Uh nou ja het is geen origineel recept inderdaad, maar in de mixer heeft olijven, knoflook, kappertjes, basilicum (niet versequote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef Perruche het volgende:
Puff, pesto met olijven? Bedoel je tapenade?
mooi lijstje! Ik doe alleen nooit olijven door de pesto?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier ook een eindstand van de dag:
O: dubbele boterham pindakaas, koffie met melk
L: dubbele kaas, dubbele ham, sinaasappel
T: appel
T: 2 plakjes roggebrood
D: salade van fusilli, witlof, paprika, radijs, bleekselderij en gegrillde kip, met honingmosterddressing (wilde eigenlijk pesto maken, maar ik heb geen olijven meer)
T: mininepmagnum, met stukjes amandeldie had ik wel verdiend!
Morgen om 8 uur beginnen. Vroeg!
ook dit vind ik een netjes lijstje. Alleen het leeuwendeel aan groente ontbreekt!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Perruche het volgende:
Ook een lijstje, zo even door de kcal checker:
O: 3x speltbrood (1x jam, 2x kaas)
T: gekookt ei
L: 4 rosti, mais, 2 kleine stukjes vlees
T: appel, koffie verkeerd, 3 nougat
B: 2x 20 minuten fietsen
D: omelet (2 ei), sla (gemixte sla, 1 grote tomaat, kwart komkommer)
S: BodyPump
T: 250 ml volle yoghurt met halve grote appel, kaneel en beetje honing
edit: 1800 kcal.
volgens mij is zwarte pesto - o wacht dat was zwarte tapenade.. eh... je hebt iig wel rode pestoquote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mooi lijstje! Ik doe alleen nooit olijven door de pesto?
[..]
ook dit vind ik een netjes lijstje. Alleen het leeuwendeel aan groente ontbreekt!
merci! i know, te weinig groenten, maar gisteren had ik veel dus het is niet zo heel ergquote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mooi lijstje! Ik doe alleen nooit olijven door de pesto?
[..]
ook dit vind ik een netjes lijstje. Alleen het leeuwendeel aan groente ontbreekt!
Voor uit blik echt lekkerquote:Baktat Gevulde paprika Gevulde groene paprika's met rijst en specerijen.
Soort dolma's maar dan paprika ipv wijnbladeren? Klinkt goedquote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Voor uit blik echt lekker!! Niet dat ik het ooit eerder heb gegeten
!!
En 100 kcals per 100 gram.. ga de rest ook maar opeten denk ik (blikje is 350 gram)
Dolmas heb ik ook nooit gegeten, ja wel een hapje maar niet veel meer.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Soort dolma's maar dan paprika ipv wijnbladeren? Klinkt goed
Nee gewoon bij de Albert Heyn, stond wel in het Turkse schap!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Blurred86 het volgende:
Dolmas, jummiewaar heb je die gevulde paprika's gekocht dan Prob? in een Turkse supermarkt ofzo? klinkt lekker in ieder geval!
mooi bordjequote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee gewoon bij de Albert Heyn, stond wel in het Turkse schap!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |