quote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik vind je wel leiv hoor, ook al heb je maar 3 vriendinnen!
quote:
ik had de foto van jurrie gezien gister jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihihi,
gisteren postte Jurien dat ie morgen een tshirt in de live gaat dragen met een tekst erop, of er iemand ideetjes had voor die tekst.
Dit is het geworden, zag het op twitter (al effe geleden gepost)
[ afbeelding ]
wat dacht je van fok!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihihi,
gisteren postte Jurien dat ie morgen een tshirt in de live gaat dragen met een tekst erop, of er iemand ideetjes had voor die tekst.
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet die stekker op de rug he?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihihi,
[ afbeelding ]
hij wil elke week een ander shirtje begreep ik dus misschien een optie voor volgende week?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef pietpaniek het volgende:
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik is natuurlijk ook een idee
ja, of fakking 20000% zekerquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij wil elke week een ander shirtje begreep ik dus misschien een optie voor volgende week?
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, of fakking 20000% zeker
en de stekker moet eigenlijk op de rug, mja, dan zie je 'm niet
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
geen idee, door raukuh dennes, je kan het
dat ze er gvd een keer een kar drank ingooien, en flink wat muziek. zit nu al een hele week naar duf pratende, jankende, liggende mensen te kijkenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat ze er gvd een keer een kar drank ingooien, en flink wat muziek. zit nu al een hele week naar duf pratende, jankende, liggende mensen te kijken
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat ze er gvd een keer een kar drank ingooien, en flink wat muziek. zit nu al een hele week naar duf pratende, jankende, liggende mensen te kijken
heb je het nou over mij, je wordt bedankt! Rulluh!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou hup... relluh danquote:Op woensdag 6 april 2011 22:02 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
heb je het nou over mij, je wordt bedankt! Rulluh!!!
je hebt haar weggejaagdquote:
ik werk nu thuis hè, daar ben ik om vijf uur ook nooit afgewerktquote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
kantoor uren zijn tot 5 uur ceetje
moest nog even wat afmaken, nu klaarquote:
Chique, een thuisafwerkplek!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik werk nu thuis hè, daar ben ik om vijf uur ook nooit afgewerkt![]()
Fijn, is ie nu douchen?quote:[..]
moest nog even wat afmaken, nu klaar
Niet van die rare dingen zeggen Ceetje. Die vrouwen aan de keileweg worden afgewerktquote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
aha je eigen dag indelen. lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
ik zal geen rare dingen meer zeggen, moest nog wat administratie bijwerken. Enneeeeh, hij staat niet onder de douche, ligt al sinds 19.30 uur te slapen (mag vannacht weer gaan werken)quote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen zeggen Ceetje. Die vrouwen aan de keileweg worden afgewerkt![]()
jij raakt uitgewerkttoch
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal geen rare dingen meer zeggen, moest nog wat administratie bijwerken. Enneeeeh, hij staat niet onder de douche, ligt al sinds 19.30 uur te slapen (mag vannacht weer gaan werken)
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
hallooo
![]()
![]()
Is Alex al naar huis? Jo 24 uur aangevraagd? Mo weer janken? Lau weer te kriebelen?
alex er nog, jo bijna huule aandachtvragen, mo rustigquote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
hallooo
![]()
![]()
Is Alex al naar huis? Jo 24 uur aangevraagd? Mo weer janken? Lau weer te kriebelen?
en jij een prins omgetoverd naar een kikker met pilatusquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Oh... zie dat Piet is gekortwiekt en Ceetje afgewerkt
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Oh... zie dat Piet is gekortwiekt en Ceetje afgewerkt
dat sprookje ken ik nog nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
en jij een prins omgetoverd naar een kikker met pilatus
ik kan het ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat sprookje ken ik nog nietvertel?
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan het ook nieten ilse nog gezien??
die was ook pilatussen stond op twatterquote:
266 per dagquote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef bollokus het volgende:
![]()
heb hem gemist
![]()
![]()
aantal posts: 10069 (gemiddeld 266 per dag)
toch een klein drankje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |