JALOERS? Jij blijft toch ten alle tijden mijn enorme vetpuist precies in het midden van mijn rug!quote:
hahah hijs verliefd ,dan hoort dat er toch bij ?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag maar aan Laura.. Hij ligt verdomme de hele week op dat mens. Daar word je toch knetter van
en heb er ook geen zin meer in..het gaat om secret story, niet om joanna.. pff laat haar gewoon naar huis gaan, je wil toch alles gaan regelen dan ? ik snap haar echt niet hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:03 schreef cindy11 het volgende:
Ik ga ook maar liggen,en in stijl meeleven met de bewoners....
Alleen de herhaling van jankende Joan trap ik niet in...
Sinds wanneer ben jij vies van wat viezigheid?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat klonk dan weer een beetje viezig
Degene die hem uit mag knijpen staat wel een trapje hogerquote:Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS? Jij blijft toch ten alle tijden mijn enorme vetpuist precies in het midden van mijn rug!
Uh okquote:Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS? Jij blijft toch ten alle tijden mijn enorme vetpuist precies in het midden van mijn rug!
Is dat zo jah? Nou ik kan nog zo verliefd zijn, maar als een kerel zo bij me deed als Alexquote:Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahah hijs verliefd ,dan hoort dat er toch bij ?
hoeft ze niet want ze snapte Gerard ... het verschil zit hem dus in deze dat Jo aan meerderen al door heeft gekaart hoe haar thuis situatie echt was ... Sharon wist dit ook dus vandaar dat Sharon zo pusht bij Jo dat ze voor derzelf moet kiezen..Sharon weet ook dat Gerard dit dus weer niet weet ..... in mijn ogen doet Sharon het goed en eerlijk ...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Day het volgende:
Weet je over wie ik me verwonder? Sharon!
Helemaal leuk dat ze Jo wil steunen, zal wel een girlpowerding zijn, maar ze heeft geen enkele keer aan gerard gevraagd waarom hij zo gehandeld heeft.
En dat terwijl hij vierkant achter haar stond toen zij haar clash had met Jo.
Denk dattie van Stef meer liefde terugkrijgt.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahah hijs verliefd ,dan hoort dat er toch bij ?
Ik denk toch dat jullie Laura een beetje te bruut beoordelen. Het is een jonge vrouw in de bloei van haar leven verscheurd door haar gevoelens van liefde voor enerzijds een ongelooflijke nerd met de timing van een jack in a box en anderzijds, vet geld! Moeilijk hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:03 schreef Day het volgende:
Lau is, om geen stemmen te verliezen, toch maar bij Alex in bed gekropen (en lees hem intussen de les over zijn nominatie op Jo), maar ondertussen denkt ze: godver, ik wil naar meidenkamer.
wees blij dat er geen geluid bij caps zitquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wees blij dat er geen geluid bij caps zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |