quote:
Zoveel zijn het er niet hoor.quote:
Echt? Naast dat (enorm sexy) stuk kleding, wat nog meer dan?quote:
Schoenen, vooral schoenenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt? Naast dat (enorm sexy) stuk kleding, wat nog meer dan?
The list is growingquote:Op woensdag 6 april 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schoenen, vooral schoenen![]()
Je en enorm sexy toch! Ondanks lange mouwen enzo
De jurk staat trouwens wel met stip bovenaanquote:
Niet VS schoenen?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De jurk staat trouwens wel met stip bovenaan
Die staan er net onder. Maar goed, die zijn ook niet meer te krijgen geloof ikquote:
De meeste mensen kunnen sexy zijn zonder bijpassende kleding. Kan jij dat?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schoenen, vooral schoenen![]()
Je en enorm sexy toch! Ondanks lange mouwen enzo
Alles valt te krijgenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die staan er net onder. Maar goed, die zijn ook niet meer te krijgen geloof ik
Dat vind ik een beetje raar om van mezelf te zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen sexy zijn zonder bijpassende kleding. Kan jij dat?
Uhuh, maar voor de volledigheidquote:
De naam is wel iets langer als we zo gaan beginnenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar voor de volledigheid
Hoe weet je dat eigenlijk?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De naam is wel iets langer als we zo gaan beginnen
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat ik er vanmiddag naar gezocht heb
Ik bedoel het niet om veroordelend over te komen of zo, mijn excuus als het zo over kwam. Ik bedoel alleen te zeggen; je hebt ze niet nodig om je goed te voelen en er goed uit te zien. That´s allquote:Op woensdag 6 april 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje raar om van mezelf te zeggen
Oh no offense taken hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet om veroordelend over te komen of zo, mijn excuus als het zo over kwam. Ik bedoel alleen te zeggen; je hebt ze niet nodig om je goed te voelen en er goed uit te zien. That´s all
En dat geldt niet alleen voor MissB btw, zo zou iedereen er tegenaan moeten kijken....quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet om veroordelend over te komen of zo, mijn excuus als het zo over kwam. Ik bedoel alleen te zeggen; je hebt ze niet nodig om je goed te voelen en er goed uit te zien. That´s all
Tell me about itquote:Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
Maar toch kunnen kleding en schoenen wel helpen hoor barb
Uhuhquote:Op woensdag 6 april 2011 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Maar het is gereedschap, geen oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |