Op Berend z'n server, PM je in game name naar hem en hij zet je op de whitelist.quote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Minisuisse het volgende:
Ik zie momenteel door de bomen het bos niet meer. Op welke server kan ik op dit moment terecht om gewoon iets op te bouwen, en beetje grondstoffen te verzamelen enz. ?
Wij zijn survival en PVP. Je kan naar de PVP door in een portal te gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Minisuisse het volgende:
Ik zie momenteel door de bomen het bos niet meer. Op welke server kan ik op dit moment terecht om gewoon iets op te bouwen, en beetje grondstoffen te verzamelen enz. ?
Een unicorn.quote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef JaimyLee het volgende:
Wat zou ik nog met mijn pistons gaan maken?
ga zo'n vending machine makenquote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef JaimyLee het volgende:
Wat zou ik nog met mijn pistons gaan maken?
ja dááág ik heb een levenquote:Op zondag 10 april 2011 15:05 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
ga zo'n vending machine maken(kijk filmpje Captain Sparklez)
Ik had gister ook een tnt canon, en toen ging ik het proberen met 2 tnt, dat werkte niet, weg kanon. nieuw kanon geprobeerd te maken maar het lukte niet meer :/quote:Op zondag 10 april 2011 15:07 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
haha, dan dat kanon dat ie had gemaakt. was ook vet en was wat minder werk.
geen ideequote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef JaimyLee het volgende:
Trouwens, MCedit is toch dat mapedit programma? werkt dat makkelijk?
Youtube. Binnen 10 seconden leer je het nietquote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb nou MCedit maar ik snap niet hoe je moet saven, en hoe je selecties onselecten moet, en hoe je ergens gewoon makkelijk een berg kan plaatsen :/
al wat wijzer geworden?quote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb nou MCedit maar ik snap niet hoe je moet saven, en hoe je selecties onselecten moet, en hoe je ergens gewoon makkelijk een berg kan plaatsen :/
Ja, download flatmaps inplaats van zelf maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |