Ok, sorry daar leek het wel een beetje op.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik kan dan mezelf niet meer zijn. En ik krijg het gevoel dat ze me haten. Ik ga me altijd minderwaardig voelen maar dat komt ook door mijn pestverleden waarbij ik altijd gepest werd door meiden. Ik krijg gewoon een hekel aan ze. Maar ik denk niet dat ik ze ooit wat kan aandoen. Ik heb nooit een vrouw geslagen ofzo.
Doordat ze me altijd het gevoel geven dat ik niks waard ben begin ik ze te haten.
Ok zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Ik had het ff snel de google vertaler heen gehaald.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ok, sorry daar leek het wel een beetje op.
Maar er zijn ook hordes hele lieve vrouwen, Richard.
En nu wil je die lieve vrouwen niet eens ontmoeten.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Ik had het ff snel de google vertaler heen gehaald.
En ik ben ze nog nooit tegengekomen behalve Strawberry en de dame uit het oosten.
Maar met alle dames met wie ik ooit via internet heb afsproken (3 in totaal) kunnen het allemaal navertellen dus ik ben geen gewelddadig persoon.
Ik denk dat ik niks meer durf te zeggen en dat mijn houding zo verslechterd dat ik negatieve aandacht op mezelf ga afroepen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
En nu wil je die lieve vrouwen niet eens ontmoeten.
Als je last krijgt tijdens de meet van je gebruikelijk gedachte en gevoelens als er vrouwen bij zijn, is dat niet verkeerd. Iedereen is op de hoogte en daarom verloopt het anders dan je gewent bent. Sta open voor nieuwe ervaringen. Tot nog toe heb je geleerd dat jezelf blootgeven je in contact brengt met mensen er anders mee omgaan en daarin ligt misschien wel de oplossing.
Wij zijn er allemaal op voorbereid dat je miserabel faalt. Mensen gaan daar vast op reageren, maar op een meer welwillende behulpzame constructieve manier vermoed ik. Dus het 'worst case senario' valt mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niks meer durf te zeggen en dat mijn houding zo verslechterd dat ik negatieve aandacht op mezelf ga afroepen.
Ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef Crutch het volgende:
Deelnemer, ik ben oprecht geïnteresseerd. Zal er later uitgebreid op ingaan, maar ben nu op een bruiloft.
Mijn exuses als ik anders doe lijken.
Ja. Hoewel ik niet zeker weet of ze 'genoeg weet'. Zou kunnen maar ik leg het er ook weer niet zo dik bovenop. Maar zeker ga ik op haar gedrag letten. Hopelijk niet te veel.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je moet ook op letten wat zij naar jouw doet. Ze weet inmiddels genoeg toch. Het is voor haar ook een kans. Ze is verlegen, dat maakt het wel lastiger om het te interpreteren.
Dat maakt niet uit. Daar leer je van.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niks meer durf te zeggen en dat mijn houding zo verslechterd dat ik negatieve aandacht op mezelf ga afroepen.
Vrouwen willen never nooit met mij omgaan. Dat is het probleem. (gelijk hebben ze)quote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Daar leer je van.
Naarmate je vaker met vrouwen omgaat, worden die zenuwen vanzelf minder.
Ah cool, richard kan zijn bdd overal de schuld van geven en ik nu mijn houdingquote:Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , heeft er wel degelijk mee te maken want je houding bepaalt ook je uitstraling, en je zal waarschijnlijk toch motivatie voor dingen moeten vinden anders blijf je in hetzelfde cirkeltje
Gelijk hebben ze? Oh dus 'lelijke' mensen verdienen geen aandacht?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vrouwen willen never nooit met mij omgaan. Dat is het probleem. (gelijk hebben ze)
ZOals je weet werd ik tussen 16 en 26 volledig genegeerd door ze en had ik zelfs nog nooit een praatje gemaakt, nu met 27 eigenlijk geen verbetering.
Jij was de eerste waarmee ik praatte via het forum.
Is ook zo, weet ik ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Rustige mensen worden prima gewaardeerd. Dat ongemakkelijke gevoel, als je in het middelpunt staat, is niet zo vreemd. Er wordt sociaal meer van je verwacht dan je van nature geneigd bent te doen. Dan moet je jezelf forceren. Maar waarschijnlijk wordt het niet echt van je verwacht, maar heb je zelf dat gevoel. Misschien moet je leren erop te vertrouwen dat het goed genoeg is als je jezelf blijft.
Het grappige is dat dit topic ten onder dreigde te gaan toen je stopte met posten. In rl heb je moeite om deze spil functie te spelen. Wat is nu het verschil?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ook zo, weet ik ook.Er zullen altijd mensen zijn die je niet mogen of leuk vinden om de een of andere reden. Zelfs al ben je wel leuk. Dat zie je dan wel aan programma's zoals big brother en nu secret story, dat elke bewoner wel wordt uitgekotst om een bepaalde reden, vaak onterecht.
Hmm, daar ga ik even over nadenken dan...goeie vraag.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het grappige is dat dit topic ten onder dreigde te gaan toen je stopte met posten. In rl heb je moeite om deze spil functie te spelen. Wat is nu het verschil?
Ik heb er ook even over nagedacht. Enkele gedachten.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, daar ga ik even over nadenken dan...goeie vraag.
Ik ging een borrel crashen van haar afdeling zeg maar, op zich niks mis mee er waren ook wel een paar collega's van mij. Naarmate de avond vorderde ging ik steeds meer haar kant op als het ware, was ik aan het kletsen met iemand toen ze naast me kwam staan. Half kletsen met iemand daarnaast, maar ik had de indruk dat ze wellicht naast me kwam staan om met mij te kletsen. We hadden al best wel oogcontact gehad, moeilijk alleen om het te duiden. Kan zijn dat ze me in het begin probeerde te peilen ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |