Rustig maar.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Eventjes voor de duidelijkheid, ik kom hier omdat het juist een probleem voor mij is en ik wil mij hierin actief op verbeteren. Dan hoef ik van jouw niet te horen dat ik "eigenwijs" ben.
Mijn ideequote:
quote:* uniekhoorn is veelvraat
Je weet best zelf dat je er niet "niets voor doet" t'is niet dat je veel eet en toch afvalt en je geeft zelf aan dat je meer eet als je naar school/werk gaat. Daar zit je sleutel tot de oplossing.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Eventjes voor de duidelijkheid, ik kom hier omdat het juist een probleem voor mij is en ik wil mij hierin actief op verbeteren. Dan hoef ik van jouw niet te horen dat ik "eigenwijs" ben.
Veranderen van gewicht als dat niet "vanzelf" gaat komt altijd op hetzelfde neer: aanpassen aan een nieuwe leefstijl. Jij zal moeten leren meer te eten. Net als minder eten vergt dat discipline. En het went. En daarnaast kan sporten heel nuttig zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Wisten we allangquote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef conleche het volgende:
Oh, Mindhunters is op TV, daar heb ik aan meegewerkt!
Ben nog druk in de onderhandelingsfase en word af en toe overmand door twijfels. Overweeg nu een volledig nieuw bedrijf op te zetten zonder de 'last' van het verleden. Moet ''alleen'' nog ''even'' een betrouwbare en creatieve programmeur vinden die voor niets wil werken (quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Hee Tink, hoe is het? Komt het eigen bedrijf al van de grond?.
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 6 april 2011 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben nog druk in de onderhandelingsfase en word af en toe overmand door twijfels. Overweeg nu een volledig nieuw bedrijf op te zetten zonder de 'last' van het verleden. Moet ''alleen'' nog ''even'' een betrouwbare en creatieve programmeur vinden die voor niets wil werken () en op zoek naar de diverse onderdelen voor het product. Ben er ondertussen wel zeker van dat mijn idee goed is. Ben op diverse europese beursen geweest en het nog nergens tegengekomen, terwijl de markt er wel om vraagt.
Ik weeg nou 61 en wil graag naar 57/58. Gemiddeld sport ik zo'n 4 a 5 uur in de week.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef sigme het volgende:
Welkom Norich!
Post vooral lijstjes
Hoeveel weeg je, hoeveel wil je wegen, hoeveel sport je nu en je broccoli?
Antwoorden lees ik morgen wel eens, nu bedtijd. 'truste Slankies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |