Tuurlijk kan het juridisch, ze hebben het spel zelf bedacht, ze kunnen de spelregels ten alle tijden aanpassen e.d. In hun contract zal er wel weer een "scheppingsrecht" clausule zijn opgenomen dat de stem/de regie/productie ten alle tijden dingen mogen aanpassen binnen het spel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Omdat ik denk dat de COS hier niet voor is, maar hier de nominatie van Alex. Ben tocht echt van mening dat dit niet kan.
1. Alex heeft in deze missie totaal geen invloed gehad bewust.
2. Mensen hebben reeds gestemd om een keuze te maken tussen twee personen. Morgen komt hier een derde bij. Dus kan de keuze anders worden.
Vindt dit echt schandalig, ondanks ik Alex graag weg zie gaan, en ben ook heel benieuwd of dit juridisch ook echt wel kan, en zal dit morgen ook is rustig gaan bekijken.
Jullie mening?
Blijft oneerlijk. Laat Laura lekker genomineerd staan dan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef akveor het volgende:
Niets is wat het lijkt. Alex en Laura hebben er niet over nagedacht of dit huwelijk eventueel ook consequenties voor hen zou kunnen hebben. Je kan nu eenmaal niet verwachten dat wanneer je zo saai bent dat de stem je moet helpen zodat je je toch iets op de voorgrond kan spelen er niets tegenover zou staan. Daarnaast hebben ze dat huwelijk totaal zonder overgave gespeeld dat het tenenkrommend was om naar te kijken. Boontje komt om z'n loontje.
Alsof men Alex daar nodig voor heeft. Dan sjoemelen ze eerder met stemmen. Bovendien staat Philip op de SS site in tegenstelling tot Karim aan kop. In tegenstelling tot hier op FOK!.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef Ransjih het volgende:
flip en karim op de stoel komt niet goed uit
vandaar dat we de in de 1 ste minuut al mislukte missie van lau hebben door laten sudderen
nu mooi ingezet om flip uit de wind te houden
Uhh nee, ze hebben zich qua stemmen wel aan bepaalde regels te houden, het gaat wel om een geldprijs.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef Vultarian het volgende:
Alles kan, zij bepalen de regels.
flip en karim zijn beide goed voor de show, het is wel duidelijk dat de relatie alex/laura het hoogtepunt al wel bereikt heeft dus offeren ze liever alex op
Zoiets ja!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef suzi1 het volgende:
samen uit, samen thuis
en in geval van getrouwde stellen gaat dat des te meer op
ik zeg, laura gaat mee aan zijn zij!
belachelijk zooitje
(en ja van mij mag hij er ook uit, maar niet op deze manier)
Missie Laura mislukt, dus Alex genomineerd. Een missie waar hij niks van wist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef Razor21 het volgende:
Wat heb ik gemist? Hoezo is Alex genomineerd?
ze kunnen maik toch ook gewoon terug het programma in gooien? ze hebben vast wel ergens een regeltje dat het mislukken van een missie kan resulteren in een nominatie voor iemand. probleem opgelost, net5 ingedektquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh nee, ze hebben zich qua stemmen wel aan bepaalde regels te houden, het gaat wel om een geldprijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |