Brabant op zijn bestquote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van Oostveen baalt van 'zeepbel' NAC
NAC
Dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 13:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat heb ik anders niemand horen zeggen (of melden)
Gelukkig doe ik dat niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
een echte stalker. Dringt zichzelf op.
Heb je nog andere interesses dan Politiek?quote:
Audio. Stereo fan.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je nog andere interesses dan Politiek?
Analoog. Veel natuurlijkerquote:
Audio als ook in muziek?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Audio. Stereo fan.
Weg met die digitale troep.
Hoezo is analoog veel natuurlijker? Digitaal is ook natuurlijk, dat we het nu pas ontdekken is wat andersquote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Analoog. Veel natuurlijker
Platenspeler. Ouderwetse beeldbuis tv . Ik hoop dat die nooit kapot gaan
Omzettingen van analoog naar digitaal vv helpen niet aan natuurgetrouwheid. Korte signaalwegen helpen de natuurgetrouwheid. Geef mij maar een goede platenspeler en buizenverstekerquote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoezo is analoog veel natuurlijker? Digitaal is ook natuurlijk, dat we het nu pas ontdekken is wat anders
Audiofielen zijn daar op zijn minst verdeeld over. ik twijfel zelf of het Theorema van Shannon toereikend genoeg (bemonstering 44khz.) is . Een CD klinkt kil. Dat heeft denk ik te maken een te lage bemonsteringsfrequentie van het audio signaal...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef jpjedi het volgende:
Wat ik dan niet snap... Een platenspeler is een redelijk spartaanse manier van audio registreren. Kwaliteit is voor hedendaagse begrippen achterhaald maar toch wil je dan een 'goede' platenspeler en goede aparatuur om het weer te geven.
Ergens strookt dit natuurlijk niet.. Waarheidsgetrouw (tav origineel neem ik aan) is dan toch ten minste via cd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |