Via de parkeergarage bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, de laatste twee keer dat ik er was wel.
Je moet nu zeg maar, naar de achterkant, is er nieuw bij aangebouwd geloof ik. Tenminste daar moeten de taxi's staan.
Doe je nu weer normaal dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:15 schreef Pheno het volgende:
hehe, eindelijk de firmware-update gekregen.
Poehquote:Op woensdag 6 april 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, stel dát ik een operatie moet ondergaan, is het dan ook gelijk geen kleintje. Duur is van 3 tot 7 uur, 4 dagen plat liggen na de operatie, 3 tot 4 weken na ontslag uit het ziekenhuis weer naar school [kraakbeen moet eerst weer vastgroeien], en 3 tot 4 maanden niet deelnemen aan contactsporten. [kraakbeen kan weer losscheuren/breken]
Kan je die ook weer van je 1001 dagen lijstje afstrepenquote:
woesjquote:
Preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kan je die ook weer van je 1001 dagen lijstje afstrepen
ik heb met een vriend een paar weken geleden ook zo'n soortgelijk lijstje gemaakt, maar dan voor onbeperkte duur en wie 'm het eerst afkrijgt wintquote:
Die weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Via de parkeergarage bedoel je?
Dat is wel een stukje bij de balie vandaan ja
Boah!quote:
Deed ik raar dan? Sorry.quote:
Nou, da's ook raar, komt ook nooit voor!quote:
Nou ja, het was een update voor een apparaat van 1500 euro, dan ben ik wel blij dat het gaat werkenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nou, da's ook raar, komt ook nooit voor!
Ninja editquote:Op woensdag 6 april 2011 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, het was een update voor een apparaat van 1500 euro, dan ben ik wel blij dat het gaat werkenAnders kan ik niet eens spellen spelen.
Nee hoor. Dan zou er nu heel wat anders moeten staan, maar er staat een toevoegingquote:
Woesj!quote:
Heeft je auto nog een brandstofupdate gekregen?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:15 schreef Pheno het volgende:
hehe, eindelijk de firmware-update gekregen.
Ook dat. Maar die is wat duurder dan 1500 euroquote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft je auto nog een brandstofupdate gekregen?
Is MPG op koffievisite geweest?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Muck het volgende:
Pff, ik geef het op
Van schoonmaakazijn en allesreiniger tot onverdunde bleek heb ik al op het balkon gegooid, maar de vieze, zwarte prut is niet weg te krijgen
er moeten gewoon mooie houten tegels op het balkon.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Muck het volgende:
Pff, ik geef het op
Van schoonmaakazijn en allesreiniger tot onverdunde bleek heb ik al op het balkon gegooid, maar de vieze, zwarte prut is niet weg te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |