Ik had gister ook een tnt canon, en toen ging ik het proberen met 2 tnt, dat werkte niet, weg kanon. nieuw kanon geprobeerd te maken maar het lukte niet meer :/quote:Op zondag 10 april 2011 15:07 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
haha, dan dat kanon dat ie had gemaakt. was ook vet en was wat minder werk.
geen ideequote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef JaimyLee het volgende:
Trouwens, MCedit is toch dat mapedit programma? werkt dat makkelijk?
Youtube. Binnen 10 seconden leer je het nietquote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb nou MCedit maar ik snap niet hoe je moet saven, en hoe je selecties onselecten moet, en hoe je ergens gewoon makkelijk een berg kan plaatsen :/
al wat wijzer geworden?quote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb nou MCedit maar ik snap niet hoe je moet saven, en hoe je selecties onselecten moet, en hoe je ergens gewoon makkelijk een berg kan plaatsen :/
Ja, download flatmaps inplaats van zelf maken.quote:
Same.quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef maurisioo het volgende:
raar, ik kan ineens niks meer. Volgens mij moet ik ook toegevoegd worden aan een team.
Kijk even een filmpje en je snapt alles, er is hier is een hele goede gepost.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef Broodmongool het volgende:
Is het moeilijk om met MineCraft te beginnen?
Ik bedoel dus eigenlijk: moet je ook echt commands leren etc. of kun je gewoon spelenderwijs het hele spel begrijpen?
nee, je hebt binnen de kortste keren door hoe het werkt, de commands zijn er alleen om het wat makkelijker te maken, zoals snel terug naar je huis, of spawn waar je makkelijk met anderen kunt afspreken.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef Broodmongool het volgende:
Is het moeilijk om met MineCraft te beginnen?
Ik bedoel dus eigenlijk: moet je ook echt commands leren etc. of kun je gewoon spelenderwijs het hele spel begrijpen?
Haha mooiquote:Notch: MUOAHAHA! Pigs that get hit by lightning turn into zombie pigmen ;D
Okequote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Berend. het volgende:
Nice
Drebbelman en Maurisioo en Pietertje zijn nu in een team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |