Had ff niet door dat ik de lapo had, exqueeze mequote:Op woensdag 6 april 2011 13:27 schreef Blackprinces het volgende:
Shit ik dacht waar blijf je nou
Nu 2 cossen
Slimme zet van de redactiequote:Op woensdag 6 april 2011 13:29 schreef beequeen het volgende:
LOL, Flip, Alex en Karim niet naar de KvdW. En SST denkt nog steeds dat wij niet weten dat Alex ook genomineerd is.
Op de site van SST saat ook niet dat hij genomineerd is. Lees mijn vorige post. Stelletje sukkels.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net dat Alex zijn nummer buiten werking is nu.
Nominatie Alex
Zijn we toch al langer van ze gewend?quote:
waarover?quote:
En de genomineerden zitten buiten, is wel duidelijk nuquote:Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
nee ik hoef natuurlijk niet te twijfelen
De niet-genomineerde moesten naar de kamer
![]()
dat is toch leukquote:Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Laat maar, ik had een blond moment
Zit Laura er ook bij?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En de genomineerden zitten buiten, is wel duidelijk nu
heb ik de hele dag, ben blondquote:Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Laat maar, ik had een blond moment
Ja zou ik zeker lachen vinden ware het niet dat het over alex ging.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef MargrietV het volgende:
Lachen zou zijn als het toch Laura is die genomineerd is!
Droomscenario.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef MargrietV het volgende:
Dat had absoluut een leuke twist kunnen zijn......quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef MargrietV het volgende:
Echt jammer. Het was toch trouwen in gemeenschap van goederen neemt alex dan ook de halve kluis meequote:
Ja doei, anders had ze nu niet in de KvdW gezeten hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef MargrietV het volgende:
afleidingsmanouvrequote:Op woensdag 6 april 2011 13:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja doei, anders had ze nu niet in de KvdW gezeten hoor
Niets is wat het lijkt.....quote:
Wachten om naar binnen geramd te worden?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef Blackprinces het volgende:
En wie oh wie kan mij nou toch eens uitleggen wat dat stokkie in alex ze muil doet???
Had hij maar iets gedaan de afgelopen weken.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel lachen hoe Alex praat over wat hij nog in het huis wilt doen.
Hij moest de peilingen eens weten.
Per ongeluk tegen hem aanlopen, zodat hij een piercing in zijn huig heeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef Blackprinces het volgende:
En wie oh wie kan mij nou toch eens uitleggen wat dat stokkie in alex ze muil doet???
Echt he, kunnen ook nooit eens iets leuks verzinnen daarquote:Op woensdag 6 april 2011 13:40 schreef beequeen het volgende:
OMG, ze moeten weer nepverhaaltjes verzinnen a la kleuterschool nivo.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Per ongeluk tegen hem aanlopen, zodat hij een piercing in zijn huig heeft.
Ja dat inderdaadquote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef Capt1caveman het volgende:
Of een soort van roddelblaadje maken over de genomineerden?
Ik ving iets op over een seksschandaalquote:
dat zouden ze willen doen geloven, maar dat is wel heel duidelijk nu dat hij dat wel isquote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben d'r weer.![]()
Begrijp ik het nu goed dat de regie wil doen geloven dat zweetharses níét genomineerd is?
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben d'r weer.![]()
Begrijp ik het nu goed dat de regie wil doen geloven dat zweetharses níét genomineerd is?
Nee toen de rest naar de kamer moest lieten ze hem gewoon in beeld bij de genomineerdequote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben d'r weer.![]()
Yupquote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat is dus grandioos mislukt nu, met dank aan de redactie
Ja om lau te citeren we hebben bijna niks gedaanquote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef Mokum020 het volgende:
De huwelijksnacht van de ridder komt aan bod, 1 regeltje zal wel volstaan denk ik.
Geen idee joh......quote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre, toen ik wegging was alex bezig om het hoofdstuk 'nominaties' uit te spitten, hij zag geen ontsnappingclausule?
maar wel heel veel gekriebeld en gesmaktquote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja om lau te citeren we hebben bijna niks gedaan
Oh, 'bijna niks'.... zou hij aan haar tietjes hebben gevoeld, of bleef het bij navelroeren?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja om lau te citeren we hebben bijna niks gedaan
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geen idee joh......
Als Faalex aan de shizzle gaat, raak ik het spoor kwijt
Lauwra heeft volgens de COS vannacht Faalex manueel bevredigd, of zoiets....quote:Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, 'bijna niks'.... zou hij aan haar tietjes hebben gevoeld, of bleef het bij navelroeren?
Ik snap je, liefje.. begrijp ik toch, komt goed..quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geen idee joh......
Als Faalex aan de shizzle gaat, raak ik het spoor kwijt
zijn scrotum gekriebeldquote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lauwra heeft volgens de COS vannacht Faalex manueel bevredigd, of zoiets....
Ik was er bij, kon er niet veel van zien.maar wel uren lang dat achterlijke gesmak, mond- en klauwzeer opwekkend.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Volgens mij had coos nog 'n leuk gifje gemaakt hiervan .... zal eens terugzoekenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Daar kan ik het eigenlijk wel mee eens zijn jah....quote:Op woensdag 6 april 2011 13:48 schreef trollie67 het volgende:
mijn voorstel ....lau eruit..dan kan alex laten zien of er toch wat inzit..lau houden ze alleen erin als eurohoer om de volgende kerel te versieren/.//flip weg..dan heeft jo alleen maar schijnheilige wijfen en mannen die haar niet meer geloven...en alphons....doe aub!!!!!!!!!!!!!!!iets aan dat taalgebruik van die botox non!!!een nivea reklame met een blote kont wordt van de tv gehaalt terwijl dat idioote wijf daar constant krijst over fakking,tyfus,kut,tering......zo krijg je nooit een programma waar iedereen naar kan kijken....vind het rondom triest dat iemand van 23 de hele dag niets kan van zich geven behalve verwensingen en gevloek...dat past niet in net5!!!!!!!!!
Ik sluit me bij je aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Daar kan ik het eigenlijk wel mee eens zijn jah....
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:50 schreef beequeen het volgende:
Geer en Maik zitten met open mond naar de dames te kijken, inbreng nul. Ik snap dat wel.
trollie67 heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Daar kan ik het eigenlijk wel mee eens zijn jah....
Wat denk je dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:50 schreef beequeen het volgende:
Geer en Maik zitten met open mond naar de dames te kijken, inbreng nul. Ik snap dat wel.
Foto's maken van hun zwembroek om te kijken wie er de grootste heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 13:50 schreef Blackprinces het volgende:
Bij het roddelblad moeten ze ook foto's maken van ze dus
Ik kan alleen zeggen: Zie verzoek streamlock....quote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmz... Joanna had het vannacht over een polaroid, en nu zie ik geer met zo'n ding in zijn handen
inbreng daarvan was van mo geloof ik, tja haar niveau hequote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Foto's maken van hun zwembroek om te kijken wie er de grootste heeft
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik kan alleen zeggen: Zie verzoek streamlock....
Die hebben ze toch al sinds de nominatie-avond van Servio?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmz... Joanna had het vannacht over een polaroid, en nu zie ik geer met zo'n ding in zijn handen
Hebben ze weer in moeten leveren.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die hebben ze toch al sinds de nominatie-avond van Servio?
Oh, zou kunnen hoor, ging er vanuit dat ze dat ding toen tijdelijk hadden.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
nee hoor..zal ik niet willen ook..maar ik had me zo op deze uitzendingen veheugt..als relxen na het werk..daar hebben we een lesbo die nog meer frusti is als jo...die trapt tegen postzakken..vloekt en scheld..alles is fakking en tering en kut....verziekt de hele sfeer als de rest het alltijd gezellig heeft..zelf met regen..schakel je net 5 in krijg ik weer het zelfde op me boterham...quote:
Moest weer ingeleverd worden tijdens de SL toen ze die foto's hebben moeten maken voor de uitschakeling van Stervio...quote:Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor wie nog vragen had, Alex bleef zitten en is dus wél genomineerd.
Flip valt al af...
[ afbeelding ]
zou ik ook niet doen als je wijf ervoor gezorgd heeft dat je genonmieerd staatquote:Op woensdag 6 april 2011 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie dat alex zijn trouwring niet meer draagt....
Oke, nu is dat ding er dus weer. Geen idee hoe.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef Capt1caveman het volgende:
Moest weer ingeleverd worden tijdens de SL toen ze die foto's hebben moeten maken voor de uitschakeling van Stervio...
Dacht hij maar zo...quote:Op woensdag 6 april 2011 13:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen als je wijf ervoor gezorgd heeft dat je genonmieerd staat
Hebben ze net dus gekregen in de kamer als onderdeel van de opdracht, neem ik aan....quote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oke, nu is dat ding er dus weer. Geen idee hoe.
Er was wat beweging ... ineensquote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geloof me lieve Itsme, volgens mij kotst heel Nederland saaie Laura inmiddels uit. Maar niks is wat het lijkt bij dit kudtprogramma. De WvdW, my ass.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef itsme het volgende:
Als idd Alex genomineerd is gaat laura heel populair worden. Want dat speelt SS dan zo hoe zielig het voor haar is (en zij speelt daar heel goed in mee) Hoe oneerlijk vinden de mensen. Begrijpelijk dat ze het niet wilde doen.![]()
Natuurlijk krijgen we niet te zien dat ze gisteren iets zei van dat ze best wilde dat hij genomineerd zou staan.
ga nou niet ervoor zorgen dat ik meelijden met m krijg ben erg gevoelig voor dit soort dingenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:58 schreef trollie67 het volgende:
vind het zielig voor hem..zag gisteren avond tranen in zijn ogen op bed met laura..die is waarschijnlijk zoo gelukkig dat ie eindelijk iemand heeft..en krijgt nu de bevestiging dat alle vrouwen eurohoertjes zijn.....vind je het gek dat relaties tegenwoordig niet meer willen met al dat gedoe??
Dank voor het opzoeken...quote:Op woensdag 6 april 2011 13:58 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Er was wat beweging ... ineens
[ ]afbeelding ]
Gifje van coos
nee hoor ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geloof me lieve Itsme, volgens mij kotst heel Nederland saaie Laura inmiddels uit. Maar niks is wat het lijkt bij dit kudtprogramma. De WvdW, my ass.
Ik zie alleen dat ie ineens dat dekbed omhoog gooit, meer nietquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dank voor het opzoeken...
Omdat het om Faalex en Lauwra gaat, geloof ik meteen dat je heel goed hebt moeten zoeken....;)
Lauwra's arm ligt wel in zijn richting, maar kan er idd niet veel van maken helaas...quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat ie ineens dat dekbed omhoog gooit, meer niet
Ik snap dat hoofden onder die dekbedden niet, wat heeft dat voor zin, fluisteren?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dank voor het opzoeken...
Omdat het om Faalex en Lauwra gaat, geloof ik meteen dat je heel goed hebt moeten zoeken....
laura had kramp in de spaghettiarmpjes....die is geen beweging gewentquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat ie ineens dat dekbed omhoog gooit, meer niet
Neuh, we mogen niet zien dat ze tongelenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap dat hoofden onder die dekbedden niet, wat heeft dat voor zin, fluisteren?
In het algemeen he, niet speciaal bij deze actie.
Is de enige reden die ik kan verzinnenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap dat hoofden onder die dekbedden niet, wat heeft dat voor zin, fluisteren?
In het algemeen he, niet speciaal bij deze actie.
Nu hoef ik dat ook niet te zien, maar omdat nu onder een verstikkend dekbed te doen.. liefhebbers van wurgseks?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Neuh, we mogen niet zien dat ze tongelen
Dat is geen tongelen, alleen smakken.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:02 schreef Blackprinces het volgende:
Neuh, we mogen niet zien dat ze tongelen
Laura had een opvlieger,,,, de walm die ervan afkwam, deed Alex ff het dekbed omhoog gooien,quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lauwra's arm ligt wel in zijn richting, maar kan er idd niet veel van maken helaas...
Nou dat deed ik ook op de basisschool, kijk ze moeten het toch eens leren...quote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen tongelen, alleen smakken.
Ze ziet d'r niet uitquote:
Dus nu heeft hij een zweetharses met zweethaar?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:04 schreef PoezeligDing het volgende:
En Alex wil op geer lijken, dus gooit ook een liter vet in zijn haar.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus nu heeft hij een zweetharses met zweethaar?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus nu heeft hij een zweetharses met zweethaar?
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef MargrietV het volgende:
De chronische tepelerectie van Flip mag niet is 18+
Geen idee, ik heb dezelfde vraag bij Alexquote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef Ginosa het volgende:
ff BTW:.... heeft iemand tot nu toe al vrienden of familie van Mo in de studio gezien??? Volgens mij heb ik alle streamverslagen en vids van de SST-site gezien en ben ze niet tegen gekomen. Klopt dat??
De vraag is eerder: hoe weet hij dat er een perconferentie komt? Oh wacht.....quote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex wil in de persconforentie iets gaan benoemen. Hoe het komt dat hij genomineerd is?
Nee inderdaad volgens mij niemand daar van haar fam gespot ooitquote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef Ginosa het volgende:
ff BTW:.... heeft iemand tot nu toe al vrienden of familie van Mo in de studio gezien??? Volgens mij heb ik alle streamverslagen en vids van de SST-site gezien en ben ze niet tegen gekomen. Klopt dat??
Je bent ook een heerlijke Miss Marple!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
De vraag is eerder: hoe weet hij dat er een perconferentie komt? Oh wacht
als falex zn "vrienden" allemaal komen, hebben ze er een extra studio voor nodigquote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dezelfde vraag bij Alex
In het begin haar zusjequote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee inderdaad volgens mij niemand daar van haar fam gespot ooit
Hij heeft aan Jo verteld dat hij in de kliniek van mamajo ze wil laten verkleinen. Jo wilde daar niks van weten.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef MargrietV het volgende:
De chronische tepelerectie van Flip mag niet is 18+
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent ook een heerlijke Miss Marple!
De hele familie zit ondergedoken uit schaamte voor de neukpartijen van dochterlief.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef Ginosa het volgende:
In Limburg zijn niet zo veel dominee's je zult pastoor bedoelenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De hele familie zit ondergedoken uit schaamte voor de neukpartijen van dochterlief.
Zelfs de dominee heeft er wat van gezegd in de kerkdienst van zondag.
dat zijn er wel meer meiden...hoorde het laatst van me zoon..en ik praat het echt niet goed!!!!hij is 22...dat ie naar de dorpsdisco gaat...die meiden van 14,15,16 gaan wel mee naar het steegje achter de disco voor een breezer....dus ja.....en hoeveel vrouwen geilen niet alleen op het geld terwijl ze hun man dood wensen..???sex is hun middel om gratis te krijgen wat ze willenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef Mita het volgende:
[..]
Mo is echt heel ordi, en onderwerpen voor pubers, wat zij te berde brengt. Hoogbegaafd?
ik sweer ut fakking 200000 procent....ik ga laura dr kop hier in shoppenquote:
Compleet met je eensquote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat zijn er wel meer meiden...hoorde het laatst van me zoon..en ik praat het echt niet goed!!!!hij is 22...dat ie naar de dorpsdisco gaat...die meiden van 14,15,16 gaan wel mee naar het steegje achter de disco voor een breezer....dus ja.....en hoeveel vrouwen geilen niet alleen op het geld terwijl ze hun man dood wensen..???sex is hun middel om gratis te krijgen wat ze willen
Valt het op dat ik niet zo gelovig ben?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef Mita het volgende:
[..]
In Limburg zijn niet zo veel dominee's je zult pastoor bedoelen
haar zus is in de daily geweest in het beginquote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef Ginosa het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ik sweer ut fakking 200000 procent....ik ga laura dr kop hier in shoppen![]()
![]()
![]()
Ik luisterde naar de andere stream. Geer is gewoon EINDBAAS.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef Chuckster het volgende:
Geniaal dat Gerard om de zoveel minuten keihard "BORING!!" roept
ik zeg doenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ik sweer ut fakking 200000 procent....ik ga laura dr kop hier in shoppen![]()
![]()
![]()
ja kben al een grote foto van haar gezicht aan het zoeken..quote:
Nee hoor, dat is maar 1 Limburgse hoor, mijn dochters zijn niet ordi, opvoeding hequote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef Ginosa het volgende:
Kan me voorstellen dat inmiddels heel Limburg naar de schuilkelders is gerend haha.
Persconferentie en roddelblad verhaaltjes maken voor genomineerde, met foto's die geer gaat makenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef sjampoeh het volgende:
goeiemiddag fokkers
wat moeten ze doen ? is er verder nog wat gebeurd ?
thanks, poeh poeh wat leukquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Persconferentie en roddelblad verhaaltjes maken voor genomineerde, met foto's die geer gaat maken
haha je onderschriftquote:Op woensdag 6 april 2011 14:15 schreef Little_Lunatic het volgende:
Geer heeft weinig motivatie vandaag ..... verveeld zich volgens mij stierlijk
[ afbeelding ]
Jaa ben echt grooooot fan van haarquote:
Haar handwerk met alex.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
sharon: alex is een copycat![]()
wat denkt dat lau niet op camera staat ?
het gefriemel in de huwelijksnachtquote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
sharon: alex is een copycat![]()
wat denkt dat lau niet op camera staat ?
ja sure sure, meer dan gefriemel is er echt niks gebeurd vrome mauraquote:
Ja dat zeker, maar ik zeker niet als er een cam in de buurt is hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:18 schreef MargrietV het volgende:
Schijnheilige Laura wil haar huwelijksnachtsex niet genoemd hebben, vanwege haar baan. Lachen.. wippen doen we toch allemaal net als poepen.
Is zoals gewoonlijk alleen maar gesmakt....quote:
ja zag je haar gezicht vertrekken *schijnheil*quote:Op woensdag 6 april 2011 14:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja sure sure, meer dan gefriemel is er echt niks gebeurd voor vrome maura
Welke sex?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:18 schreef MargrietV het volgende:
Schijnheilige Laura wil haar huwelijksnachtsex niet genoemd hebben, vanwege haar baan. Lachen.. wippen doen we toch allemaal net als poepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |