Daar was inderdaad niet veel op te fappen..quote:Op woensdag 13 april 2011 12:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Vele malen beter dan ijsmeis.zip
moet je om 14.01 intunenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Beide is waar dus ik zie het probleem niet?
En Fer is een lekkerding! ik heb nog ergens een filmpje waar hij gaat strippen voor Frankie en mij
Held!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:01 schreef Viro het volgende:
[..]
moet je om 14.01 intunenDraai jou verzoekje als eerst, want het past niet tussen wat ik vandaag wil draaien. Namelijk allemaal gitaar muziek wat gewaardeerd word op onz radio dus Metallica, Motorhead, Aerosmith, Jimi Hendrix, Dragonforce, Guns 'n Roses, AC/DC enzo.
Link?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij gaat ook luisteren?
Kan ook op werk worden geluisterd want radio streamt vanaf poort 80
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:01 schreef Viro het volgende:
[..]
moet je om 14.01 intunenDraai jou verzoekje als eerst, want het past niet tussen wat ik vandaag wil draaien. Namelijk allemaal gitaar muziek wat gewaardeerd word op onz radio dus Metallica, Motorhead, Aerosmith, Jimi Hendrix, Dragonforce, Guns 'n Roses, AC/DC enzo.
quote:
quote:Content not allowed
The URL (web site) you requested contains a data-type that was blocked by the firewall policy.
If this is in error, please contact your system or network operator.
TUNIX/txhttp - TXHTTP_03_R04
ah fuck, je kan ook vanaf android of iphone luisteren. Tune In app downloaden en zoeken op ONZ Radioquote:
Hey.. er is geen DJ verbonden.!!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ah fuck, je kan ook vanaf android of iphone luisteren. Tune In app downloaden en zoeken op ONZ Radio
Dit is nog erger dan Happy Hardcorequote:
post ff in het onz radop topic, is makkelijk voor mij om je te helpen. Maar djkoelkast kan je beter helpen dan mij, hij beheert de stream server.quote:
Die goede oude tijden manquote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan Happy Hardcore
Tenminste ook eens op een fatsoenlijk tijdstip.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:06 schreef Viro het volgende:
Show is uit eindelijk met een uurtje verlengd vanwege verzoekjes die ik kreeg. Vond het weer heerlijk om te draaien
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Tenminste ook eens op een fatsoenlijk tijdstip.
Jammer dat hij het niet deed in de TuneIn app...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:06 schreef Viro het volgende:
Show is uit eindelijk met een uurtje verlengd vanwege verzoekjes die ik kreeg. Vond het weer heerlijk om te draaien
Brabant op zijn bestquote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van Oostveen baalt van 'zeepbel' NAC
NAC
Dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 13:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat heb ik anders niemand horen zeggen (of melden)
Gelukkig doe ik dat niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
een echte stalker. Dringt zichzelf op.
Heb je nog andere interesses dan Politiek?quote:
Audio. Stereo fan.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je nog andere interesses dan Politiek?
Analoog. Veel natuurlijkerquote:
Audio als ook in muziek?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Audio. Stereo fan.
Weg met die digitale troep.
Hoezo is analoog veel natuurlijker? Digitaal is ook natuurlijk, dat we het nu pas ontdekken is wat andersquote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Analoog. Veel natuurlijker
Platenspeler. Ouderwetse beeldbuis tv . Ik hoop dat die nooit kapot gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |