Dan nog vind ik 4500kcal veel.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Vergeet niet dat V1 meer massa heeft om in stand te houden, dus zijn onderhoud is sowieso hoger dan jouw onderhoud. Plus hij is een man dus meer spieren dus meer verbranding plus hij sport veel.
Ik heb vrijdag mijn gesprek voor Het Onderzoek zeg maar... En drie dagen beursstaan, met morgen een grote presentatie. Nee, de stress is er nog wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
XMmetje, hoe is het met alle stressverschijnselen, wordt dat al iets minder?Of nog niet?
Ik vond die wijntjes bij jou laatst wel gezellig, binnenkort (als je ooit een weekend vrij hebt!) in de herhaling? (om het even waar..)
Lief!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
en Mr.Mo heeft me op weten te beuren over m'n niet zo goeie voldoende én is nu mijn verjaardagsontbijt aan 't halen![]()
Recept!!! (pleasequote:
Ooh das balen! Kun je het herkansen? T voelt altijd heel rot zoiets...quote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef _Calimero_ het volgende:
ik kreeg gisteren mijn eerste onvoldoende van deze studie terug (had de opdracht ook wel afgeraffeld... maar baalde toch)
Ja, dat.quote:
1 hele broccoli in stukken snijden inclusief stam en in wat groentebouillon koken (2 blokjes, anderhalve liter water ofzo)quote:Op woensdag 6 april 2011 18:35 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Recept!!! (please) Ik heb t een keer gegeten en vond het heerlijk, maar
de mijne mislukt altijd
Zeg popje, hou je nu op met die onzin? 2x Chinees deze week, bananasplit. Enough is enough!quote:
Ja!! Ik vind die volle kwark echt lekkerder dan slagroom!quote:
blame Mark, die wilde uit eten.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg popje, hou je nu op met die onzin? 2x Chinees deze week, bananasplit. Enough is enough!
*streng*
Shit, de kwark vergeten.
Toen ik klein was had je heel vaak kinderseries/films die half tekening waren en half echt. Dat vond ik verschrikkelijk. Zo'n teleurstelling als je op woensdagmiddag ging klaarzitten voor een film (meestal Zweeds van makelij) en je hoopte op iets pipi langkousachtigs en je kreeg zo'n halfproduct.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |