Analoog. Veel natuurlijkerquote:
Audio als ook in muziek?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Audio. Stereo fan.
Weg met die digitale troep.
Hoezo is analoog veel natuurlijker? Digitaal is ook natuurlijk, dat we het nu pas ontdekken is wat andersquote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Analoog. Veel natuurlijker
Platenspeler. Ouderwetse beeldbuis tv . Ik hoop dat die nooit kapot gaan
Omzettingen van analoog naar digitaal vv helpen niet aan natuurgetrouwheid. Korte signaalwegen helpen de natuurgetrouwheid. Geef mij maar een goede platenspeler en buizenverstekerquote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoezo is analoog veel natuurlijker? Digitaal is ook natuurlijk, dat we het nu pas ontdekken is wat anders
Audiofielen zijn daar op zijn minst verdeeld over. ik twijfel zelf of het Theorema van Shannon toereikend genoeg (bemonstering 44khz.) is . Een CD klinkt kil. Dat heeft denk ik te maken een te lage bemonsteringsfrequentie van het audio signaal...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef jpjedi het volgende:
Wat ik dan niet snap... Een platenspeler is een redelijk spartaanse manier van audio registreren. Kwaliteit is voor hedendaagse begrippen achterhaald maar toch wil je dan een 'goede' platenspeler en goede aparatuur om het weer te geven.
Ergens strookt dit natuurlijk niet.. Waarheidsgetrouw (tav origineel neem ik aan) is dan toch ten minste via cd?
Of een naald die lekker blijft hangen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef ursel het volgende:
Niks kan op tegen het heerlijk antieke kraken van een langspeelplaat
Geen BigNac menu gekocht?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik draag op mijn manier mijn steentje bij:
http://bsiderats.nl/2011/04/en-dan-nu-zuipen-voor-nac/
Kamioen worden we toch wel:
http://bsiderats.nl/2011/04/nac-kampioen-in-toeschouwers/
Wehequote:Op vrijdag 15 april 2011 07:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nog niet.. Schijnen ze vlees over de datum voor te gebruiken..
Briljante reclame.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Keltie het volgende:
http://www.froot.nl/categ(...)oit-nee-tegen-panda/
Die site is sowieso wel erg sterk qua foto's en dergelijkequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Briljante reclame.
Kwam op die site ook dit foto'tje tegen.
[ afbeelding ]
Aan zoveel tolerantie kan de gemiddelde mens een puntje zuigen
Indie rockquote:
Ah emoquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Indie rock
Luister dit maar eens:
The Soft Pack: 'Answer to Yourself'
Ik hou sowieso van quasi vals.
Bazenspelquote:
Onze teksten zijn met zo vaag, onbegrijpelijk en nietszeggendquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef Redbullchick het volgende:
Oh ik las het Blof topic. Godzijdank heb ik me vergist
Inderdaad, anders hadden we jou hier gehad...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef Redbullchick het volgende:
Oh ik las het Blof topic. Godzijdank heb ik me vergist
Clint Easthoed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah emo
[..]
BazenspelDie kerel met die hoed
Naam kwijt
Indie als emo beschrijvenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah emo
[..]
BazenspelDie kerel met die hoed
Naam kwijt
Ja 2 dagenquote:Op zondag 17 april 2011 00:28 schreef FJD het volgende:
Heb je een iPad Frankie?
Geloof ik weinig aan de wedstrijd gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |