precies en wat ik ook van alex vind, dit klopt van geen kantenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Omdat als Lau de missie zou verkloten Alex een harde sanctie zou krijgen van de stem.![]()
en misschien heeft ze hem nog wel per ongeluk expres verkloot.
Ik weet niet, ik hou wel van nog normale personen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is het hem toch juist.. Laat de saaie mensen maar opflikkeren
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef Nobodies het volgende:
En als hij deze week niet weggaat, is die volgende week wel genomineerd.
Ow jawel, maar heb nu eenmaal een zwak voor Karimquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nice. Maar Geer is toch ook aardig aaibaar?
heel duidelijk erbij gezegd, dus Laura had kunnen weten wat dat inhieldquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk vermeld bij de missie!
Als de missie mislukt kan dat zeeeeeeeeeer grote consequenties hebben voor Alex!
Lau had een makkie, voor haar win/win, ik doe niets, dan vindt Faal mij TOP en ik heb er geen last van, want de consequenties zijn voor hem
Dat wijf heeft geen grenzen, en hij ook niet, laat zich alles zeggen en aanleunen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef pullup het volgende:
Nu moet ie zich ook nog verantwoorden voor zijn stem gedrag
Dus toch maar geen Mo'tje??quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef cindy11 het volgende:
Waarom ondervraagd Laura Alex nu???
Ik moet de streams nog even aanslingeren weer....had even een pauze omdat ik roze en blauwe wolkjes ging zien met een oog in het midden?
Laura twijfelt over hun relatie, zei ze al eerder op de avond. Ze vind Alex soms aparte dingen doen die ze niet begrijpt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef cindy11 het volgende:
Waarom ondervraagd Laura Alex nu???
Ik moet de streams nog even aanslingeren weer....had even een pauze omdat ik roze en blauwe wolkjes ging zien met een oog in het midden?
Ok dat klinkt wel logisch ergens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk vermeld bij de missie!
Als de missie mislukt kan dat zeeeeeeeeeer grote consequenties hebben voor Alex!
Lau had een makkie, voor haar win/win, ik doe niets, dan vindt Faal mij TOP en ik heb er geen last van, want de consequenties zijn voor hem
dit heeft Alex niet verdiend, zul je bedoelenquote:
slecht geweten?zal niet,is een ijskonijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En het zal zn stemmen niet positief beinvloeden,
ja indd...wat een kenau en secreet van een meid is het toch ook ..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef meneertje1972 het volgende:
WTF gaat Laura nu Alex ook nog eens zijn keuze van nominaties kwalijk nemen terwijl Alex woest zou moeten zijn omdat zij de missie heeft verknald en hij nu genomineerd is?
preciesquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Oke dus zag ik het goed, Flip zou het niet overleven t,o,v, Karim dus daarom deze aktie erin gegooid.
ja je moet me wel kunnen lezen hequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dit heeft Alex niet verdiend, zul je bedoelen
alex is verliefd en waardeert het dat Lau niet aan die missie mee wilde doen, vanwege hem (denkt hij).quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet het is een schande wat kan Alex hier aan doen. Maar goed 'niets is wat het lijkt' is het motto. Maar dit is echt belachelijk!!! En het meest belachelijke is dat ze vrolijk op bed liggen en Alex Laura niks kwalijk neemt.
Hulde dat je naar die egoshow kan luisteren Urbquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef Urb het volgende:
Joan " heeft Secret Story nu nodig "![]()
No shit sherlock.
ja verdomd, zo ziet hij het inddquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
alex is verliefd en waardeert het dat Lau niet aan die missie mee wilde doen, vanwege hem (denkt hij).
Echt ik kan dat mens niet meer luchten of zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura: Ik ben je loophondje niet.
Bitchy bitch, je zou wel zijn loophondje moeten zijn na dit, voor een dag, als goedmakertje.
Lijkt me logisch.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef Nobodies het volgende:
SST_Guido SST Guido
Nou Alex pak je koffer maar vast in en leg je paspoort klaar. Je gaat naar Nederland. #sstnl
Iemand snapt het![]()
![]()
Yuuuup.......quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef meneertje1972 het volgende:
WTF gaat Laura nu Alex ook nog eens zijn keuze van nominaties kwalijk nemen terwijl Alex woest zou moeten zijn omdat zij de missie heeft verknald en hij nu genomineerd is?
Dat ga je niet menen wat een kreng zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef danilel het volgende:
Alex tegen Lau; "ik zie je straks"
Lau; "nee, ik hoef je niet meer te zien"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |