Jeetje, we zijn het eens. Wanneer gaan we zombiefilms kijken?quote:
Ja dat is een goede vraagquote:Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jeetje, we zijn het eens. Wanneer gaan we zombiefilms kijken?
Niet! Het is een groot vraagstuk hoorquote:
Ik heb hem gesteld. Dus.quote:
Ja u zit op Malta rememberquote:
Slechts een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet! Het is een groot vraagstuk hoor
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet! Het is een groot vraagstuk hoor
Ja maar ik wil jullie meningquote:
Ja, bij zon, zee en cocktails, remember?quote:
Like I don't know that!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, bij zon, zee en cocktails, remember?![]()
Ze zei U tegen me![]()
Ja maar met pony of niet?quote:
In dat geval, geen pony. Tenzij je een bobline neemt.quote:
quote:
Zie fobo, met blond haar, ongeveer in het midden van de rijquote:
quote:
Wromnie?quote:
Ik vind pony juist leuker staan bij lang haarquote:Op woensdag 6 april 2011 00:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval, geen pony. Tenzij je een bobline neemt.
Ja welke van de 10000quote:Op woensdag 6 april 2011 00:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie fobo, met blond haar, ongeveer in het midden van de rij
geldquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
denk dat een langere pony leuker staatquote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef missbehavin het volgende:
Maar dan met de kleur zoals nu, donker
Kan, maar zo heb je een ideequote:Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
denk dat een langere pony leuker staat
Sorry, krijg even niet echt een beeld erbijquote:Op woensdag 6 april 2011 01:03 schreef missbehavin het volgende:
Je moet de pony ook wat voller denken
Kwestie van smaak denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 01:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind pony juist leuker staan bij lang haar
Gebruik je fantasiequote:Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, krijg even niet echt een beeld erbij
Sowieso moeilijk van plaatje.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kon ik vergeten dat ik je eigenlijk verschrikkelijk lekker vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Sowieso hequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kon ik vergeten dat ik je eigenlijk verschrikkelijk lekker vind
Oh dat vind ik eigenlijk wel een van mijn beterequote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
Die foto vind ik niet eens zo heel leuk, staan wel leukere tussen
5e rij, 3e foto vind ik leuker.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eigenlijk wel een van mijn betere
Daar zit mijn halve gezicht verstopt achter een zonnebrilquote:
Echt nietquote:Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zit mijn halve gezicht verstopt achter een zonnebril
Ecuus voor mijn openheidquote:
quote:
welquote:
quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 6 april 2011 06:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van gister, begin van de avond, was 1000x beter.
De Dom ziet er raar uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 06:46 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Godt wint in het buitenland, ik in het binnenland
huh? is het al weer dag?wat doe ik op kantoor? *gaaaaaaaap*quote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
Altijd weer dat gezeik over die arme oudjes, die arme oudjes met een afbetaald huis van 3,5 ton euro waar ze ooit een halve ton guldens voor hebben betaald. Laat ze zelf maar lappen voor extra zorg, ze hebben zat
De oudjes hebben echt niks te klagen. Als je gewerkt hebt, krijg je een riant pensioen. En dat soeperen ze allemaal op, die fucking babyboomers.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
Altijd weer dat gezeik over die arme oudjes, die arme oudjes met een afbetaald huis van 3,5 ton euro waar ze ooit een halve ton guldens voor hebben betaald. Laat ze zelf maar lappen voor extra zorg, ze hebben zat
In tig berichten op de FP zie je voorbij komen dat er geld naar x gaat, wat zonde is (x is meestal allochtonen of asielzoekers gerelateerd), dat kan dan beter naar de ouderen die dit land hebben opgebouwd. Of die hele 50+ partij die niet wil dat er aan hun geld gekomen wordt, die willen dat de AOW zelfs omhoog gaat.quote:
Ik las je reactie op FP, idd.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tig berichten op de FP zie je voorbij komen dat er geld naar x gaat, wat zonde is (x is meestal allochtonen of asielzoekers gerelateerd), dat kan dan beter naar de ouderen die dit land hebben opgebouwd. Of die hele 50+ partij die niet wil dat er aan hun geld gekomen wordt, die willen dat de AOW zelfs omhoog gaat.
Dat terwijl die lui op een enorme berg geld zitten.
Wel jammer dat ze geen arm-impressie heeft achtergelaten.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Niet grappig, wel leuk gevonden.
Als je ergens in '40 of '50 bent geboren en je hebt nu geen berg geld, heb je iets bijhoorlijk fout gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las je reactie op FP, idd.
Ik vraag me af of het echt zo is. Overigens.
lekker generaliserend ook weer.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tig berichten op de FP zie je voorbij komen dat er geld naar x gaat, wat zonde is (x is meestal allochtonen of asielzoekers gerelateerd), dat kan dan beter naar de ouderen die dit land hebben opgebouwd. Of die hele 50+ partij die niet wil dat er aan hun geld gekomen wordt, die willen dat de AOW zelfs omhoog gaat.
Dat terwijl die lui op een enorme berg geld zitten.
Kom op, Babs. Dit slaat nergens op. Gezondheidszorg in Nederland is voor niemand te betalen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je ergens in '40 of '50 bent geboren en je hebt nu geen berg geld, heb je iets bijhoorlijk fout gedaan.
Dat weet ik wel, maar er hoeft echt geen extra geld geinvesteerd te worden voor de ouderen in de maatschappij. Die extra (extra, bovenop het normale) investering, kan best uit hun eigen zak komen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op, Babs. Dit slaat nergens op. Gezondheidszorg in Nederland is voor niemand te betalen.
Echt weer van het niveau 'They took urrr jubssss X('.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je ergens in '40 of '50 bent geboren en je hebt nu geen berg geld, heb je iets bijhoorlijk fout gedaan.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar er hoeft echt geen extra geld geinvesteerd te worden voor de ouderen in de maatschappij. Die extra (extra, bovenop het normale) investering, kan best uit hun eigen zak komen.
Van hun enorme pensioenen, ruime aow, flinke overwaarde van hun huizen en hun spaargeld. Nogmaals ze moeten niet alles betalen, er wordt nu al een flinke bubs overheidsgeld ingepompt, maar verbetering van hoe het nu gaat, als ze dat willen, mogen ze zelf lappen. Je kunt moeilijk van de 20~50 jarigen verwachten dat ze, terwijl het al slecht gaat, ze meer gaan betalen om de rijke ouderen te ondersteunen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.Gezondheidszorg is echt belachelijk duur, daarbij meegenomen dat oudere mensen vaak voor ernstigere kwalen in het ziekenhuis liggen dan jongere mensen.
Waar moeten ze het in godsnaam van betalen?
Niet alle ouderen zijn rijk. Lang niet alle. Kom eens van die bubbel af. Volgens mij schijn jij te denken dat alle AOW' ers vroeger piloten, chirurgen en bankiers zijn geweest of zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van hun enorme pensioenen, ruime aow, flinke overwaarde van hun huizen en hun spaargeld. Nogmaals ze moeten niet alles betalen, er wordt nu al een flinke bubs overheidsgeld ingepompt, maar verbetering van hoe het nu gaat, als ze dat willen, mogen ze zelf lappen. Je kunt moeilijk van de 20~50 jarigen verwachten dat ze, terwijl het al slecht gaat, ze meer gaan betalen om de rijke ouderen te ondersteunen.
Gelukkig kom jij altijd met valide inhoudelijke argumenten in discussies.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Echt weer van het niveau 'They took urrr jubssss X('.
Het is voor iedereen te betalen, aangezien je maar een minimale eigen bijdrage hebt. Het zou wat mij betreft veel strenger mogen. Nu betaal ik (veel te veel) mee aan die achterlijke turken die 3 keer per week bij de huisarts zitten met een snotje in de neus.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op, Babs. Dit slaat nergens op. Gezondheidszorg in Nederland is voor niemand te betalen.
Als je nu 67 bent en je hebt rond je 25~30ste een koophuis gekocht, heb je een afgelost huis van 200k+ en een maandsalaris (pensioen) van 3000 of meer per maand. En dat is uiteraard over het algemeen, maar de grootste groep valt hier wel onder.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle ouderen zijn rijk. Lang niet alle. Kom eens van die bubbel af. Volgens mij schijn jij te denken dat alle AOW' ers vroeger piloten, chirurgen en bankiers zijn geweest of zo.
En zo enorm zijn die pensioenen volgens mij niet... Mijn opa en oma hebben echt het geld niet om in een gigantisch huis te wonen met een porsche voor de deur.
En dan zou ik mijn eigen ziekenhuisverblijf niet meer kunnen betalenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is voor iedereen te betalen, aangezien je maar een minimale eigen bijdrage hebt. Het zou wat mij betreft veel strenger mogen. Nu betaal ik (veel te veel) mee aan die achterlijke turken die 3 keer per week bij de huisarts zitten met een snotje in de neus.
Hij zegt strenger, dus niet dat je 50% van je ziekenkosten zelf moet betalen, maar dat je, voor je geld krijgt, eerst maar eens goed moet aan tonen dat je echt ziek bent.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zou ik mijn eigen ziekenhuisverblijf niet meer kunnen betalen
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zou ik mijn eigen ziekenhuisverblijf niet meer kunnen betalen
Ik bedoel dat het niet te betalen is als het uit eigen zak moet komen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is voor iedereen te betalen, aangezien je maar een minimale eigen bijdrage hebt. Het zou wat mij betreft veel strenger mogen. Nu betaal ik (veel te veel) mee aan die achterlijke turken die 3 keer per week bij de huisarts zitten met een snotje in de neus.
Als ik er tijd voor heb en het het waard vind. (lees: heb wel iets beters te doen dan discussieren met iemand die zwart-wit ziet)quote:Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij altijd met valide inhoudelijke argumenten in discussies.
Als ik bij mijn huisarts kom, zitten er slechts turken en oudjes. Laat die gewoon meer betalen, omdat ze meer (onnodig) gebruik maken van de zorg. Het is van den zotte dat ik daardoor elk jaar meer betaal, terwijl de senioren op een goudmijn van subsidies en pensioen zitten.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
En er mag inderdaad best wat gedaan worden aan mensen die om de haverklap bij de arts zitten, maar dat heeft weinig te maken met ouderen die de zorg echt nodig hebben, toch?
Ik vraag me af of dat echt zo is, maar stel dat je gelijk hebt (en alles van een leien dakje gaat), dan zou het niet verkeerd zijn een grotere eigen bijdrage van die mensen te verwachten, maar ik vind niet dat je kan verwachten dat ze de extra zorg helemaal uit eigen zak betalen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je nu 67 bent en je hebt rond je 25~30ste een koophuis gekocht, heb je een afgelost huis van 200k+ en een maandsalaris (pensioen) van 3000 of meer per maand. En dat is uiteraard over het algemeen, maar de grootste groep valt hier wel onder.
Babyboomers mogen gewoon niet zeuren. Ze hebben ons land rijk gemaakt ja, maar ze hebben ook allerlei bubbels veroorzaakt. Ze zijn gemiddeld de rijkste groepering in Nederland, maar willen alleen maar meer, of iig evenveel betalen als de rest. Terwijl de rest het gewoon minder heeft. Dankzij die bubbels die de babyboomers hebben gemaakt.
Ik heb je nog nooit iets inhoudelijks zien typen. Alleen de kansloze aids-oneliners, om aan te tonen hoe superieur je wel niet denkt te zijn. Tief dan gewoon op uit de discussie, als je niet mee wil doen. Inferieur knulletje.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor heb en het het waard vind. (lees: heb wel iets beters te doen dan discussieren met iemand die zwart-wit ziet)
Ik zie het niet zwart-wit, ik klets over de grootste groep. Ik kan wel gaan praten over allerlei verschillende uitzonderingssituaties maar dat heeft nauwelijks zin. Want dan heb je helemaal geen discussie meer, dan heb je gepolder tot je er bij neer valt. Als ik het gewoon lekker bij de 80% hou die als 1 groep te bestempelen is vanwege x eigenschappen, hoef ik ook niet de hele tijd 16.000 uitzonderingen te benoemen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor heb en het het waard vind. (lees: heb wel iets beters te doen dan discussieren met iemand die zwart-wit ziet)
O je had het alleen over Turken met snotjes en niet over mensen die het echt nodig hebben. My bad.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Typisch Nederlands ook weer. Allemaal zeiken dat het zo duur is, maar als het de eigen portemonnee treft, is geen subsidie hoog genoeg.
Meer premie lijkt me prima, maar om nu alle extra zorg helemaal uit eigen zak te betalen lijkt me zot.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik bij mijn huisarts kom, zitten er slechts turken en oudjes. Laat die gewoon meer betalen, omdat ze meer (onnodig) gebruik maken van de zorg. Het is van den zotte dat ik daardoor elk jaar meer betaal, terwijl de senioren op een goudmijn van subsidies en pensioen zitten.
Ze krijgen gewoon wat iedereen krijgt, maar als ze zelf meer dan de noodzakelijke zorg nodig denken te hebben, lappen ze er ook maar voor. DAT kunnen ze best. Daarvoor hoeft de rest van Nederland niet te bloeden.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat echt zo is, maar stel dat je gelijk hebt (en alles van een leien dakje gaat), dan zou het niet verkeerd zijn een grotere eigen bijdrage van die mensen te verwachten, maar ik vind niet dat je kan verwachten dat ze de extra zorg helemaal uit eigen zak betalen.
Dat lijkt me niet de essentie van gezondheidszorg. Volgens mij is het aantonen of je ziek bent de taak van de dokter. En volgens mij valt het ook wel mee met mensen die de deur bij de huisarts plat lopen, dat vind ik geen reden om de drempel hoger te maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zegt strenger, dus niet dat je 50% van je ziekenkosten zelf moet betalen, maar dat je, voor je geld krijgt, eerst maar eens goed moet aan tonen dat je echt ziek bent.
Maar waar leg je de grens van het noodzakelijke dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze krijgen gewoon wat iedereen krijgt, maar als ze zelf meer dan de noodzakelijke zorg nodig denken te hebben, lappen ze er ook maar voor. DAT kunnen ze best. Daarvoor hoeft de rest van Nederland niet te bloeden.
Dat denken alle mensen van zichzelf. Dat bewees je net zelf al.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:58 schreef CherryLips het volgende:
mensen die het echt nodig hebben. My bad.
Nou, als jij dat denkt dan zal het wel zo zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
En volgens mij valt het ook wel mee met mensen die de deur bij de huisarts plat lopen,
Hoe bewees ik dat dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat denken alle mensen van zichzelf. Dat bewees je net zelf al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |