Ik krig het idee dat de afelpen 2 dagen wat beter gingen. En ach dir kok klinkt als enorme chagerijn dus tja je zal ermee moeten leren omgaan. Maar zo te lezen gaat het de betere kant uit.quote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef Eva4Evah het volgende:
Update van mijn kant (over de rare collega e.d.): ik heb vrijdag en zaterdag de hele dag gewerkt en de kok deed al wat aardiger, er zijn eigenlijk geen heel vervelende dingen gebeurd, hij maakte zelfs een grapje gisteravond. Maar daarna zei die weer iets heel onduidelijks en toen ik het niet meteen begreep werd ie kwaad ("logisch nadenken blabla")toen sprongen de tranen wel even in mijn ogen, maar dat was ook omdat ik moe was (vrijdag 9 uur en gisteren 11 uur achter elkaar gewerkt met 10 minuten pauze... mag toch eigenlijk helemaal niet? mja, horeca). Nja het was denk ik gewoon even ontlading van 2 heel vermoeiende dagen, m'n hele lichaam doet nu zeer maar gelukkig kan ik vandaag lekker chillen
Ok klinkt wel alsof ik als shit word behandeld nu ik het zo lees
maar in principe valt het best mee, haha. Ik vind het werk iig wel leuk.
@ Viking84: wat goed van je opdracht, hopelijk krijg je een aanbod! Ik duim voor je
@ cafpow: wat die reparaties ter plekke uitvoeren betreft: nahh dat zal toch wel meevallen, dat klanten chagrijnig worden? Misschien denk je zelf dat het erger is dan dat het echt is. Ik zou het gewoon proberen, gewoon naar het gesprek gaanEn idd gewoon lekker veel vragen stellen, succes alvast!
@ JDx: wat goed, gefeliciteerd! Wat je via Fok! niet allemaal kunt bereiken
En voor de rest: iedereen veel succes weer!
tja, aan de ene kant lijkt het me best saai als portier werken en nog meer 's nachts, maar voordeel dan is het nog rustiger. Maar aan de andere kant zijn nachtdiensten slopend.quote:Op zondag 10 april 2011 22:29 schreef Balisto het volgende:
Wat goed dat je een bedrijf hebt gevonden dat in jou wil investeren JDx, en moedig van je dat je deze stap gewaagd hebt. Succes met het vinden van woonruimte en het verkopen van je huis!
Ik ben in mijn zoektocht een baantje tegengekomen als nachtportier in een hotel, voor een tot twee nachten per week van 0:00 tot 7:00. Geen moeilijk werk op zich, maar die tijden zijn echt slopend.![]()
Ik weet nog niet of ik het ervoor over heb om mijn complete dagritme daarvoor overhoop te gooien.
Tja, hopen dat een ander dan word afgewezen of teveel fouten maaktquote:Op maandag 11 april 2011 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net weer gesprek gehad. Flink wat vragen, nog niet eerder meegemaakt. Ging wel goed. Taaltoets gemaakt, die moest foutloos zijn en is dat ook. Hopelijk laat 1 vd 5 anderen hier een steek vallen
. Eind vd week hoor ik of ik terug mag komen voor een tweede gesprek en dan krijg ik ook een proefopdracht
ben benieuwd. Vond het een leuk bedrijf, leuke reis ook via Utrecht.
quote:Ik: "Ik vroeg me af of jullie nog werk voor me hebben."
Uzb-medewerker 1: "Hoe bedoel je?"
Ik: "Nou, ik heb me laatst ingeschreven en ben op zoek naar werk."
Uzb-medewerker 1: "Ehh... maar wat bedoel je dan?"
Ik: "Toen ik me inschreef hadden jullie nog niks voor me, dus ik vroeg me af of jullie nu misschien iets hebben."
Uzb-medewerker 1: "Wat voor werk zoek je?"
Ik: "Van alles. Een vaste baan zou fijn zijn, maar voor tijdelijk werk of dagjeswerk ben ik ook beschikbaar."
Uzb-medewerker 1: "... Met wie heb je laatst gesproken dan?"
Ik: "Ik weet de naam niet meer."
Uzb-medewerker 1: "Ik zal het even nagaan, heb je een momentje?"
(paar minuten in de wacht)
Uzb-medewerker 1: "Je hebt met *naam* gesproken, zal ik je even doorverbinden?"
Ik: "Prima."
(minuut in de wacht)
Uzb-medewerker 2: "Ja goedemiddag, wat kan ik voor je doen?"
Ik: "Ik heb me laatst ingeschreven en vroeg me af of jullie nog werk voor me hebben."
Uzb-medewerker 2: "Wat voor werk zoek je?"
Ik: "Van alles. Vast werk, tijdelijk werk, dagjeswerk..."
Uzb-medewerker 2: "Ik zal even voor je kijken."
(...)
Uzb-medewerker 2: "Sorry, maar ik zie er niks bij staan. Maar ik kan je aanraden om onze site in de gaten te houden."
dat is volgens mij echt zo'n standaardantwoord, die heb ik vaak genoeg zelf ook gehoordquote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef Balisto het volgende:
Uit mijn telefoongesprek met een uitzendbureau:
[..]
Ik heb me ingeschreven bij 2 uitzendbureaus, via een vacature, dat wel.quote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef Balisto het volgende:
Uit mijn telefoongesprek met een uitzendbureau:
[..]
Tja, zou het een teken zijn dat het gewoon nog niet zo goed gaat met de arbeidsmarkt, of gaat het hier om totale incompetentie van de betreffende medewerker?quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef Eva4Evah het volgende:
Bij een uzb werken en dan op de vraag of er nog werk is antwoorden "hoe bedoel je"![]()
Ik hoor het Harrie Jekkers met zijn soldatenverhaal zo zeggen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef Eva4Evah het volgende:
Bij een uzb werken en dan op de vraag of er nog werk is antwoorden "hoe bedoel je"![]()
Nou ik vind het nogal een dom antwoord op de waarschijnlijk meest gestelde vraag aan een uitzendbureauquote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef Balisto het volgende:
[..]
Tja, zou het een teken zijn dat het gewoon nog niet zo goed gaat met de arbeidsmarkt, of gaat het hier om totale incompetentie van de betreffende medewerker?
'quote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoor het Harrie Jekkers met zijn soldatenverhaal zo zeggen.![]()
Ik heb nu ook een dilemma.
Ik heb vanmorgen een gesprek gehad bij een detacheringsbureau voor een vacature die ze hadden. Het was een goed gesprek en op weg naar huis kreeg ik een telefoontje dat ik morgen op gesprek mag komen bij de directeur.![]()
Gaat 5 min later de telefoon van een bedrijf waar ik eerst afgewezen was maar dat ze achteraf gezien mij toch wel willen spreken voor de functie.![]()
Ik was afgewezen omdat ik geen kennis had van de door hun gebruikte software. Maar nu willen ze dat gebrek wel aanvullen met een cursus.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef smileyface het volgende:
Ik heb net een telefoontje gehad dat ik aangenomen ben bij de C1000!
Wat wil je weten? Ik heb wel eens gesprekken gehad dat ik tegenover een directielid en de afdelingschef zat. Maar ook dat het twee verschillende gesprekken waren eerste gesprek met de één en het tweede gesprek met de ander.quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef T_Killer het volgende:
Heeft er iemand hier met solliciteren weleens te maken gehad met een selectiecommissie en een adviescommissie? Waarbij je in het kader van je sollicitatie met beide een gesprek voert.
Ik heb gezegd dat ik graag op gesprek kom. Morgen maar eens mijn sollicitatie bij het eerste bedrijf bespreken. Bijde bedrijven hebben voor en nadelen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Oei, dat is inderdaad een dilemma. Wat heb je tegen dat laatste bedrijf gezegd? Dat je er even over nadenkt?
inderdaad je moet gewoon bij beiden solliciteren en als ze je bij beide willen hebben dan kan je dus gewoon degene kiezen die jij het prettigst vind.quote:Op maandag 11 april 2011 17:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik graag op gesprek kom. Morgen maar eens mijn sollicitatie bij het eerste bedrijf bespreken. Bijde bedrijven hebben voor en nadelen.
Ja ik heb nog nooit gehoord van sollicitaties die opgesplitst zijn in 2 delen: Een selectiecommissie en een adviescommissie. Ik vraag me dus af hoe dat precies in zijn werk gaat. Ik vermoed dat de selectiecommissie de beslissing maakt over het al dan niet aannemen van yours truly, en de adviescommissie een soort van second opinion is.quote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ik heb wel eens gesprekken gehad dat ik tegenover een directielid en de afdelingschef zat. Maar ook dat het twee verschillende gesprekken waren eerste gesprek met de één en het tweede gesprek met de ander.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik graag op gesprek kom. Morgen maar eens mijn sollicitatie bij het eerste bedrijf bespreken. Bijde bedrijven hebben voor en nadelen.
Dat gebeurt zooo vaak. Gewoon zelf terugbellen!quote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
inderdaad je moet gewoon bij beiden solliciteren en als ze je bij beide willen hebben dan kan je dus gewoon degene kiezen die jij het prettigst vind.
trouwens ik heb vanmorgen anar een uitzenbureau gebeld ivm. secretaresse vacature(terwijl ik ict'ster ben) maar ik voldoe prima aan de eisen en via de pagina solliciteren werkte niet, dus ik bel die mw. op. die zegt ik ben momenteel niet op mijn plek ik bel jou straks terug, ik heb zowel huis al mobielnummer gegeven, en ik heb nog niks gehoord
Tja, ik wacht tot morgenmiddag en dan ga ik zelf bellen..quote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Dat gebeurt zooo vaak. Gewoon zelf terugbellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |