quote:
ik vind bustehouder altijd zon mooi woordquote:
preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
30dat heb ik ook
eigenlijk 31, maar dat bestaat niet![]()
nah, als het 2e getal lager is dan het 1e is de verhouding zoekquote:
Water in koffiebekers geven. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar hier koffie en water drionkers
dus de bekertjes koffie zijn even groot, maar de waterbekers is weer een andere maat
quote:
en bedanktquote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, als het 2e getal lager is dan het 1e is de verhouding zoek
doorgewinterde kantoorzitterquote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Water in koffiebekers geven. Opgelost, slotje.
Mijn man is pas klein... ook lengte maat 32 (naja eigenlijk 33)quote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, als het 2e getal lager is dan het 1e is de verhouding zoek
ben jij eigenlijk getrouwd?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man is pas klein... ook lengte maat 32 (naja eigenlijk 33)
Ow mijn tweede getal is hoger, dus dan is dat goed
Nee, dit gaat zelfs jou niet lukkenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Verslapen... nog 10 minuten om in Noordwijk te komenmaar even bellen dat ik het niet ga redden
alweer?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
een pi als je weg wilt gaan is nie handig
en weer een directielid dat voor ontslag gaat stemmenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Verslapen... nog 10 minuten om in Noordwijk te komenmaar even bellen dat ik het niet ga redden
Er is gelukkig niemand die kijkt hoe laat ik op mn werk kom en hoe veel ik werkquote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en weer een directielid dat voor ontslag gaat stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |