abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 14:31:13 #101
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95167694
quote:
Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar ik kan dan mezelf niet meer zijn. En ik krijg het gevoel dat ze me haten. Ik ga me altijd minderwaardig voelen maar dat komt ook door mijn pestverleden waarbij ik altijd gepest werd door meiden. Ik krijg gewoon een hekel aan ze. Maar ik denk niet dat ik ze ooit wat kan aandoen. Ik heb nooit een vrouw geslagen ofzo.
Doordat ze me altijd het gevoel geven dat ik niks waard ben begin ik ze te haten.
Ok, sorry daar leek het wel een beetje op.

Maar er zijn ook hordes hele lieve vrouwen, Richard.
Je moeder is een hamster
pi_95167746
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ok, sorry daar leek het wel een beetje op.

Maar er zijn ook hordes hele lieve vrouwen, Richard.
Ok zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Ik had het ff snel de google vertaler heen gehaald.

En ik ben ze nog nooit tegengekomen behalve Strawberry en de dame uit het oosten.
Maar met alle dames met wie ik ooit via internet heb afsproken (3 in totaal) kunnen het allemaal navertellen dus ik ben geen gewelddadig persoon.

Ik gooi dus weer eens mijn eigen ruiten in en vervelende gasten als Supersoep die Strawberry probeert te versieren speelt hier handig op in. nice tactic.

[ Bericht 10% gewijzigd door richard_prf op 07-04-2011 14:40:32 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 14:33:19 #103
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95167786
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door deelnemer op 07-04-2011 16:41:05 ]
The view from nowhere.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:40:19 #104
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95168119
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ok zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Ik had het ff snel de google vertaler heen gehaald.

En ik ben ze nog nooit tegengekomen behalve Strawberry en de dame uit het oosten.
Maar met alle dames met wie ik ooit via internet heb afsproken (3 in totaal) kunnen het allemaal navertellen dus ik ben geen gewelddadig persoon.
En nu wil je die lieve vrouwen niet eens ontmoeten.

Als je last krijgt tijdens de meet van je gebruikelijk gedachte en gevoelens als er vrouwen bij zijn, is dat niet verkeerd. Iedereen is op de hoogte en daarom verloopt het anders dan je gewent bent. Sta open voor nieuwe ervaringen. Tot nog toe heb je geleerd dat jezelf blootgeven je in contact brengt met mensen er anders mee omgaan en daarin ligt misschien wel de oplossing.
The view from nowhere.
pi_95168369
Kan dingen die over de meet gaan niet ander topic, Keep Walking heeft daar een speciaal topic voor gemaak ?? Anders word het gauw een slowchat.
Hier meer over de andere dingen die met dit topic te maken hebben.
pi_95168730
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En nu wil je die lieve vrouwen niet eens ontmoeten.

Als je last krijgt tijdens de meet van je gebruikelijk gedachte en gevoelens als er vrouwen bij zijn, is dat niet verkeerd. Iedereen is op de hoogte en daarom verloopt het anders dan je gewent bent. Sta open voor nieuwe ervaringen. Tot nog toe heb je geleerd dat jezelf blootgeven je in contact brengt met mensen er anders mee omgaan en daarin ligt misschien wel de oplossing.
Ik denk dat ik niks meer durf te zeggen en dat mijn houding zo verslechterd dat ik negatieve aandacht op mezelf ga afroepen.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:56:40 #107
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95168908
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik denk dat ik niks meer durf te zeggen en dat mijn houding zo verslechterd dat ik negatieve aandacht op mezelf ga afroepen.
Wij zijn er allemaal op voorbereid dat je miserabel faalt. Mensen gaan daar vast op reageren, maar op een meer welwillende behulpzame constructieve manier vermoed ik. Dus het 'worst case senario' valt mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 07-04-2011 16:43:28 ]
The view from nowhere.
  donderdag 7 april 2011 @ 17:50:30 #108
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95176362
Deelnemer, ik ben oprecht geïnteresseerd. Zal er later uitgebreid op ingaan, maar ben nu op een bruiloft.
Mijn exuses als ik anders doe lijken.
Je moeder is een hamster
  donderdag 7 april 2011 @ 18:03:52 #109
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95176868
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef Crutch het volgende:
Deelnemer, ik ben oprecht geïnteresseerd. Zal er later uitgebreid op ingaan, maar ben nu op een bruiloft.
Mijn exuses als ik anders doe lijken.
Ik ben wel benieuwd :). Ik heb die post verwijderd omdat je natuurlijk zelf mag bepalen wat je post.
The view from nowhere.
pi_95178096
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 01:14 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je moet ook op letten wat zij naar jouw doet. Ze weet inmiddels genoeg toch. Het is voor haar ook een kans. Ze is verlegen, dat maakt het wel lastiger om het te interpreteren.
Ja. Hoewel ik niet zeker weet of ze 'genoeg weet'. Zou kunnen maar ik leg het er ook weer niet zo dik bovenop. Maar zeker ga ik op haar gedrag letten. Hopelijk niet te veel.

Ben zoooooo zenuwachtig :') !
pi_95182520
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Daar leer je van.
Naarmate je vaker met vrouwen omgaat, worden die zenuwen vanzelf minder.
pi_95183930
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Daar leer je van.
Naarmate je vaker met vrouwen omgaat, worden die zenuwen vanzelf minder.
Vrouwen willen never nooit met mij omgaan. Dat is het probleem. (gelijk hebben ze)
ZOals je weet werd ik tussen 16 en 26 volledig genegeerd door ze en had ik zelfs nog nooit een praatje gemaakt, nu met 27 eigenlijk geen verbetering.
Jij was de eerste waarmee ik praatte via het forum.

[ Bericht 8% gewijzigd door richard_prf op 07-04-2011 21:01:20 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 21:11:56 #113
238453 hasjman
utter madness
pi_95187549
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee , heeft er wel degelijk mee te maken want je houding bepaalt ook je uitstraling, en je zal waarschijnlijk toch motivatie voor dingen moeten vinden anders blijf je in hetzelfde cirkeltje
Ah cool, richard kan zijn bdd overal de schuld van geven en ik nu mijn houding :')

Effe serieus, maar je hebt wel gelijk ja. Alleen zoals al gezegd boeit het me niet meer. Maar heb je een slechte houding is dat echt een punt waar je aan moet werken als je een laag zelfvertrouwen hebt.
pi_95188672
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vrouwen willen never nooit met mij omgaan. Dat is het probleem. (gelijk hebben ze)
ZOals je weet werd ik tussen 16 en 26 volledig genegeerd door ze en had ik zelfs nog nooit een praatje gemaakt, nu met 27 eigenlijk geen verbetering.
Jij was de eerste waarmee ik praatte via het forum.
Gelijk hebben ze? Oh dus 'lelijke' mensen verdienen geen aandacht?

Het probleem ligt bij jou, ik weet het zeker. Kijk eens om je heen (nee, niet op TV) en zie hoeveel lelijke mensen er zijn. Denk je dat die allemaal nooit aandacht krijgen in hun leven? Ga jij nou maar eerst aan je BDD werken...veel nuttiger dan dit, dan je uiterlijk overal de schuld van geven, daarmee versterk jij je problemen. Dat moet je niet meer doen. Je uiterlijk is een topic die je moet vermijden.
pi_95188871
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Rustige mensen worden prima gewaardeerd. Dat ongemakkelijke gevoel, als je in het middelpunt staat, is niet zo vreemd. Er wordt sociaal meer van je verwacht dan je van nature geneigd bent te doen. Dan moet je jezelf forceren. Maar waarschijnlijk wordt het niet echt van je verwacht, maar heb je zelf dat gevoel. Misschien moet je leren erop te vertrouwen dat het goed genoeg is als je jezelf blijft.
Is ook zo, weet ik ook. :) Er zullen altijd mensen zijn die je niet mogen of leuk vinden om de een of andere reden. Zelfs al ben je wel leuk. Dat zie je dan wel aan programma's zoals big brother en nu secret story, dat elke bewoner wel wordt uitgekotst om een bepaalde reden, vaak onterecht.
  donderdag 7 april 2011 @ 21:37:20 #116
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95189631
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is ook zo, weet ik ook. :) Er zullen altijd mensen zijn die je niet mogen of leuk vinden om de een of andere reden. Zelfs al ben je wel leuk. Dat zie je dan wel aan programma's zoals big brother en nu secret story, dat elke bewoner wel wordt uitgekotst om een bepaalde reden, vaak onterecht.
Het grappige is dat dit topic ten onder dreigde te gaan toen je stopte met posten. In rl heb je moeite om deze spil functie te spelen. Wat is nu het verschil?
The view from nowhere.
pi_95190446
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het grappige is dat dit topic ten onder dreigde te gaan toen je stopte met posten. In rl heb je moeite om deze spil functie te spelen. Wat is nu het verschil?
Hmm, daar ga ik even over nadenken dan...goeie vraag.
  donderdag 7 april 2011 @ 22:41:43 #118
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95195566
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hmm, daar ga ik even over nadenken dan...goeie vraag.
Ik heb er ook even over nagedacht. Enkele gedachten.

Veel mensen houden er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Veel kinderen hebben moeite met hun eerste spreekbeurt. Dit gevoel van onbehagen is zo algemeen, dat het niet noodzakelijk met introvertie te maken heeft, maar meer met onzekerheid. In het middelpunt staan, is op een forum veel makkelijker omdat je gewoon thuis achter de PC zit.

Een wakker mens is altijd ergens mee bezig. Als er niets te doen is, zullen extraverte mensen in aanwezigheid van anderen gaan kletsen. Small-talk ligt jou niet. Dus als mensen vooral daarmee bezig zijn, heb jij er weinig aan toe te voegen. Over jezelf praten doe je ook niet graag. Discusseren ligt je wel, Daarom zit je op dit forum. Hier heb je overal iets over te melden. Dat verkaart het verschil.

Als er niets te doen is, zullen introverte mensen iets doen in hun eigen hoofd. Verlegen mensen zijn veel bezig met stress regulering. Anderen zijn bezig met fantaseren, tobben of reflecteren. Jij tobt (beren op de weg) en reflecteert. Dat hoeft geen vaste persoonskenmerkt te zijn.

Ook extraverte mensen zijn thuis vaak stiller. De thuis situatie is zo vertrouwd dat weinig woorden genoeg zijn. Er is niemand om indruk op te maken. De thuissituatie is daarom een geval apart.

Er zijn dus tenminste drie mogelijkheden waarom iemand stil is:
1. Er valt niets te zeggen (thuissituatie, small-talk)
2. Faalangst (verlegenheid)
3. Intern in beslag genomen (fantaseren, tobben, reflecteren).

In jouw geval is mogelijkheid 1 in sommige situaties van toepassing. Mogelijkheid 2 niet (naar eigen zeggen). In welke mate is mogelijkheid 3 aan de orde?

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 08-04-2011 15:03:51 ]
The view from nowhere.
pi_95200324
:'(
pi_95200339
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:10 schreef BlakeGriffin het volgende:
:'(
Afgewezen?
Ron Paul 2012
pi_95200379
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Afgewezen?
Geblunderd.
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:13:29 #122
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95200446
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Geblunderd.
Wat is er gebeurd?
The view from nowhere.
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:19:16 #123
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_95200707
Nog steeds bezig met richard hier?
I never workout
pi_95200775
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd?
Ik ging een borrel crashen van haar afdeling zeg maar, op zich niks mis mee er waren ook wel een paar collega's van mij. Naarmate de avond vorderde ging ik steeds meer haar kant op als het ware, was ik aan het kletsen met iemand toen ze naast me kwam staan. Half kletsen met iemand daarnaast, maar ik had de indruk dat ze wellicht naast me kwam staan om met mij te kletsen. We hadden al best wel oogcontact gehad, moeilijk alleen om het te duiden. Kan zijn dat ze me in het begin probeerde te peilen ofzo.

Dus ik probeerde een gesprek aan te knopen. Was niet smooth, het gesprek kwam niet op gang.
Het was genant eigenlijk. Ze was not impressed, en ze deed ook geen moeite om het gesprek op gang te brengen ofzo. Was zo voorbij.

Ik baal niet eens zo zeer van de gebeurtenis en van haar oid maar ik kan er zo Fucking slecht tegen dat dit het enige is wat ik aan een maandje stressen over houd. Het demotiveert me enorm. Mijn geloof in mezelf is heel fragiel.
pi_95201112
Je faalt door het stressen.. je verwachtingen zijn te hoog. Als ik het zo las dan had je haar al te groot gemaakt in je verwachting. Voor hetzelfde geld zat zei slecht in dr vel ofzo trouwens het hoeft niet altijd aan jou te liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')