Same.quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef maurisioo het volgende:
raar, ik kan ineens niks meer. Volgens mij moet ik ook toegevoegd worden aan een team.
Kijk even een filmpje en je snapt alles, er is hier is een hele goede gepost.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef Broodmongool het volgende:
Is het moeilijk om met MineCraft te beginnen?
Ik bedoel dus eigenlijk: moet je ook echt commands leren etc. of kun je gewoon spelenderwijs het hele spel begrijpen?
nee, je hebt binnen de kortste keren door hoe het werkt, de commands zijn er alleen om het wat makkelijker te maken, zoals snel terug naar je huis, of spawn waar je makkelijk met anderen kunt afspreken.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef Broodmongool het volgende:
Is het moeilijk om met MineCraft te beginnen?
Ik bedoel dus eigenlijk: moet je ook echt commands leren etc. of kun je gewoon spelenderwijs het hele spel begrijpen?
Haha mooiquote:Notch: MUOAHAHA! Pigs that get hit by lightning turn into zombie pigmen ;D
Okequote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Berend. het volgende:
Nice
Drebbelman en Maurisioo en Pietertje zijn nu in een team
Drump heeft toetsweekquote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef maurisioo het volgende:
Psv kom jij nog wel online?
En drumpie jij ook
Nu kan je een huis maken. Kan je gaan minen voor armor + pick axe. Je kan een mob trap maken, je kan zoveeel doen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef mschol het volgende:
ik heb minecraft, ben ook zover dat ik wat torches, een deur en dus een soort van cave woning heb gemaakt.. en nu?
quote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef mschol het volgende:
ik heb minecraft, ben ook zover dat ik wat torches, een deur en dus een soort van cave woning heb gemaakt.. en nu?
nog tips wat betreft minen van de grondstoffen/andere tips?quote:Op maandag 11 april 2011 19:06 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nu kan je een huis maken. Kan je gaan minen voor armor + pick axe. Je kan een mob trap maken, je kan zoveeel doen.
Ja me laptop waar ik overheen gereden was is weer kapot, ik moet nu wachten tot me videokaart binnen is of me Motorola Xoom, ik denk de Xoom sneller. Dan pas kan ik weer komen. Maar Pietertje is voorlopig team leider.quote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef maurisioo het volgende:
Psv kom jij nog wel online?
En drumpie jij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |