Heb je het over mijn server? Of over die andere server waar je soms op zit?quote:Op zondag 10 april 2011 13:24 schreef luciferist het volgende:
Bleh, Ik heb het nu wel even gezien met minecraft, het was leuk tot bijna elke server strikte pvp regels had, minecraft gaat nu eenmaal om het killen en stelen van hun items ):
als je verder doorleest zitten er wel gave dingen tussen, niet waar ik van zou zeggen dat het echt baas is echter. dingen als die meer bomen en biomenschit vind ik wel gaaf.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
je vind cactustools een bazenmod?
OMG OMG OMG MEBOY JESSE ZIT OP FOKquote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
@JaimyLee die mod is echt geweldig, hoop dat notch hem in de 1.6 meeneemt! het weer van 1.5 lijkt me ook wel lagge, hoop alleen niet dat het daardoor meer gaat laggen(ja ik heb eindelijk fok account aangemaakt)
ik dacht dat je je eigen kist niet mocht verdedigen tegen griefersquote:Op zondag 10 april 2011 10:14 schreef MosPos het volgende:
Oh chestprotect is het locken van je inventariskist
Ik de hele tijd denken dat het gewoon een harnas was die je chest protect (lees borst)
hahahahaquote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
OMG OMG OMG MEBOY JESSE ZIT OP FOK
Sick, sick, sick!
Morgen zal ik je wat dingen laten zien die ik heb gemaakt en nog mee bezig ben, heeft iemand nog suggesties om te maken met piston mod?
Mag ook niet.quote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
ik dacht dat je je eigen kist niet mocht verdedigen tegen griefers
Goh, ik denk omdat pvp dan weinig zin heeft aangezien je geen spullen kan stelen, daar gaat 't toch om?quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
waarom dat dan niet? klinkt in mijn oren als onzin!
Yes ma'am, Looniar is een replica van een of ander 14e eeuwse (ik weet de naam niet meer) chapel-iets aan 't maken achter de stad.quote:
Iemand heeft dat ook gemaakt op onze oude creativequote:Op zondag 10 april 2011 14:46 schreef Timwonnacott het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pharos_van_Alexandri%C3%AB
Dat (of iets dat er sterk op lijkt) moet het worden.
ik bedoel niet een chestlock maar verdedigen met het zwaard in de handquote:Op zondag 10 april 2011 14:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Goh, ik denk omdat pvp dan weinig zin heeft aangezien je geen spullen kan stelen, daar gaat 't toch om?
Sure, ik speel nu even ruse op mijn andere computer en kan dus niets doen. Welk team wil je?quote:Op zondag 10 april 2011 14:51 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
kan ik trouwens een team joinen en rechten krijgen zodat ik ook weer wat kan doen?
wat zijn de teams?quote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sure, ik speel nu even ruse op mijn andere computer en kan dus niets doen. Welk team wil je?
Op Berend z'n server, PM je in game name naar hem en hij zet je op de whitelist.quote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Minisuisse het volgende:
Ik zie momenteel door de bomen het bos niet meer. Op welke server kan ik op dit moment terecht om gewoon iets op te bouwen, en beetje grondstoffen te verzamelen enz. ?
Wij zijn survival en PVP. Je kan naar de PVP door in een portal te gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Minisuisse het volgende:
Ik zie momenteel door de bomen het bos niet meer. Op welke server kan ik op dit moment terecht om gewoon iets op te bouwen, en beetje grondstoffen te verzamelen enz. ?
Een unicorn.quote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef JaimyLee het volgende:
Wat zou ik nog met mijn pistons gaan maken?
ga zo'n vending machine makenquote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef JaimyLee het volgende:
Wat zou ik nog met mijn pistons gaan maken?
ja dááág ik heb een levenquote:Op zondag 10 april 2011 15:05 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
ga zo'n vending machine maken(kijk filmpje Captain Sparklez)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |