abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95096280
Omdat ik denk dat de COS hier niet voor is, maar hier de nominatie van Alex. Ben tocht echt van mening dat dit niet kan.

1. Alex heeft in deze missie totaal geen invloed gehad bewust.
2. Mensen hebben reeds gestemd om een keuze te maken tussen twee personen. Morgen komt hier een derde bij. Dus kan de keuze anders worden.

Vindt dit echt schandalig, ondanks ik Alex graag weg zie gaan, en ben ook heel benieuwd of dit juridisch ook echt wel kan, en zal dit morgen ook is rustig gaan bekijken.

Jullie mening?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 april 2011 @ 22:43:18 #2
163650 Greys
pi_95096725
... in voor- en tegenspoed...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95096825
Alex houden ze heus nog in het huis via de geheime kamer op voorwaarde dat Laura Karim gaat tongen.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:45:02 #4
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95096845
Haat deze week niet mogen...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_95096853
Sja t komt nu natuurlijk wel over alsof ze Alex op deze manier mooi buiten kunnen schoppen. :D
Niet eerlijk, maar ik vind 't niet erg.
pi_95096861
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Omdat ik denk dat de COS hier niet voor is, maar hier de nominatie van Alex. Ben tocht echt van mening dat dit niet kan.

1. Alex heeft in deze missie totaal geen invloed gehad bewust.
2. Mensen hebben reeds gestemd om een keuze te maken tussen twee personen. Morgen komt hier een derde bij. Dus kan de keuze anders worden.

Vindt dit echt schandalig, ondanks ik Alex graag weg zie gaan, en ben ook heel benieuwd of dit juridisch ook echt wel kan, en zal dit morgen ook is rustig gaan bekijken.

Jullie mening?
Tuurlijk kan het juridisch, ze hebben het spel zelf bedacht, ze kunnen de spelregels ten alle tijden aanpassen e.d. In hun contract zal er wel weer een "scheppingsrecht" clausule zijn opgenomen dat de stem/de regie/productie ten alle tijden dingen mogen aanpassen binnen het spel.
pi_95096879
Gewoon een actie om veel stemmers te lokken voor Alex en dat Flip meer kans heeft erin te blijven en/of Alex gemakkelijk te lozen.
pi_95096906
Ik vind het inderdaad ook heel oneerlijk voor Alex, ze geven Jo gewoon der zin...
Maar heel misschien blijft Alex wel omdat mensen op hem stemmen omdat het oneerlijk is..
pi_95096930
samen uit, samen thuis
en in geval van getrouwde stellen gaat dat des te meer op
ik zeg, laura gaat mee aan zijn zij!

belachelijk zooitje
(en ja van mij mag hij er ook uit, maar niet op deze manier)
pi_95096957
flip en karim op de stoel komt niet goed uit
vandaar dat we de in de 1 ste minuut al mislukte missie van lau hebben door laten sudderen
nu mooi ingezet om flip uit de wind te houden
pi_95096961
Ach, wat hebben we al gehad? Een stemronde waarin uiteindelijk niemand ging (de verliezer kwam via een achterdeurtje terug het huis in), een stemronde waarin één van de genomineerden werd weggestreept, en de andere twee het tegen elkaar moesten opnemen (bye bye Guido), nu dus een duo genomineerden waar, terwijl de stemming al loopt, ineens een trio wordt gemaakt...

Echt alles kan. Ik zie het nog gebeuren dat een stemmingsuitslag wordt omgedraaid. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95096981
Ik heb het wel een beetje gehad met dit programma...niets echts meer aan.
pi_95096984
Wanneer is dit bekend gemaakt dan di nominatie van Alex??
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:49:14 #14
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_95097136
Niets is wat het lijkt. Alex en Laura hebben er niet over nagedacht of dit huwelijk eventueel ook consequenties voor hen zou kunnen hebben. Je kan nu eenmaal niet verwachten dat wanneer je zo saai bent dat de stem je moet helpen zodat je je toch iets op de voorgrond kan spelen er niets tegenover zou staan. Daarnaast hebben ze dat huwelijk totaal zonder overgave gespeeld dat het tenenkrommend was om naar te kijken. Boontje komt om z'n loontje.

-Heeft geeen een nominatie
-Heeft al vaak geheim proberen te raden

en dan op zo'n manier gedumpt worden....
pi_95097342
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef akveor het volgende:
Niets is wat het lijkt. Alex en Laura hebben er niet over nagedacht of dit huwelijk eventueel ook consequenties voor hen zou kunnen hebben. Je kan nu eenmaal niet verwachten dat wanneer je zo saai bent dat de stem je moet helpen zodat je je toch iets op de voorgrond kan spelen er niets tegenover zou staan. Daarnaast hebben ze dat huwelijk totaal zonder overgave gespeeld dat het tenenkrommend was om naar te kijken. Boontje komt om z'n loontje.
Blijft oneerlijk. Laat Laura lekker genomineerd staan dan.
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:53:45 #17
16715 Mylene
*schatje*
pi_95097462
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef Ransjih het volgende:
flip en karim op de stoel komt niet goed uit
vandaar dat we de in de 1 ste minuut al mislukte missie van lau hebben door laten sudderen
nu mooi ingezet om flip uit de wind te houden
Alsof men Alex daar nodig voor heeft. Dan sjoemelen ze eerder met stemmen. Bovendien staat Philip op de SS site in tegenstelling tot Karim aan kop. In tegenstelling tot hier op FOK!.

Philip is gewoon het meest interessant voor het programma. De reden is zijn band met Joanna. De mogelijkheid dat er iets tussen hen kan opbloeien.

Karim is een einzelgänger, gewoon opvulling en niet meer interessant.

Alex en Laura houden het enkel bij kusjes en kroelen. Ook niet meer interessant.

Dus het gaat tussen Karim en Alex vermoed ik.
pi_95097521
Men kán al stemmen voor de andere twee, maar niet voor Alex.

Dat is toch gewoon....dat kán toch niet. :D :')

Niet dat er nu al zoveel mensen stemmen, maar daar gaat het niet om.
pi_95097623
Alles kan, zij bepalen de regels.
flip en karim zijn beide goed voor de show, het is wel duidelijk dat de relatie alex/laura het hoogtepunt al wel bereikt heeft dus offeren ze liever alex op
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
pi_95097656
Het kan alleen nog kloppen als Alex volgende week genomineerd staat.
pi_95097680
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef Vultarian het volgende:
Alles kan, zij bepalen de regels.
flip en karim zijn beide goed voor de show, het is wel duidelijk dat de relatie alex/laura het hoogtepunt al wel bereikt heeft dus offeren ze liever alex op
Uhh nee, ze hebben zich qua stemmen wel aan bepaalde regels te houden, het gaat wel om een geldprijs.
pi_95097707
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef suzi1 het volgende:
samen uit, samen thuis
en in geval van getrouwde stellen gaat dat des te meer op
ik zeg, laura gaat mee aan zijn zij!

belachelijk zooitje
(en ja van mij mag hij er ook uit, maar niet op deze manier)
Zoiets ja!

Of anders ....Alex lot was afhankelijk van het slagen van de missie van Laura, laat dan nu Laura's lot afhangen van het stemmen op Alex....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:57:56 #23
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_95097716
Wat heb ik gemist? Hoezo is Alex genomineerd?

LOL en dan die banner onderin dit topic Beleggen via Alex :')
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_95097760
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef Razor21 het volgende:
Wat heb ik gemist? Hoezo is Alex genomineerd?
Missie Laura mislukt, dus Alex genomineerd. Een missie waar hij niks van wist.

En men kan al stemmen op Philip en Karim.
pi_95097960
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhh nee, ze hebben zich qua stemmen wel aan bepaalde regels te houden, het gaat wel om een geldprijs.
ze kunnen maik toch ook gewoon terug het programma in gooien? ze hebben vast wel ergens een regeltje dat het mislukken van een missie kan resulteren in een nominatie voor iemand. probleem opgelost, net5 ingedekt
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')