quote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
an uwen aap sleuren, afrukken, afkarnen, aftrekken, choppen (tjoppen), de aap op zijn bakkes geven, DIY, Doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, geilpompen, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, heren enkelspel, het kwaad der knapen, je beste vriend verwennen, lekker jurren, losse flodders schieten, schwoengen(Limburgs) masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), stoksnokken, trekken, voorhuid-joggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord NL), paalhangen, paalwalsen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken, stengel zwengelen, tirren, met de handkar over de zolder, seks uit t vuistje, vuistvogelen, de president een hand geven, de yoghurtfles leegschudden, vuistjes dochter, je ponnie melken
de andere spelers ( de dames - sharon + flip) grijpen elke gelegenheid aan om Gerard in een kwaad dachtlicht te zetten. Hij is een sterke + populaire speler, dus hoe meer ze hem kunnen bashen, hoe beter.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
Jij hebt duidelijk geen tijd om echt de streams langdurig te volgen. Die Jo is zó verschrikkelijk vals en manipulatief en ik denk dat Geer dat goed door heeft en heel af en toe net zijn mond niet kan houden.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
Wat is hij toch behulpzaam voor Joquote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
an uwen aap sleuren, afrukken, afkarnen, aftrekken, choppen (tjoppen), de aap op zijn bakkes geven, DIY, Doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, geilpompen, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, heren enkelspel, het kwaad der knapen, je beste vriend verwennen, lekker jurren, losse flodders schieten, schwoengen(Limburgs) masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), stoksnokken, trekken, voorhuid-joggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord NL), paalhangen, paalwalsen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken, stengel zwengelen, tirren, met de handkar over de zolder, seks uit t vuistje, vuistvogelen, de president een hand geven, de yoghurtfles leegschudden, vuistjes dochter, je ponnie melken
Moet Mo dat allemaal uit haar hoofd lerenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, Jurien kan dat niet doen, hij staat onder contract bij NEP5......quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou wel wat zijn als ze Fenneke iets vragen in de studio dat ze dan gaat zeggen: hebben jullie ook filmpjes van die stemafspraken en wat zijn de sancties geweest??
Trouwens, Jurrien kan het ook gaan doen!
Hoogbegaafd he!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet Mo dat allemaal uit haar hoofd leren
Ik kan er zo'n 30 synoniemen voor tieten opnoemen, vraag maar aan Dayquote:
ze stond vandaag achter jo hoorde ik haar een paar keer zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Day het volgende:
Weet je over wie ik me verwonder? Sharon!
Helemaal leuk dat ze Jo wil steunen, zal wel een girlpowerding zijn, maar ze heeft geen enkele keer aan gerard gevraagd waarom hij zo gehandeld heeft.
En dat terwijl hij vierkant achter haar stond toen zij haar clash had met Jo.
'quote:Op woensdag 6 april 2011 00:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat![]()
Monique is de grootste gluip daar
ik vraag me af ..of fenneke ook geen dingen ingefluisterd krijgt die ze wel of niet mag zeggen (bedoel ik niet verkeerd)quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee, Jurien kan dat niet doen, hij staat onder contract bij NEP5......
Zal ik er nog één inschenken?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
'
Wat was Mo fakking fel ..... Het leek wel of ze hem de monf wou smoren .... Het was net zo iets als die uithaal naar MAIK.... .. Alle meuden tegeb Geer en we zullen hem wel katen zien hoe het is ,,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |