nee, is niet primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja eindelijk een mooie achternaam, die laat ik niet meer losquote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
Respect!
* Barreltje gaat ervanuit dat ze dat ook gewoon gaat redden
Oh, dan zijn we ongeveer even oud getrouwdquote:Op woensdag 6 april 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
32 jaar(12 augustus al weer 33
)
Maar vraag maar aan Koen en pgr... ik lijk jonger
ga eens naar je werk ipv hier te posten joh!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, is niet prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe niet zo gek, ik blubber
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Strak plan, maar mn overhemd strijkt zichzelf helaas niet en ST is te laatquote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ga eens naar je werk ipv hier te posten joh!
Met 28 jaarquote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan zijn we ongeveer even oud getrouwd
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef Pheno het volgende:
En dan is je tank bijna leeg. En ik mag alleen bij m'n oude baas betaald alleen als ik bij shell tanken..
Heb je niet zo een handig metertje dat dat netjes op tijd aangeeft?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef Pheno het volgende:
En dan is je tank bijna leeg. En ik mag alleen bij shell tanken..
Je bent zelf te laatquote:Op woensdag 6 april 2011 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Strak plan, maar mn overhemd strijkt zichzelf helaas niet en ST is te laat
wel nee johquote:
dat werkt nu jaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je niet zo een handig metertje dat dat netjes op tijd aangeeft?
ik mag alleen bij texaco tanken.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef Pheno het volgende:
En dan is je tank bijna leeg. En ik mag alleen bij shell tanken..
hier nog bewolktquote:Op woensdag 6 april 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga zo maar even van het zonnetje genieten denk ik
Augustus nog, of net september?quote:
nee, valt mee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |