Ik ben echt niet dik, ben 1.94 en 93 en heb een redelijk laag vetpercentage eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 april 2011 01:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou niet aan laura ...;)
uuuh jaquote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
want hij gaat hetzelfde liggen als joanna?
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
De handkar zit er wel op volgens mij
Klopt, jij bent gewoon de mannelijke versie van Laura.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben echt niet dik, ben 1.94 en 93 en heb een redelijk laag vetpercentage eerlijk gezegdEn ik val nu eenmaal op vrouwen waar je niet de ribben door hun kleding ziet komen!
als je Sharon iets in vertrouwen verteld ( je weet wel ongeveer hoe Jo zoiets aangeeft) dan blijft het in vertrouwen bij Sharon!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm,misschien heb je gelijk. En ik zei net al, ik snap best dat ze Jo wil steunen, maar ik heb haar echt geen woord met Gerard hierover horen wisselen (en ze heeft wel de gelegenheid gehad) en hij was ook niet echt happy met de situatie. Misschien komt het nog.
Nietus, vieze Joanna met je leugens!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt, jij bent gewoon de mannelijke versie van Laura.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, oke... maarre.. uhm.. laat ook maar.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Omdat Alex nu zegt: Je hebt geen broekje aan! geen geintje
Je hebt trouwens gewoon 3 weken zitten wachten tot je zo'n kudtgrap zou kunnen maken he ?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
hahahquote:Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben echt niet dik, ben 1.94 en 93 en heb een redelijk laag vetpercentage eerlijk gezegdEn ik val nu eenmaal op vrouwen waar je niet de ribben door hun kleding ziet komen!
bedoeld hij geen slipje?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex tegen Laura; je hebt geen rokje aan
Duidelijk handkarren, hje hoort ook de ingespannen adem van lauraquote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex tegen Laura; je hebt geen rokje aan
Qua bouw, schat, qua bouw. Verder helemaaaaaaaaaaaal niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nietus, vieze Joanna met je leugens!neem het terug!
Eens in een gesprek tussen haar en geer zal het nog wel boven water komenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
als je Sharon iets in vertrouwen verteld ( je weet wel ongeveer hoe Jo zoiets aangeeft) dan blijft het in vertrouwen bij Sharon!
op zich weer een gehaaide tactiek van Jo! steeds meer van haar prive los gaan geven ( wat ze overigens allang van plan was) en zo de andere bewoners beinvloeden ... met name de ooh wat errug en zielig medelopers... ik zie trouwens al vanaf vanmiddag dat Sharon alweer vraagtekend bij Jo krijgtde=ie is niet gek voor de 20 jaren en Gerard al helemaal niet
En dan komt ie er nu pas achter dat ze geen broekje aan heeft? Kweenie hoor...quote:Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Duidelijk handkarren, hje hoort ook de ingespannen adem van laura
dus ik ben lang en mager en smalquote:Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Qua bouw, schat, qua bouw. Verder helemaaaaaaaaaaaal niet.
Het blijft genialex hequote:Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan komt ie er nu pas achter dat ze geen broekje aan heeft? Kweenie hoor...
denk niet dat het de mening van sharon beinvloed ..de relatie breuk van joanna, ze doet gewoon dat wat *hoort* luisteren begrip tonen en zorgen voor zolang dat nodig isquote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
als je Sharon iets in vertrouwen verteld ( je weet wel ongeveer hoe Jo zoiets aangeeft) dan blijft het in vertrouwen bij Sharon!
op zich weer een gehaaide tactiek van Jo! steeds meer van haar prive los gaan geven ( wat ze overigens allang van plan was) en zo de andere bewoners beinvloeden ... met name de ooh wat errug en zielig medelopers... ik zie trouwens al vanaf vanmiddag dat Sharon alweer vraagtekend bij Jo krijgtde=ie is niet gek voor de 20 jaren en Gerard al helemaal niet
met je cokekopquote:Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef BobHarris het volgende:
flip blijf r gewoon lekker naastliggen joh!
flip kreeg het koud boven de dekensquote:Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef BobHarris het volgende:
Die is net vertrokken toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef BobHarris het volgende:
en dat istie nu nog geestelijk aan het verwerken denk ik want enige beweging is er niet te bespeuren...quote:Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan komt ie er nu pas achter dat ze geen broekje aan heeft? Kweenie hoor...
Ja vind ik wel. En je had een klein bekkie.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus ik ben lang en mager en smaldie hoor ik voor het eerst dit decennia
Heeft 'ie snel gedaan dan...quote:Op woensdag 6 april 2011 01:31 schreef BobHarris het volgende:
hee flip is terug... heeft m even door t vuistje laten gieren
Wie?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef Aimy het volgende:
Ik vind ze zoooo schattig... kan dr niets aan doen!
+1quote:Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef Aimy het volgende:
Ik vind ze zoooo schattig... kan dr niets aan doen!
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en flip is weer terug
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |