Had ff niet door dat ik de lapo had, exqueeze mequote:Op woensdag 6 april 2011 13:27 schreef Blackprinces het volgende:
Shit ik dacht waar blijf je nou
Nu 2 cossen
Slimme zet van de redactiequote:Op woensdag 6 april 2011 13:29 schreef beequeen het volgende:
LOL, Flip, Alex en Karim niet naar de KvdW. En SST denkt nog steeds dat wij niet weten dat Alex ook genomineerd is.
Op de site van SST saat ook niet dat hij genomineerd is. Lees mijn vorige post. Stelletje sukkels.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net dat Alex zijn nummer buiten werking is nu.
Nominatie Alex
Zijn we toch al langer van ze gewend?quote:
waarover?quote:
En de genomineerden zitten buiten, is wel duidelijk nuquote:Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
nee ik hoef natuurlijk niet te twijfelen
De niet-genomineerde moesten naar de kamer
![]()
dat is toch leukquote:Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Laat maar, ik had een blond moment
Zit Laura er ook bij?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En de genomineerden zitten buiten, is wel duidelijk nu
heb ik de hele dag, ben blondquote:Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Laat maar, ik had een blond moment
Ja zou ik zeker lachen vinden ware het niet dat het over alex ging.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef MargrietV het volgende:
Lachen zou zijn als het toch Laura is die genomineerd is!
Droomscenario.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef MargrietV het volgende:
Lachen zou zijn als het toch Laura is die genomineerd is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |