ik heb met een vriend een paar weken geleden ook zo'n soortgelijk lijstje gemaakt, maar dan voor onbeperkte duur en wie 'm het eerst afkrijgt wintquote:

Die weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Via de parkeergarage bedoel je?
Dat is wel een stukje bij de balie vandaan ja

Boah!quote:

Deed ik raar dan? Sorry.quote:

Nou, da's ook raar, komt ook nooit voor!quote:

Nou ja, het was een update voor een apparaat van 1500 euro, dan ben ik wel blij dat het gaat werkenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nou, da's ook raar, komt ook nooit voor!
 Anders kan ik niet eens spellen spelen.
 Anders kan ik niet eens spellen spelen.

Ninja editquote:Op woensdag 6 april 2011 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, het was een update voor een apparaat van 1500 euro, dan ben ik wel blij dat het gaat werkenAnders kan ik niet eens spellen spelen.

Nee hoor. Dan zou er nu heel wat anders moeten staan, maar er staat een toevoegingquote:

Woesj!quote:

Heeft je auto nog een brandstofupdate gekregen?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:15 schreef Pheno het volgende:
hehe, eindelijk de firmware-update gekregen.

Ook dat. Maar die is wat duurder dan 1500 euroquote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft je auto nog een brandstofupdate gekregen?
 De brandstof ook bijna
 De brandstof ook bijna  

Is MPG op koffievisite geweest?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Muck het volgende:
Pff, ik geef het op
Van schoonmaakazijn en allesreiniger tot onverdunde bleek heb ik al op het balkon gegooid, maar de vieze, zwarte prut is niet weg te krijgen

er moeten gewoon mooie houten tegels op het balkon.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Muck het volgende:
Pff, ik geef het op
Van schoonmaakazijn en allesreiniger tot onverdunde bleek heb ik al op het balkon gegooid, maar de vieze, zwarte prut is niet weg te krijgen

Mijn vriend (nee, niet vriendje, gewoon vriend) vindt het stom dat ik zovaak zwoesj zegquote:

Ik zag vandaag dat de euro bij een pomp 1.659 kostte, dus dan zal het bij mijn pomp ook wel dik boven de 1.60 zitten.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat. Maar die is wat duurder dan 1500 euroDe brandstof ook bijna

Probeer salpeterzuurquote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Muck het volgende:
Pff, ik geef het op

quote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vriend (nee, niet vriendje, gewoon vriend) vind het stom dat ik zovaak zwoesj zeg

quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Muck het volgende:
Pff, ik geef het op

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |