil niet vet eten en uit eten met haar wordt gauw pizza of Griek. @ Golfer, ook goed idee maar helaas. Ze moet trainen en dus op tijd eten. Pff en dat is 1 iemand. Je zou maar 4 kinderen met wensen hebben
Je hebt helegaar geen kinderen. Het is je zussie en die moet gewoon maar lekker haar eigen kostje bij elkaar scharrelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer, ook goed idee maar helaas. Ze moet trainen en dus op tijd eten. Pff en dat is 1 iemand. Je zou maar 4 kinderen met wensen hebben
Dat was dus ook mijn ideequote:Op woensdag 6 april 2011 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helegaar geen kinderen. Het is je zussie en die moet gewoon maar lekker haar eigen kostje bij elkaar scharrelen.
Kan jij ook je eigen ding doen.
- Minder vet betekent niet gezonderquote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Fiorellino het volgende:
Even snel een vraag, weet iemand wat gezonder is om te eten (minder vet)? 2 opscheplepels spaghetti met tomatensaus (en stukjes champignons, paprika en gehakt erin) met geraspte kaas erover of 2 gevulde tacoschelpen? Beetje een vreemde vraag misschien maar ben benieuwd naar het antwoord.
wat gaat er in die schelpen?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Fiorellino het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef borisz het volgende:
Nu mijn broertje op de basis van Woensdrecht te vinden is, liggen er in de koelkast opeens weer champignons, aubergine en een courgette.
Mooi! Doe dr de groetenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Onze roessien smst net terug dat het goed met haar gaat
ik echoooo hooo oooquote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat er in die tacoschelpen zit he
Komt omdat je zo hol bent.quote:
hmmmmzquote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
@ P. Goed idee maar ze wil niet vet eten en uit eten met haar wordt gauw pizza of Griek.
tis wel zo gezellig en makkelijk om samen te etenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helegaar geen kinderen. Het is je zussie en die moet gewoon maar lekker haar eigen kostje bij elkaar scharrelen.
Kan jij ook je eigen ding doen.
Waar is ze hol danquote:
Als ze 18 is, zal ze vast heel goed in staat zijn om haar eigen ding te doen en als ze dan gebakken aardappelen wil eten is dat toch haar probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis wel zo gezellig en makkelijk om samen te etenals zij moet koken eet ze weer gebakken aardappels. Ach, de zon schijnt vast vaker dit jaar
Pee, ze is 18
Die tietjes van haar bevatten weinig inhoud hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
Waar is ze hol danIk begreep vanmiddag nog dat haar borsten iig gegroeid waren dus daar moet IETS inzitten
Oja gezellig zo'n gezin waarin iedereen op een ander tijdstip zit te etenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ze 18 is, zal ze vast heel goed in staat zijn om haar eigen ding te doen en als ze dan gebakken aardappelen wil eten is dat toch haar probleem![]()
Volg je eigen ding toch eens joh
Ik zat het net op Teletekst te lezen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef borisz het volgende:
Trouwens de coalitie in Brabant is best Hilarisch. Heeft Wiegel mooi voor elkaar gekregen.
VVD + CDA + SP
nee niet wil, ze kan dat alleenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ze 18 is, zal ze vast heel goed in staat zijn om haar eigen ding te doen en als ze dan gebakken aardappelen wil eten is dat toch haar probleem![]()
Volg je eigen ding toch eens joh
Nou, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja gezellig zo'n gezin waarin iedereen op een ander tijdstip zit te eten
hallo! Als je erin prikt knalt het niet de lucht in hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die tietjes van haar bevatten weinig inhoud hoor.
Dat kanquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik zie het probleem nietZe is alleen met haar zus thuis. Ze kan toch wel een avondje uit eten op het strand of zo
En dus? ga jij gewoon wat leuks doen en laat haar lekker voor zichzelf zorgenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee niet wil, ze kan dat alleenen tis mn zussie
* Den_Haag op zoek gaat naar een naaldquote:Op woensdag 6 april 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo! Als je erin prikt knalt het niet de lucht in hoor
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee niet wil, ze kan dat alleenen tis mn zussie
Leuk om even te horen. Is zij een week in roesland? of langer.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Onze roessien smst net terug dat het goed met haar gaat
Waarom zou ik er in willen prikken.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
hallo! Als je erin prikt knalt het niet de lucht in hoor
heb al gebbq'd toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik zie het probleem nietZe is alleen met haar zus thuis. Ze kan toch wel een avondje uit eten op het strand of zo
Ook goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
't Is fenegriek! En ik ga zo nog even terug de stad in, nog niet geslaagd.
moet je doen, dan prik ik jou ook ergensquote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag op zoek gaat naar een naald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |